T3 nebo T28
T3 nebo T28
asi lepsi bude T3 ale i presto bych se chtel poradit,vikon a cena
Len si daj pozor.Lebo turb(t3 a T28) sa robylo X verzii a aby si nekupil take,ktore ti pojde az cca od 4500 ot.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Precitaj forum, raddy tu popisal strasne vela toho o tom, ake turbo vybrat. No ale vseobecne, bud budes mat zaber od spodu, ale hore ti bude chybat vykon alebo naopak. Necakaj od 1.8 s turbom, ze bude mat zatah od spodu aj vykon hore.Japo píše:aha tak to sem nevedel a mas nejaky konkretni typ turba ktere nabyha od spodu
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
zalezi na co hodlas auto pouzivat, a jake jsou cile kterych by jsi chtel dosahnout nebo se ke kterym by si se chtel alespon priblizit
forum/viewtopic.php?t=7185
procti si tohle ¨, druha strana a v navodech je jest 1. a 3. cast
forum/viewtopic.php?t=7185
procti si tohle ¨, druha strana a v navodech je jest 1. a 3. cast
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.Japo píše:no mam cil 300koniku
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
No tak toto nie je uplne pravda. Ja mam T3 super60, vyf. AR 48, zaber je od 2500ot, plny tlak 1.3bar zhruba pri 3500-3800ot...kenivruh píše:Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.Japo píše:no mam cil 300koniku
Je tu skor iny problem. Pises ze teraz mas 300k. Ake mas momentalne turbo? Pretoze viac menej vsetky vyssie uvedeny turba v kombinacii s ca18det dodaju tak 300-350k, podla konfiguracie vyfukovej turbiny.
Pochybujem vsak ze chces investovat kopu penazi do noveho turba kvoli 20-50k...Takze ak sa chces pohnut na 380-400k, tam uz potrebujes ine truba. Najprv si vsak vyjasni, ci motor a hlavne prevodovka takyto vykon zvladnut. Na hranici 400k uz bezne odchadzaju seriove prevodovky a ojnice.
A dalsia vec je namapovanie riadiacej jednotky. Aku riadiacu jednotku pouzivas teraz z vykonom 300k? Da sa preprogramovat?
Toto su podstatne otazky, potom ti mozem navrhnut nejake vhodne turbo, pravdepodobne niektore vacsie z rady GT28R71 alebo GT30.
a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik
tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg
tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg
červená mrcha je to
jj je to T3 ale s tim pouzitim na trinactistovky si nejsem jist, davalo se do peugeotu 505 2,2 z 85mick píše:a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik
tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg