S12 chcipani motoru za studena
Zdravim, mam sice jen Silvii r.85 <_< , ale mam s ni par problemu.
Prvni je, ze motor za studena casto spatne startuje, treba az na 15pokus. kdyz uz se mi podari nastartovat, tak to obcas chcipne a to i se zarazenou rychlosti. Takze musim zastavit a opet se to pokusit nastartovat, nekdy ten motor jen skubne a bezi dal. Kdyz se motor po nejakych 10km zahreje, tak slape jak hodinky, nechcipe, startuje hned na prvni otoceni. Netusite cim to???
A druhy problem je tlak oleje, kdyz je studenej tak vyleze rucika presne doprostred, kdyz se motor zahreju a jedu s nim normalne, tak rucicka klesne na nulu. Pomuze jen, kdyz tomu slapnu na krk, to pak vyleze opet doprostred a nebo taky pomuze, kdyz motor bezi na volnobeh, to vyleze rucicka do 1/3. Kde je problem? (s tim olejem to blbne uz temer rok )
Budu rad za kazdou radu.
Prvni je, ze motor za studena casto spatne startuje, treba az na 15pokus. kdyz uz se mi podari nastartovat, tak to obcas chcipne a to i se zarazenou rychlosti. Takze musim zastavit a opet se to pokusit nastartovat, nekdy ten motor jen skubne a bezi dal. Kdyz se motor po nejakych 10km zahreje, tak slape jak hodinky, nechcipe, startuje hned na prvni otoceni. Netusite cim to???
A druhy problem je tlak oleje, kdyz je studenej tak vyleze rucika presne doprostred, kdyz se motor zahreju a jedu s nim normalne, tak rucicka klesne na nulu. Pomuze jen, kdyz tomu slapnu na krk, to pak vyleze opet doprostred a nebo taky pomuze, kdyz motor bezi na volnobeh, to vyleze rucicka do 1/3. Kde je problem? (s tim olejem to blbne uz temer rok )
Budu rad za kazdou radu.
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
<!--QuoteBegin-AlBunda+Jun 24 2004, 08:45 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AlBunda @ Jun 24 2004, 08:45 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Zdravim, mam sice jen Silvii r.85 <_< , ale mam s ni par problemu.
Prvni je, ze motor za studena casto spatne startuje, treba az na 15pokus. kdyz uz se mi podari nastartovat, tak to obcas chcipne a to i se zarazenou rychlosti. Takze musim zastavit a opet se to pokusit nastartovat, nekdy ten motor jen skubne a bezi dal. Kdyz se motor po nejakych 10km zahreje, tak slape jak hodinky, nechcipe, startuje hned na prvni otoceni. Netusite cim to???
A druhy problem je tlak oleje, kdyz je studenej tak vyleze rucika presne doprostred, kdyz se motor zahreju a jedu s nim normalne, tak rucicka klesne na nulu. Pomuze jen, kdyz tomu slapnu na krk, to pak vyleze opet doprostred a nebo taky pomuze, kdyz motor bezi na volnobeh, to vyleze rucicka do 1/3. Kde je problem? (s tim olejem to blbne uz temer rok )
Budu rad za kazdou radu. [/quote]
Člověče, s timhle ti tady asi nikdo neporadí.. já třeba ani nevim, jak vypadá motor v S12.. :blink:
Prvni je, ze motor za studena casto spatne startuje, treba az na 15pokus. kdyz uz se mi podari nastartovat, tak to obcas chcipne a to i se zarazenou rychlosti. Takze musim zastavit a opet se to pokusit nastartovat, nekdy ten motor jen skubne a bezi dal. Kdyz se motor po nejakych 10km zahreje, tak slape jak hodinky, nechcipe, startuje hned na prvni otoceni. Netusite cim to???
A druhy problem je tlak oleje, kdyz je studenej tak vyleze rucika presne doprostred, kdyz se motor zahreju a jedu s nim normalne, tak rucicka klesne na nulu. Pomuze jen, kdyz tomu slapnu na krk, to pak vyleze opet doprostred a nebo taky pomuze, kdyz motor bezi na volnobeh, to vyleze rucicka do 1/3. Kde je problem? (s tim olejem to blbne uz temer rok )
Budu rad za kazdou radu. [/quote]
Člověče, s timhle ti tady asi nikdo neporadí.. já třeba ani nevim, jak vypadá motor v S12.. :blink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
njn, zkousim co se da
jinak pro tvou predstavu
<a href='http://mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg' target='_blank'>http://mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg</a>
<a href='http://mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg' target='_blank'>http://mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg</a>
<a href='http://mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg' target='_blank'>http://mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg</a>
jinak pro tvou predstavu
<a href='http://mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg' target='_blank'>http://mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg</a>
<a href='http://mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg' target='_blank'>http://mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg</a>
<a href='http://mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg' target='_blank'>http://mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg</a>
a nejaka zrada, takj snad ted
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
<!--QuoteBegin-AlBunda+Jun 28 2004, 11:32 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AlBunda @ Jun 28 2004, 11:32 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> a nejaka zrada, takj snad ted
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg [/quote]
Odkud jsi?
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg [/quote]
Odkud jsi?
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
<!--QuoteBegin-AlBunda+Jun 28 2004, 03:19 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AlBunda @ Jun 28 2004, 03:19 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> jsem z Prahy. jinak k autu. r.v. 85 Nissan Silvia 1.8T, CA18ET (cat.), 175tkm. 3-4 majitel, servisni knizka dovoz SWI [/quote]
Já jsem taky z Prahy. Mů?em se domluvit, ?e se sejdem a mrknem na ten motor. Ale nic ti neslibuju, asi se v tom nevyznám.. :blink: Ale třeba na něco přijdem
Já jsem taky z Prahy. Mů?em se domluvit, ?e se sejdem a mrknem na ten motor. Ale nic ti neslibuju, asi se v tom nevyznám.. :blink: Ale třeba na něco přijdem
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
hmm, bojim, ze na nic neprijdem, zvlast pokud bude motor teplej, to slape jak hodinky. Ale jestli budes mit chut, tak to muzes omrknout, alespon treba omrknu Tve SX :rolleyes:
Nevis, o nejakem sikovnem servise, kde mi to hodej na diagnostiku? Vetsina me odmita s tim, ze je to stary a nekde se ptaj co je to za auto:-)
jinak se muzem bliz dohodnou tna ICQ 73976658
Nevis, o nejakem sikovnem servise, kde mi to hodej na diagnostiku? Vetsina me odmita s tim, ze je to stary a nekde se ptaj co je to za auto:-)
jinak se muzem bliz dohodnou tna ICQ 73976658
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Je to motor s katem, tedy s lambdou, klidne to muze byt nase oblibena zavada... Sonda nebo teplotni cidlo, hadal bych i neco okolo volnobezneho ventilu. Motor vypada dost podobne jako v S13. Diagnostiku na tyto auta moc nesezenes, ve znackovych servisech vetsinou nemaji ani karty do pristroju pro novejsi modely, ktere se v CR ofic neprodavaly. A navic - diagnostika odhali jen to, co se posila do ridici jednotky, ktere signaly chybi atd. Ale kdyz je nekde dira v podtlaku, trvale otevreny nebo zavreny nejaky ventil a nema preruseny okruh, tak to stejne diagnostika neodhali, hlavne kdyz za tepla motor slape, jak ma. Pak je to o zkusenosti a postupne prolezani vseho, co by takovy stav mohlo zpusobovat. Zkus odpojit lambdu, co to udela a pak se holt uvidi...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
fakt nevim, ja do toho zas moc nevidim. jak jsem psal. nekdy ten motor skube, jindy to nejde nastartovat a jindy i pod plynem motor vysadi. Kdyz jedu z kopce na petku, tak to chcipne a ani to nepoznam, pokud teda nekoukam na otackomer :blink: a pokud tam tu rychlost necham, tak se motor nechytne a zacne to "strilet" od vyfuku :unsure: svicku jsou nove, ted mam objednane zap, kabely s rozdelovacem( rozdelovac je uz taky slusne "vypalenej"), tak uvidim. Jinak kazdej mi rika neco jineho. Lambda sonda, vadna ridici jednotka, cidlo otacek motoru, cidlo teploty motoru, podtlaky........ uz me neba vecne pred jizdou zahrivat motor
to je divny, pac bez crankangelsenzor bys ani nenastartoval..
Zkus jeste odpojiot baterku, na par minut , pak nejakou dobu jezdi a pak vycti kody znova..
Je mozne ze zustaly v pameti nekdy kdy byl sundany konektor z tech cidel, atp..
protoze pres kody ecu poznas celkem kulovy, snad jen vadnou kabelaz, nebo totalni disfunkci.
Zkus jeste odpojiot baterku, na par minut , pak nejakou dobu jezdi a pak vycti kody znova..
Je mozne ze zustaly v pameti nekdy kdy byl sundany konektor z tech cidel, atp..
protoze pres kody ecu poznas celkem kulovy, snad jen vadnou kabelaz, nebo totalni disfunkci.