moderování fora - rozhodněte si to samy
jo a nebo třeba sprostým slovům přidělit smajlíky kytek :-D jenže kdo by se s tím chtěl prcat
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
ale az se nekdo rozčílí, tak to bude vypadat jak na rozkvetly louce
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, ze tech. uroven tu trosku upada a mnohem mene se tu resi zavady, opravy... nove myslenky a cile... Ale cim to je? Dost velkou cast na tom nese fakt, ze driv (3roky zpatky) jsme byli radi, ze jsme vedeli, jak pracuje turbo...nikdo nevedel nic o mapach, natoz, jak je upravovat... Nejvetsi prinos byl Raddy, ktery sam experimentoval, prolejzal zahranicni fora a prinasel nove informace, rady, upravy... a poznatky z jeho zklamani... o tom vsem jsme snad vsichni vedeli kulovy... bylo to zajimavejsi, ucili jsme se nove veci... a byli mnohem vic zapaleni..
Dnes, kdyz sem nekdo prijde novy, vsechno si to muze precit najednou a bere to jako samozrejmost... prakticky kdyz si vsechno precte, ma znalosti na hodne vysoke urovni a muze se pustit do lecjake upravy... Nam to trvalo mnohem dyl, nez "pres noc" a bylo toho hodne co objevovat... postupne, s velkym usilim se ucit nove veci a rozebirat kazdou technickou otazku... dneska to tu je pro vsechny na stribrnem podnose, vyresene a odskousene. Takze asi i proto mene technickych otazek a odpovedi.... Je tu latka T3(Raddy)...takze dokud se nepujde za tyto hranice, je xx procent uz probrano...
Jinyk si myslim, ze tech. stranka tohoto fora je na hodne vysoke urovni a MALO ktere jine se jemu vyrovna....
200sx je nadherny auto, cim dal tim vic dostupnejsi, snem mnohych kluku, kteri si ho najednou mohou poridit... takze neni divu, ze se pocet uzivatelu fora rozrusta... Mela by se asi sepsat historie fora, jak postupne vznikalo, aby se novym uzivatelum mohlo priblizit, ze to nebyla zadna sranda a pochopili, ze si ho vazime a nechcem, aby jen tak upadlo...Aby i oni meli nejaky respekt a snahu ho udrzet... ale osobne nejsem pro tvrde moderovani vseho.... pokec bych klidne nechal byt ladem, vzdyt na srazech neni stejne dostatek casu, aby se vsichni poznali a pokecali... a kde jinde by si to mohli splnit, nez v pokecu...
Dnes, kdyz sem nekdo prijde novy, vsechno si to muze precit najednou a bere to jako samozrejmost... prakticky kdyz si vsechno precte, ma znalosti na hodne vysoke urovni a muze se pustit do lecjake upravy... Nam to trvalo mnohem dyl, nez "pres noc" a bylo toho hodne co objevovat... postupne, s velkym usilim se ucit nove veci a rozebirat kazdou technickou otazku... dneska to tu je pro vsechny na stribrnem podnose, vyresene a odskousene. Takze asi i proto mene technickych otazek a odpovedi.... Je tu latka T3(Raddy)...takze dokud se nepujde za tyto hranice, je xx procent uz probrano...
Jinyk si myslim, ze tech. stranka tohoto fora je na hodne vysoke urovni a MALO ktere jine se jemu vyrovna....
200sx je nadherny auto, cim dal tim vic dostupnejsi, snem mnohych kluku, kteri si ho najednou mohou poridit... takze neni divu, ze se pocet uzivatelu fora rozrusta... Mela by se asi sepsat historie fora, jak postupne vznikalo, aby se novym uzivatelum mohlo priblizit, ze to nebyla zadna sranda a pochopili, ze si ho vazime a nechcem, aby jen tak upadlo...Aby i oni meli nejaky respekt a snahu ho udrzet... ale osobne nejsem pro tvrde moderovani vseho.... pokec bych klidne nechal byt ladem, vzdyt na srazech neni stejne dostatek casu, aby se vsichni poznali a pokecali... a kde jinde by si to mohli splnit, nez v pokecu...
Nejsem tu členem moc dlouho,ale přihlásil jsem se protože se tu nechá zjistit dost technicky potřebnejch věcí, já sám dělám auta tak od 15 let,ale nemůžu vědět všechno a Nissana mám teprve rok a půl.Tohle fórum je dost užitečné.Původně jsem si myslel že mi někdo poradí na Drift fóru,ale podle mě to tam hodně rychle upadá, nadávky už tam nejsou asi nic nenormálního.NENECHTE TOHLE FÓRUM DOJÍT DO STEJNÉHO STADIA.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
Rehy,velmi pekne napisane.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk