Motor se dusí.

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Motor se dusí.

Příspěvek od james2000 »

Zdarec chlapy, mám takový malý problém. Můj děda má Nissan 200sx S13 z roku 1989. Motor má najeto cca 130000km a když jedu z kopce mám zařazenou 5 a brzdím motorem a potom sjedu na rovinu a ve zhruba 100km/h šlápnu opět na plyn tak motor začne kuckat. Potom musím vyřadit sešlápnout plyn a zařadit znovu a je to zase bez problémů. Jeden můj známý automechanik mě říkal že by to mohlo být ucpané sítko před palivovou pumpou. Jinak je na autě vyměněno: svíčky, kabely ke svíčkám, palivový filtr, vzduchový filtr, cívky, pravidelné výmeny oleje a filtrů,... Pokud někdo víte co s tím tak napište. Díky.
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Brzdi tím prostředním pedálem.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kabely ke svíčkám to má kdee?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

...nebo taky Air Regulator. Presne tohle mi to delalo. Dojizdel jsem ke krizovatce bez plynu se zarazenym kvaltem, seslapnul spojku a vyradil a malem to chciplo, otacky sly nekam k 300. Po zarazeni a pokusu se rozjet to prskalo z vyfuku. AR nepoustel vzduch na volnobeh tak, jak mel a poustel i tehdy, kdyz nemel. Vyndat, vycistit, namontovat zpet. Rad se zanasi olejem, ktery ma prakticky kazde dvoukilo v trubkach od sani a pak nefunguje, jak ma. Navic to pak chodi podle teploty... Dalo se to lehce identifikovat podle tlakomeru v sani.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

problem moze byt aj v samotnej palivovej pumpe. ale na zaciatok skontroluj nastavenie TPS snimaca a volnobezneho spinaca na nom.
Nepises ze otacky po vyradeni klesaju, AR regulator to asi nebude.
Pri akceleracii ide motor normalne?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

a hlevně kde to má ty kabely ke ssvíčkám, protože ty na dvoukile nejsou ... a pokud sis to nechal dělat v servise a oni ti je vyměnili, tak to o něčem svědčí


jinak bych taky yjako pprvní vyzkoušel nastavení snímače klapky
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

mozna ma KA24?
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

On nemá nic přece děda :lol:
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 »

raddy píše:problem moze byt aj v samotnej palivovej pumpe. ale na zaciatok skontroluj nastavenie TPS snimaca a volnobezneho spinaca na nom.
Nepises ze otacky po vyradeni klesaju, AR regulator to asi nebude.
Pri akceleracii ide motor normalne?
Otáčky jdou někdě k 500, když potom vyřadím a prošlápnu plyn tak to potom jede jako nové. Ten spínač se nachází kde??? :?
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

na osicce klapky
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 »

Martin_534 píše:a hlevně kde to má ty kabely ke ssvíčkám, protože ty na dvoukile nejsou ... a pokud sis to nechal dělat v servise a oni ti je vyměnili, tak to o něčem svědčí


jinak bych taky yjako pprvní vyzkoušel nastavení snímače klapky
A kde ty snímače klapky najdu???
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 »

doublejay píše:...nebo taky Air Regulator. Presne tohle mi to delalo. Dojizdel jsem ke krizovatce bez plynu se zarazenym kvaltem, seslapnul spojku a vyradil a malem to chciplo, otacky sly nekam k 300. Po zarazeni a pokusu se rozjet to prskalo z vyfuku. AR nepoustel vzduch na volnobeh tak, jak mel a poustel i tehdy, kdyz nemel. Vyndat, vycistit, namontovat zpet. Rad se zanasi olejem, ktery ma prakticky kazde dvoukilo v trubkach od sani a pak nefunguje, jak ma. Navic to pak chodi podle teploty... Dalo se to lehce identifikovat podle tlakomeru v sani.
Jj neco takoveho to dela zkusim a jeste se ozvu, diky.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 »

Martin_534 píše:Obrázek Obrázek Obrázek
Diky moc, a jeste jedna otazecka, jak zjistim spravne nastaveni, nebo spravnou funkci toho cidla????
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

test je popsanej v manualu
kdyz je klapka zavrena tak je sepnutej idle switch a jak s ni trosku pohnes musi se rozpojit
pak se tam jseste meri odpor - jestli se postupne meni jak oteviras klapku

mrkni do toho manualu jsou tam i hodnoty a popis konektoru :wink:
Odpovědět