brzdy kutil Tim
Dobehni ku mne,ja byvam odtial cca 45km.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Taky bych chtel nejakej vykres ci nakres toho stredu...pokud je to stejny jako origo 300ZX kotouc (odsazeni od naboje, poloha vuci trmenu). Trmeny jsi pouzil jake?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Ahoj,vsetko mas rozpisane v hned pod tymi obrazkami.Heini píše:A nějaký detail toho plovoucího uložení + jaké šroubky, matky material.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
4 adner: To mas z obyc duralu ty stredy? Precijen na kotoucich bejva velka teplota, nemas strach ze to udela neplechu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Pri najhorsom bude brzdit nohami ako flinstonovci. :-DMirek píše:4 adner: To mas z obyc duralu ty stredy? Precijen na kotoucich bejva velka teplota, nemas strach ze to udela neplechu?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Normální obyč dural,zrovna nic lepšího nebylo k mání,ale je to v poho,ono to zas na těch unašečích není tak strašný,jak to vypadá.Mnohem větší průser je vybírat materiál na obruče,vhodnější by byly ocelové kalené,než litina,aby tolik neubývaly,ale jsou s nimi větší problémy
pro zajímavost:moto kotouče made in doma
ten vlevo-trochu lepší železo-brzdil perfektně se všemi druhy destiček,ale s bídou jeden závod.Pak se musel zahodit,poněvadž rychle ubýval a byl křivej jak národní charakter.
-vpravo-žárupevná nerez ocel s příměsemi proti opotřebení-brzdil o něco méně s organikou,na sintrové desky se nehodil(keramika,kov),protože docházelo k vytrhávání materiálu.Bylo nutno ho zakalit,pak fungoval dobře,neubýval,nekroutil se.Moc starostí při výrobě.
Tím chci říct,že zvolit vhodný materiál-kotouč-destička je alfa/omega,výrobce to pochopitelně tají a je to docela high school.Proto je nejlepší koupit komponenty od jedné fabriky a vyhnout se tím náročnému laborování.Je fakt,že některé destičky jsou mnohem vstřícnější k různým druhům kotoučů,některé naopak.Teď jde o to,přijít na tu správnou kombinaci.A ještě aby to brzdilo.Středy do těchhle kotoučů-dural 5-6 mm,vcelku slušný,hlavně z toho důvodu aby se nevymačkával v uložení obručí a tím pádem měl nějakou životnost.Nikdy s nimi nebyl nejmenší problém,on ten materiál ve své podstatě vydrží velmi mnoho.Co se týče teploty-unašeče se nikdy nezahřejí natolik(ani vzdáleně)aby se to nějak projevilo změnami v materiálu,takže žádnej strach.
pro zajímavost:moto kotouče made in doma
ten vlevo-trochu lepší železo-brzdil perfektně se všemi druhy destiček,ale s bídou jeden závod.Pak se musel zahodit,poněvadž rychle ubýval a byl křivej jak národní charakter.
-vpravo-žárupevná nerez ocel s příměsemi proti opotřebení-brzdil o něco méně s organikou,na sintrové desky se nehodil(keramika,kov),protože docházelo k vytrhávání materiálu.Bylo nutno ho zakalit,pak fungoval dobře,neubýval,nekroutil se.Moc starostí při výrobě.
Tím chci říct,že zvolit vhodný materiál-kotouč-destička je alfa/omega,výrobce to pochopitelně tají a je to docela high school.Proto je nejlepší koupit komponenty od jedné fabriky a vyhnout se tím náročnému laborování.Je fakt,že některé destičky jsou mnohem vstřícnější k různým druhům kotoučů,některé naopak.Teď jde o to,přijít na tu správnou kombinaci.A ještě aby to brzdilo.Středy do těchhle kotoučů-dural 5-6 mm,vcelku slušný,hlavně z toho důvodu aby se nevymačkával v uložení obručí a tím pádem měl nějakou životnost.Nikdy s nimi nebyl nejmenší problém,on ten materiál ve své podstatě vydrží velmi mnoho.Co se týče teploty-unašeče se nikdy nezahřejí natolik(ani vzdáleně)aby se to nějak projevilo změnami v materiálu,takže žádnej strach.