Jak ina vsak tam je tiez to cst nie ? Aha neniraddy píše:no ja som sa tiez ulakomil na VR1![]()
skoda ze v clanku sa udava viskozita v inych jednotkach ako v pdf suboroch valvoline....
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jak ina vsak tam je tiez to cst nie ? Aha neniraddy píše:no ja som sa tiez ulakomil na VR1![]()
skoda ze v clanku sa udava viskozita v inych jednotkach ako v pdf suboroch valvoline....
Jo je husty jak svina a o 20w50 ani nevravimraddy píše:mas pravdu. hm, 10W-60 olej v tom pripade vyzera ako uplne nevhodny na bezne pouzitie, ma spravne vlastnosti az nad nejakych 110-120c...
No co sledujem svoje teploty, tak to je cca okolo 100 normalne jazdenie mesto, mimo mesta, na dialnici tak okolo 110-115 stupnov a v Brne po par minutach 130-140 stupnovMartin_534 píše:ještě by se to chtělo zamyslet jaká je teplota na kritickejch místech na ložiskách na klice a v turbu v porovnání třeba s vanou nebo mezikusem na čidla, podle mě bude o několik desítek stupňů vyšší
a i 90° ve vaně neni problém dosáhnout, když nemáš olejovej chladič
v motoru po generálce nemá karbon co dělatMorpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?
Problém je že třeba do kanálků v bloku se nedostaneš,a tam podle mě spouta tý odporný kaše zůstane.blázen píše:v motoru po generálce nemá karbon co dělatMorpheus píše:Ok. díky za vysvětlení. Co se týče staršího motoru a po generálce, slyšel jsem, že když do staršího motoru naliješ plnou syntetiku, tak uvolní komplet karbon v motoru a dělá to neplechu, je na tom něco pravdy?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů