K S14 motor, převodovku a další

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

K S14 motor, převodovku a další

Příspěvek od evo400 »

Potřebuji koupit motor, převodovku, spojku, kabelový svazek, ecu, spínačku a další věci z S14 na přestavbu do jiného auta.
Ideální by asi bylo pokud by někdo měl na prodej bouranou S14. Bouranou třeba na bok, zezadu, zkroucenou kastli, ale tak aby to nedostal motor a neodsrala převodovka a podobně.

Díky Karel
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

ja mam prevodovku ale jen automat a ma zasebou 60 000km a taky shanim manual zatim marne a srko sem taky dlouho shanel
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

karle s2000 nebude?

jinak někde tu byla bouraná s14 za 49
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

AUTO PLUS CENTRUM Tř. 5
46601 Jablonec nad Nisou 1, Česká republika Telefon 1: 483 313 713
Fax: 483 313 713
Mobil: 608 344 999 Email: antoninjbc@volny.cz

Nissan 200 SX TURBO 200PS
Převodovka manuální, havarovaná přední část motor airbagy převodovka OK najeto 40.000 KM !!!

a máš to kousek
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Martin_534 píše:AUTO PLUS CENTRUM Tř. 5
46601 Jablonec nad Nisou 1, Česká republika Telefon 1: 483 313 713
Fax: 483 313 713
Mobil: 608 344 999 Email: antoninjbc@volny.cz

Nissan 200 SX TURBO 200PS
Převodovka manuální, havarovaná přední část motor airbagy převodovka OK najeto 40.000 KM !!!

a máš to kousek
Super , díky


No přemýšlel jsem jak to udělat a u motoru z S2000 je sice výhoda stabilního motoru, ale zase stojí ranec a potenciál na zvyšování výkonu není velký. Bojím se abych pak nezjistil, že to vlastně moc nejede. Takže z toho důvodu přemýšlím o SR20DET s tím že ten má zase jiné problémy jako je poruchovost, ale to se dá snad nějak pořešit a potenciál na zvyšování výkonu tu je myslím větší.
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

a co kdyz vysypes 300 do sr20det abys tam mel cca 400 ps...a pak zjistis ze ti to nejede? bude jedna hodne draha hachina na prodej? :wink:
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Tak jsem mu volal a hned dnes tam jedu :-D

To víte klucí, nemám rád dlouhé čekání na projekty. Chtěl bych si ještě letos zajezdit :twisted:
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Gerox píše:a co kdyz vysypes 300 do sr20det abys tam mel cca 400 ps...a pak zjistis ze ti to nejede? bude jedna hodne draha hachina na prodej? :wink:
Když zjistím, že auto nefunguje, nebo že ho neumím řídit, tak bude jedna hodně dobrá hačina na prodej...... pořád tak nějak doufám, že se to nestane.

Základ bude postavit to jako celkem a teprve potom se budu případně pouštět do úprav. Nejdříve si chci ověřit funkčnost auta jako takového, zvyšování výkonu je až to poslední co budu dělat.
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

to je jasny...cili zatim seriovy sr-ko? tomu sice moc neverim jak te znam...ale kdyz rikas... :wink:
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Gerox píše:to je jasny...cili zatim seriovy sr-ko? tomu sice moc neverim jak te znam...ale kdyz rikas... :wink:
Osvětluji ti postup.

1) fáze destrukce/rozebrání (hotovo)
2) fáze vyvaření skeletu a rám (právě probíhá)
3) zástavba jiného výkonnějšího motoru do šasi
4) tvorba podvozku na míru postaveného monstra
5) první testovací jízdy pro seznámení a doladění chování
.... pak přijde zima a to by mělo následovat
6) Všechny odejmutelné díly nahradit laminátem/carbonem/uhlíkem nebo tak něco
7) značné posílení výkonu a repase převodovky, spojky atd....
8) Designové retuše a příprava na sezonu 2008

Takže nejprve se pokusíme zastavět do auta sériové SRko a pak teprve uvidíme co se nám povedlo či nepovedlo. Nemá smysl dělat motor za 300 a pak zjistit že to do toho auta neumím dostat.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

to zni rozumně
navíc 220-240k se z sr dá dostat za hodně rozumnou cenu, s tim, že s go se musí počítat

navíc odlehčená hačina s 200+ koňovym motorem pojede pěkně, když bude pevná kastle a dobrej podvozek + brzdy

navíc z toho vraku, bych vzal rovnou i brzdy
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

Martin_534 píše:to zni rozumně
navíc 220-240k se z sr dá dostat za hodně rozumnou cenu, s tim, že s go se musí počítat
no tohle nejak logicky nevychazi....kdyz GO samo o sobe ho vyjde na 200...tak tam ta rozumna cena moc neni...

...a verim ze karel to GO nebude delat za 30 klacku...
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Jestli borec nehodí levou, tak za týden ve středu si pro to jedu s platem. Ale nevím proč furt koktal, že si ještě v pátek zavoláme jestli jsem si to nerozmyslel. ....... asi mne nezná :wink:

Jestli to klapne tak to bude fajn a dohady nad tím kolik to má koní necháme nějakým puberťákům, oni už něco vymyslí.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

a pokud máš trochu peněz navíc tak se ozvi maratovi však ho znáš z dragu a marat zná sr motor do detailů a bude brzo nějakej ladit na 400 kobyl +-
Zamčeno