![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/DSC01560-nfa1.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/DSC01562-tyj1.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/DSC01563-bwt1.jpg)
1,4hdi tahne hodne od spoda...uvedomujes si ze kdyz tam narves jinaci turbo tak budes muset upravit chip primo na nej?Elviiis píše:Tak tak nějaký info a cenu. A mohl by jsi sehnat i jiné malé turbo. Potřeboval bych něco za malej peníz na daihatsu charade GTti je tam turbo IHI vodník. Potřebuji litrovej tříválec plnit 1barem a to jakože furt aby nestrácelo a to až do 7500ot ale nechci moc velký.
IHI type RHB51
i když teĎ jsem zasekl jestli mám vodníka nebo nemusím se po forotě kouknout.
tvoje seriove turbo je prilis male voci motoru, preto neudrzi tlak, odpojenie actuatora nepomoze.Elviiis píše:Pruser je v tom že tady nikdo neumí daihatsu. Potřebuju nějaký vysokotočkový turbo. jelikož to moje mi neudrží tlak. Seriová jednotky udrží stachiometrickou směs do 1baru pak je nudrží a zasáhne fuelcut. Moje turbo naufoáka 0.8bar pak stratím na 0.6. ještě skusím odpojit solenoid. Podle toho co píšou anglání tak nefunguje nejlépe. Ale pokud neudrží 1 bar musí jít jiné.
bohatsi nez 10.5? ja teda v boostu mam 11.5, coz je megasafe, lidi si to ladi spis na 12.0 (mluvim o DE+T). A jinak evo a ostatni serovy turbovy auta mivaj snad 12.5raddy píše:tvoje seriove turbo je prilis male voci motoru, preto neudrzi tlak, odpojenie actuatora nepomoze.Elviiis píše:Pruser je v tom že tady nikdo neumí daihatsu. Potřebuju nějaký vysokotočkový turbo. jelikož to moje mi neudrží tlak. Seriová jednotky udrží stachiometrickou směs do 1baru pak je nudrží a zasáhne fuelcut. Moje turbo naufoáka 0.8bar pak stratím na 0.6. ještě skusím odpojit solenoid. Podle toho co píšou anglání tak nefunguje nejlépe. Ale pokud neudrží 1 bar musí jít jiné.
ak mas chut experimentovat, tak vstrekovanie vody pred kompresor turba dokaze vyrazne zvysit jeho efektivitu, inak povedane doda viac vzduchu. inak budes potrebovat vacsi kompresor/cele turbo. Vstrekovanie vody je financne nenarocne, ako aj instalacia a vysledky mozu byt velmi pozitivne.
co sa tyka stochiometrickej zmesi, to sa asi mylis, pri tlaku 1bar urcite tvoj motor nebezi so zmesou 14.7:1, to by sa ti roztavili piesty a ventily. Pri takomto tlaku je pomer bezne okolo 10.5-11:1, aj bohatsi.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 142 hostů