Předzápal na -5 stupňů !!!
Je?tě kdy? nefungovalo provizorní forum, tak jsem na AUTECHu nadhodil problém. Po výměně rozvoďáku mi nejde vyladit zapalování. Půjčil jsem si stroboskop, tak?e se u? budeme bavit v konkrétních číslech. Pokud snímač nastavím na papírových 15 stupňů tak se mi auto sna?í rozbít hlavu o palubku. To je snímač cca v půlce rozsahu. Pokud s ním točím směrem doleva, to znamená na více jak 15 stupňů, tak je to čím dál hor?í a motor se začne dusit. Pokud ho začnu natáčet doprava, to znamená na méně ne? 15 stupňů, tak se chod motoru zlep?uje. Problém je v tom, ?e mám momentálně snímač otočený zcela na doraz doprava, co? je podle stroboskopu kus před první ryskou tak zhruba -5 a? -7 stopňů !!!! a je?tě to není ono, stejně se mi v ni??ích otáčkách občas zakucká a zdá se mi ?e ani nejde ve vysokých otáčkách jak má. Aby to pálilo jak má tak bych potřeboval snímač otočit " za roh " na nějakých -10 stupňů ne li více !!! O co tu proboha jde??? Jen pro jistotu, rozvodový řemen má být nasazen tak, ?e jsou v?echna tři kola ( vačka - vačka - klika ) na ryskách? Manuál to tak tvrdí. Prosím pomozte....
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
<!--QuoteBegin-Mr.FU+Jun 23 2004, 06:59 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mr.FU @ Jun 23 2004, 06:59 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ještě když nefungovalo provizorní forum, tak jsem na AUTECHu nadhodil problém. Po výměně rozvoďáku mi nejde vyladit zapalování. Půjčil jsem si stroboskop, takže se už budeme bavit v konkrétních číslech. Pokud snímač nastavím na papírových 15 stupňů tak se mi auto snaží rozbít hlavu o palubku. To je snímač cca v půlce rozsahu. Pokud s ním točím směrem doleva, to znamená na více jak 15 stupňů, tak je to čím dál horší a motor se začne dusit. Pokud ho začnu natáčet doprava, to znamená na méně než 15 stupňů, tak se chod motoru zlepšuje. Problém je v tom, že mám momentálně snímač otočený zcela na doraz doprava, což je podle stroboskopu kus před první ryskou tak zhruba -5 až -7 stopňů !!!! a ještě to není ono, stejně se mi v nižších otáčkách občas zakucká a zdá se mi že ani nejde ve vysokých otáčkách jak má. Aby to pálilo jak má tak bych potřeboval snímač otočit " za roh " na nějakých -10 stupňů ne li více !!! O co tu proboha jde??? Jen pro jistotu, rozvodový řemen má být nasazen tak, že jsou všechna tři kola ( vačka - vačka - klika ) na ryskách? Manuál to tak tvrdí. Prosím pomozte.... [/quote]
Nieco mas hodne zle, kamo. S takymto nastavenim mas velmi nizky vykon. Moc nespekuluj s tocenim dolava, lebo tym sa rapidne zvysuje teplota vyfukovych plynov a sklon kdetonaciam, zrusis motor aj turbo. Povedal by som ze mas vadny samotny snimac, nie je to nic nezvycajne, obcas sa proste pokazi.....Cim skor ho skus vymenit...
Nieco mas hodne zle, kamo. S takymto nastavenim mas velmi nizky vykon. Moc nespekuluj s tocenim dolava, lebo tym sa rapidne zvysuje teplota vyfukovych plynov a sklon kdetonaciam, zrusis motor aj turbo. Povedal by som ze mas vadny samotny snimac, nie je to nic nezvycajne, obcas sa proste pokazi.....Cim skor ho skus vymenit...
Tak?e ten zozvoďák je dobře ?e? Já jen, ?e kdy? jsem ho poprvé sundaval, tak byl posunutej na jedný vačče. To ?e mi ten osel, co mi měnil rozvoďák za novej nasadil řemen tak ?e byl posunutej na jedný vačce o zub a na klice o dva, to je vedlej?í, nakonec jsem si to stejně udělal sám .... Tak?e v?echny tři kola na ryskách jo? A je?tě mi někdo povězte kde mám sehnat jinej snímač, alespoň na zkou?ku? :blink: . Jinak měl jsem snímač rozebranej a nezdál se vadnej, nebyl ani zane?enej, tak nevim, co by tam mohlo odejít???
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
<!--QuoteBegin-Mr.FU+Jun 23 2004, 09:35 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mr.FU @ Jun 23 2004, 09:35 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Prosím nekamenujte mě, nebijte mě, ale já se na ECU a chybový kódy ještě nedostal. Mám bobky... [/quote]
:huh: :rolleyes: :unsure: :blink:
:huh: :rolleyes: :unsure: :blink:
Pomuze ti aspon ujisteni od cloveka, zabyvajiciho se vyvojem elektroniky, ze chybovymi kody na ecu nemas co pokazit ? leda bys porval draty, ale to je nepravdepodobne.. Vzdyt je to zalezitost na 5 minut..
Shodis deklik u spolujezdce, odsroubis ecu at na ni vidis, podle manualu potocis s nastavovacim sroubkem a podle blikeni si prectech chyby, nic vic..
Skutecne tim nelze nic pokazit, jelikoz vsechny urovne jsou jen informacni, nicim se tam neda nic prenastavit..
Shodis deklik u spolujezdce, odsroubis ecu at na ni vidis, podle manualu potocis s nastavovacim sroubkem a podle blikeni si prectech chyby, nic vic..
Skutecne tim nelze nic pokazit, jelikoz vsechny urovne jsou jen informacni, nicim se tam neda nic prenastavit..
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
koukni na <a href='http://doublejay.wz.cz/navody.htm' target='_blank'>moje stranky</a>, tam to nekde pisou vcetne tech kodu.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to hlasi tuhle chybu, tak to NEZNAMENA, ze by mu motor klepal a jakymkoliv nastavenim se to NESPRAVI, protoze tohle znamena VADNY KNOCKING SENSOR, tedy prave to cidlo - detektor klepani. Vymena nutna.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...