Načipováno!

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
PetrS
Member
Příspěvky: 13
Registrován: 01.11.2006, 12:25
Bydliště: Prague

Příspěvek od PetrS »

tohle jsem taky mel.. pri akceleraci, kdy melo tahat turbo, proste motor tahl, netahl, skubal, hruza a pak nad 4000 otacek cca uz to zase tahlo normalne..
Michal se projel a pravil : "to je svicka, nebo civka", pak jsme prehodili civky a auto jelo jak z praku.
Takze bych to zkusil prubnout. nekdy ma civka uz svod a proste dava malou jiskru na to, aby zapalila nadmerne mnozstvi smesi, ktere se tam tlaci pri zaberu turba.
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Pozor na to.Motor je docela haklivy na svicky a pokud nemas platinu(nezlobte se na me,ale opravdu si myslim ze jede nejlip-iridium jsem jeste neskusil) musis si opravdu pohrat s nastavenim mezery mezi elektrodami.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Barbucha
user
Příspěvky: 86
Registrován: 12.04.2005, 12:57

Příspěvek od Barbucha »

<!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 11 2004, 07:11 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 11 2004, 07:11 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Konečně je čip tam, kde má být a ne v mém ?uplíku..
Díky Martinově pomoci - a hlavně zapůjčení benzínové pumpy - je moje auto opět pojízdné a hlavně osazené chipem Horsham Developements... :lol:
Nárůst výkonu je opravdu velmi znatelný, a to v celém průběhu otáček.
Je to opravdu nářez.. :D Jestli Raddy na sraz přiveze měřák, zkusil bych zkrátit zrychlení na 100 km/h pod 6 s.. :ph34r: :D
Celá zále?itost má ale jednu nevýhodu: musím koupit ?ir?í pneumatiky dozadu, proto?e ty co mám, u? nestíhají dobře přená?et výkon (Stačí přidat naplno plyn a i na trojku jdou kola do smyku... :rolleyes: :D :D )
PS
dobrá rada: pokud máte nějaký problém s palivovou soustavou, investujte trochu času a práce do vyndání benzínového čerpadla a hlavně jeho oči?tění! Na tom mém byla půlcentimetrová vrstva svinstva z nekvalitního benzínu!!! Předchozí majitel byl asi trochu spořínek a tankoval nějaký "výhodný" benzín typu Globus.. :angry: :angry: :angry:
Po důkladném oči?tění čerpadlo jede jako nové.. ;)
PPS
Díky, Martine.. :) [/quote]
Tak to gratuluju :) U? by sme se konečně mohli rozhoupat a zajet na tu brzdu, ne? ;) Jinak neptal jsi se těch kluků z Horshamu na ten výkonovej propad? Určitě u? prodali stovky chipů a budou znát i v?echny mo?ný problémy.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

<!--QuoteBegin-sprinter+Jul 16 2004, 08:49 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jul 16 2004, 08:49 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Pozor na to.Motor je docela haklivy na svicky a pokud nemas platinu(nezlobte se na me,ale opravdu si myslim ze jede nejlip-iridium jsem jeste neskusil) musis si opravdu pohrat s nastavenim mezery mezi elektrodami. [/quote]
?e bych ti ondro půjčil svoje iridia?? stejně u? má? půl auta odemě :D :D :D
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

2 Martin: Ha ha, trefná připomínka.. ;) :D :D Je to skoro úplně tak.. :lol:

2 Sprinter: Platinový svíčky v autě mám (dokonce s mezerou 0.8 mm), hor?í to bude s těma cívkama.

2 Petrking: Taky mě to napadlo, jednou u? jsem podobnej problém se svíčkama měl. Asi zkusim iridia.. ;)

2 Barbucha: Na tu brzdu zajet musíme, já u? mám auto skoro připravený. Čekám jen na brzdy od Zorra, ale je to nějaký komplikovaný... :(
Pak u? jen ty svíčky a jel bych ;)

Nevíte někdo, kde spla?it ty cívky? Vyrábí je někdo jako druhovýrobu?
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

<!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 18 2004, 08:25 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 18 2004, 08:25 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nevíte někdo, kde spla?it ty cívky? Vyrábí je někdo jako druhovýrobu? [/quote]
no tak místo svíček ti půjčím cívky ... sem ti říkal, ?e mám 3 navíc :P
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

Dneska zkusím vyměnit cívky i svíčky... je?tě mě napadla jedna věc: podle čeho poznat, jestli jsou vstřiky OK? U? dlouho lehounce pocvakávaji. V několika servisech mi řekli, ?e je to úplně normální, ať se tim moc nezatě?uju.. jen?e mě to pořád vrtá hlavou.. <_< :ph34r:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

<!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 19 2004, 09:36 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 19 2004, 09:36 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Dneska zkusím vyměnit cívky i svíčky... je?tě mě napadla jedna věc: podle čeho poznat, jestli jsou vstřiky OK? U? dlouho lehounce pocvakávaji. V několika servisech mi řekli, ?e je to úplně normální, ať se tim moc nezatě?uju.. jen?e mě to pořád vrtá hlavou.. <_< :ph34r: [/quote]
Tak s tim se opravdu nezatezuj a na 0.8mm se sklepavaji obyc svicky.Kdyz jsem sklepl platiny tak to nejelo.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey »

<!--QuoteBegin-sprinter+Jul 20 2004, 09:36 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jul 20 2004, 09:36 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 19 2004, 09:36 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 19 2004, 09:36 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Dneska zkusím vyměnit cívky i svíčky... je?tě mě napadla jedna věc: podle čeho poznat, jestli jsou vstřiky OK? U? dlouho lehounce pocvakávaji. V několika servisech mi řekli, ?e je to úplně normální, ať se tim moc nezatě?uju.. jen?e mě to pořád vrtá hlavou..  <_<  :ph34r: [/quote]
Tak s tim se opravdu nezatezuj a na 0.8mm se sklepavaji obyc svicky.Kdyz jsem sklepl platiny tak to nejelo. [/quote]
Ech ku#va!!! Platiny jsem sklepal z 0.95 na 0.8 mm.. to je mo?ná to, ?e to pořád nejede tak, jak by mělo.. <_<
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

<!--QuoteBegin-Ondrey+Jul 16 2004, 08:02 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jul 16 2004, 08:02 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tak moje radost byla opět předčasná!
Objevila se nepříjemná věc - a sice škubání mezi 3.000 a 4.500 otáček... V tomhle rozsahu se auto při plném plynu (když jedu mírně, neškube nic) strašně dusí, pak ale neuvěřitelně zabere - a to tak, že na dvojku prokluzujou kola a auto jde do smyku... nějak vůbec nechápu, co to má být :blink: :blink: :blink:
Nesetkal jste se s tím někdo? Pomohlo by tomu nějaký výraznější nastavení předstihu? [/quote]
na sviecky mozes zabudnut, nie je to kvoli nim. ja som mal platinove sklepnute, uplne v pohode. je to palivova pumpa, uz to rozoberam po x krat. stand. pumpa, ani keby bola nova nestiha davat dost benzinu. to je dovod, preco stand. cip obsahuje fuel cut. a preco to robi prave v tychto otackach? pretoze tu je zaber turba a najvacsi krut. moment. bez pumpy ti to nikdy poriadne nepojde.
Zamčeno