K S14 motor, převodovku a další
K S14 motor, převodovku a další
Potřebuji koupit motor, převodovku, spojku, kabelový svazek, ecu, spínačku a další věci z S14 na přestavbu do jiného auta.
Ideální by asi bylo pokud by někdo měl na prodej bouranou S14. Bouranou třeba na bok, zezadu, zkroucenou kastli, ale tak aby to nedostal motor a neodsrala převodovka a podobně.
Díky Karel
Ideální by asi bylo pokud by někdo měl na prodej bouranou S14. Bouranou třeba na bok, zezadu, zkroucenou kastli, ale tak aby to nedostal motor a neodsrala převodovka a podobně.
Díky Karel
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
AUTO PLUS CENTRUM Tř. 5
46601 Jablonec nad Nisou 1, Česká republika Telefon 1: 483 313 713
Fax: 483 313 713
Mobil: 608 344 999 Email: antoninjbc@volny.cz
Nissan 200 SX TURBO 200PS
Převodovka manuální, havarovaná přední část motor airbagy převodovka OK najeto 40.000 KM !!!
a máš to kousek
46601 Jablonec nad Nisou 1, Česká republika Telefon 1: 483 313 713
Fax: 483 313 713
Mobil: 608 344 999 Email: antoninjbc@volny.cz
Nissan 200 SX TURBO 200PS
Převodovka manuální, havarovaná přední část motor airbagy převodovka OK najeto 40.000 KM !!!
a máš to kousek
Super , díkyMartin_534 píše:AUTO PLUS CENTRUM Tř. 5
46601 Jablonec nad Nisou 1, Česká republika Telefon 1: 483 313 713
Fax: 483 313 713
Mobil: 608 344 999 Email: antoninjbc@volny.cz
Nissan 200 SX TURBO 200PS
Převodovka manuální, havarovaná přední část motor airbagy převodovka OK najeto 40.000 KM !!!
a máš to kousek
No přemýšlel jsem jak to udělat a u motoru z S2000 je sice výhoda stabilního motoru, ale zase stojí ranec a potenciál na zvyšování výkonu není velký. Bojím se abych pak nezjistil, že to vlastně moc nejede. Takže z toho důvodu přemýšlím o SR20DET s tím že ten má zase jiné problémy jako je poruchovost, ale to se dá snad nějak pořešit a potenciál na zvyšování výkonu tu je myslím větší.
Když zjistím, že auto nefunguje, nebo že ho neumím řídit, tak bude jedna hodně dobrá hačina na prodej...... pořád tak nějak doufám, že se to nestane.Gerox píše:a co kdyz vysypes 300 do sr20det abys tam mel cca 400 ps...a pak zjistis ze ti to nejede? bude jedna hodne draha hachina na prodej?
Základ bude postavit to jako celkem a teprve potom se budu případně pouštět do úprav. Nejdříve si chci ověřit funkčnost auta jako takového, zvyšování výkonu je až to poslední co budu dělat.
Osvětluji ti postup.Gerox píše:to je jasny...cili zatim seriovy sr-ko? tomu sice moc neverim jak te znam...ale kdyz rikas...
1) fáze destrukce/rozebrání (hotovo)
2) fáze vyvaření skeletu a rám (právě probíhá)
3) zástavba jiného výkonnějšího motoru do šasi
4) tvorba podvozku na míru postaveného monstra
5) první testovací jízdy pro seznámení a doladění chování
.... pak přijde zima a to by mělo následovat
6) Všechny odejmutelné díly nahradit laminátem/carbonem/uhlíkem nebo tak něco
7) značné posílení výkonu a repase převodovky, spojky atd....
Designové retuše a příprava na sezonu 2008
Takže nejprve se pokusíme zastavět do auta sériové SRko a pak teprve uvidíme co se nám povedlo či nepovedlo. Nemá smysl dělat motor za 300 a pak zjistit že to do toho auta neumím dostat.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jestli borec nehodí levou, tak za týden ve středu si pro to jedu s platem. Ale nevím proč furt koktal, že si ještě v pátek zavoláme jestli jsem si to nerozmyslel. ....... asi mne nezná
Jestli to klapne tak to bude fajn a dohady nad tím kolik to má koní necháme nějakým puberťákům, oni už něco vymyslí.
Jestli to klapne tak to bude fajn a dohady nad tím kolik to má koní necháme nějakým puberťákům, oni už něco vymyslí.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=287476
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=287274
S14 prevodovka
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=287274
S14 prevodovka
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den