INTERCOOLERY AVIA

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

Halooo - jak je to teda s tim měřákem ??? Je tlak v potrubí při se?lápnutí plynu i na neutrál ?
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Ja jsem nejak nepochopil ten dotaz, takova trochu divoka formulace. Meradla na turbo vetsinou maji stupnici -1 az +1,5 (2, 3...) bar. Pri volnobehu je v sani podtlak, u 200sx -0,6 - -0,7baru. Staci proslapnout plyn a stoupne k 0baru. Kdyz mas otevreny vyfuk, tak na neutral nemas tlak ve vyfukovem potrubi a ani pri vysokych otackach se s tlakem turba moc vysoko nedostanes. Az pri jizde, kdy je tlak a rychlost plynu ve vyfuku nejvetsi a poradne roztaci turbo, jde tlak do kladnych hodnot. Nejvic asi na 3. prevodovy stupen, do kopce a s pedalem na podlaze.

Jediny problem - kdyz pouzijes klasicky manometr s nulou na zacatku stupnice, je ta raficka pri volnobehu na zarazce a dostava trochu zabrat, protoze by chtela ukazovat "pod nulu", tedy "za roh". Na nic jineho to nema vliv.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad »

Děkuji sire :rolleyes:
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Jeste bych snad podotknul ze pokud vezmes pretlak pred klapkou tak ti bude ukazovat vzdy jen kladne hodnoty.Kdyz jsem totiz nedavno hledal kvuli nizkemu volnobehu netesnosti v systemu a sundal jsem i BOV tak jsem k memu prekvapeni zjistil ze turbo tlaci i na volnobeznych otackach.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Zamčeno