Evo ma jednoznacne lepsi motor. Ne ani tak vykonem v serii ale tim co ten motor snese. A rekl bych ze at sti ci jen wrx bude daleko rychlejsi na startu nes sx. To je dan 4x4Elviiis píše:No já teda nevím ale asi větší zážitej v EVU. Evo má lepší podvozek aten motor mi přijde živější. V evu jsem se vezl a STi řídil takže porovnání je to takový nešikovný ale řekl bych že EVO je lepčí. Jinak na sprintech když jsem závodil s STI tak mně samozřejmně udělal ale SXko mělo daleko lepší odpich. STi mě dojelo až tak v po 200metrech a natrhlo asi o jeden a půl délky. Při rozjezdu SX vypálí ale STi se zadrhne a pak teprve vyjede (ten frajer byl opravdu dobrej řidič prej to je daň za 4x4).
Jiank bylo to starší STi 260Ps. 5ekl bych že Sti bude lepší na relly (k tomu je taky navržený) ale okruhy sprinty dálnice atd by se na SX nechytalo. (pokud by mněli stejné koně)
Nedělní projížďka v Impreze Sti, 320kobyl
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Akurat sa nesmie majitel bat dat tomu otacky a pustit na tvrdo spojku. Inak ten start stoji za staru beluVita.s13 píše: A rekl bych ze at sti ci jen wrx bude daleko rychlejsi na startu nes sx. To je dan 4x4
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
http://www.impexcar.com/Vita.s13 píše:Hezky kde se daj pujcit takovyhle vikendovy hracky :-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den