Příspěvek
od marat » 20.07.2007, 17:29
Tak zadní náprava a zavěšení je replantovaná,ale vzhledem k tomu,že se jedná o identickej podvozek -civic,kterej se lišil jen verzí -wagon/crx/hb/shuttle tak to celkem sedlo a použili jsme origo původní díly.Takže jsme zachovali i původní kostrukční geometrii podvozku a ta bude ovlivňovat nejvíc chování v zatáčkách,čekám ještě na kit stavitelných odklonů a testovat budeme v Brně na okruhu. Motor má teď najetých ca 8tis km,ale škaredým způsobem,samá předváděčka a v červeným..plánovaná životnost ke generálce(ložiska,těsnění) byla 30tis. a myslím,že ji překročím. Jinak crxko jsem vždycky chtěl,líbilo se mi a i to stávající hodlám ještě zpěknit,na druhou stranu civic působil moderněji a byl to dle dnešních měřítek větší fešák. Co se týče ceny přestavby sr20det tak aktuálně počítám tak 260tis.,což je sice 2x tolik,co za pořádnou generálku,ale defakto se dělá opravdu nový motor a to s životností 100+tis a poměrem se dostáváme někam na 600kč/hp,což je na naše poměry slušná cena.
8x národní rekord ve sprintu na 1/4 míle 10.23s
konstrukce a stavba motorů