kde ventil?

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

kde ventil?

Příspěvek od Mario »

kde koupim tento ventil? nebo jemu podobny pro stejnou funkci?

Obrázek
240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

myslis toho hydraulickyho roberta?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Otazka co to vlastne robi ta paka ? Sa tvari ako rucna brzda, ale co ta rurka co ide dopredu ? To akoze posobi aj na predne kolesa ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Ne to je přepouštěč brzné
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

a nějak nevidím nádobku s brzdovkou a je divný, že dozadu jde přední hadička
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Heini píše:Ne to je přepouštěč brzné
No jaksi tomu furt nerozumiem. Skus popisat co je na obrazku a co to robi :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

reguluje to tlak brzdový kapaliny na zadní brzdiče tzn. na přední brzdy jde větší tlak než na zadní,zadní brzdy tak můžeš téměř vyřadit z provozu.je to napojený na okruh z hlavního válce
Naposledy upravil(a) nomann dne 05.06.2007, 23:41, celkem upraveno 1 x.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

fajn to ještě chápu, ale proč je zadek na přední trubičce a přívod brzdovky jde z okruhu do zadní trubičky, která by měla vlastně tlačit brzdovku, nějak to zapojení nechápu, přestože to nějak bude
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

pokud je páka v poloze nebrzdim tak funguje jako open nebo průtoková nebo jak to nazvat, a při poloze chci brzdit se uzavírá aby tlak nešel i na předek.je to trochu jiný šoupě než v klasickým válci,doby hydra ruky ze spojkových válců jsou už asi pryč :-D

KDYŽ se ale trochu zamyslím tak tohle ale hodně vypadá jako ručka ze spojkovýho válce Buh ví jak to má zapojený
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

o to mi jde že to vypadá jako spojka a nechápu ten princip té spojky jakoby fungovala obráceně, jinak ta červená páčka je mi jasná
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

je to hydraulická ruční brzda v sérii s omezovačem tlaku zapojená ve vedení na zadní brzdu.(hl.válec s nádobkou(zadní okruh)-omez.tlaku-ruč.brzda-zadní brzdiče)ales
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

brzda je skutečně vyrobena ze spojkového válce a ten rozšířený vývod byl původně součástí nádobky-tzn vstup
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann »

jo tak vidim ještě dobře,na svůj věk, shade spojka ta má vývod před bandaskou :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Uživatelský avatar
Mario
user
Příspěvky: 300
Registrován: 17.01.2006, 14:01
Bydliště: uherské hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mario »

240SX S14 KA24DE- SOLD!
nyní 350Z s turbokompresorem
http://www.drift-forum.cz/viewtopic.php?t=2382
Odpovědět