Ahojte,
nema niekto overeny/vyskusany typ na niekoho/nejaku firmu, ohladom repasu serioveho turba z S14a SR20DET, najlepsie z Bratislavy ?
dik
K: Repas serioveho turba z SR20DET
K: Repas serioveho turba z SR20DET
S14a SR20DET ready for tune-up.
Horsham Stage 2 in progress
Horsham Stage 2 in progress
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Repas serioveho turba z SR20DET
Neviem aky su, ale su to ofiko zastupenie garrett, tak su snad dobry.Michaello píše:Ahojte,
nema niekto overeny/vyskusany typ na niekoho/nejaku firmu, ohladom repasu serioveho turba z S14a SR20DET, najlepsie z Bratislavy ?
dik
http://www.specialturbo.sk/sk/noflash/o ... 34f35653ff
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nezminil jsi, ze temer za cenu novehoPeca píše:Specialturbo - na mé T28 odvedli dobrou práci.
spis bych zjistil kolik by ccca chteli za opravu a pak napsal maratovi za kolik ma T28 turba novy....zalezi jak na tom to turbo je....v pecove pripade se to rekl bych uz moc nevyplatilo ta oprava.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jo stálo mě to 15k ale zas je tam skoro všechno nový. A s cenou jetého turba mě to vyšlo dohromady jako nové s kuličkovým ložiskem. Ale pokud už to turbo má tak bych se repase nebál, dá za to max 15 tisíc a bude jako nové.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart