klubova akce masarykuv okruch
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Takze videjko uz je stiahnute. Kto ma zaujem nech pozrie.
peca http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... g_peca.avi
lada udc http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... fter_1.avi
ja http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... fter_2.avi
ja a jedna celica http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... celica.avi
no a tutok je cela jazda, je tam ale dost nuda pac som vacsinu casu cakal na pecu a mirka a nakoniec som sa aj tak dockal len pecy
http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... 07_low.avi
Ostre kolo bolo nakoniec kvoli cakaniu bohuzial len jedno na urovni 3:05. Na lepsi cas ako 3:02~3:03 to vo stvrtok nebolo.
peca http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... g_peca.avi
lada udc http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... fter_1.avi
ja http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... fter_2.avi
ja a jedna celica http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... celica.avi
no a tutok je cela jazda, je tam ale dost nuda pac som vacsinu casu cakal na pecu a mirka a nakoniec som sa aj tak dockal len pecy
http://kenivruh.files-upload.com/files/ ... 07_low.avi
Ostre kolo bolo nakoniec kvoli cakaniu bohuzial len jedno na urovni 3:05. Na lepsi cas ako 3:02~3:03 to vo stvrtok nebolo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ja ne....ja si na nissan sraze zlikvidoval spojku :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
njn......behem tydne ci 14 dni dojde keramika tak to prehodim..ta lamela byla znicena od toho vadnyho valce jak to nevypinalo, tak to byla otazka casu..mozna kdybych nejel na ty sprinty tak prezila...ale i tam sem se ji snazil setrit..radil sem az po odstartovani a jak na potrvoru na merenej uz sem tam nemohl dostat jednicku :-dMartin_534 píše:už zase?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde