Stránka 8 z 8
Napsal: 29.05.2007, 08:45
od NISMOO7
Peca píše:Kentoya: 4-5 sekund, to jsi možná trochu přehnal, měl jsem na 400m 14.5 i s prokluzující spojkou a cukáním od 5-6 tisíc toček....nevíš čím to může být? Dělá mi to už i při tlaku 1.1. Nějaká šance že by to bylo svíčkama?
vyskúšaj si dať malú zbernú nádobku na podtlak! vstup podtlak hadička do nádobky a výstupná z nádobky musí mať spätný ventil tak je to riešene u 300zx
Napsal: 29.05.2007, 09:05
od Peca
mrkevvzime píše:to skubani je fuel cut ne?
nebo nestiha pumpa?
Fuel cut cuká "trošku víc"
A pumpa je walbro, ta by snad problémy dělat neměla...
Napsal: 29.05.2007, 10:29
od kenivruh
Kentoya píše:ty metry mi připadaly odhadem skoro na 250 ale prej to bylo 200 +- 10 metrů ale já to neměřil, ale beru to podle toho že kousek za lajnou jsem už řadil 4ku a to se mi zdá na 200 metrech brzo
No ja mam som mal podla G-Tech pri 76 kW na kolesach casy 0-200m 10.92s a na 400m 16.8s, takze tam muselo byt urco viac ako 200m.
P.S.: So sucasnym vykonom cez 100 kW na kolesach som este 0-400m neskusal.
Napsal: 29.05.2007, 14:12
od raddy
len k tomu cukaniu, co pisal kentoya aj niekdo iny:
tazko je to sposobovane akymkolvek boostkontrolerom, uz vobec nie manualnym. Aj keby fungoval tak ako nefunguje (keby narazovo otvaral wastegate) tak motor v ziadnom pripade necuka.
Ovela skor to bude problem zo zapalovanim alebo zmesou.
Ak chcete, dajte to do TECH FAQ a tam to mozeme pripadne podrobne prebrat.
Napsal: 29.05.2007, 18:23
od Kentoya
jagy píše:ten Sunny nemel zadnou klavesnici ani ECU od Greddy. To si asi pletete s autem od Autokseftu.. ten Sunny byl serie 110kW.
to z autokšeftu bych řekl že bylo pomalejší než ten suník z druhým časem
Napsal: 29.05.2007, 18:27
od Kentoya
raddy píše:len k tomu cukaniu, co pisal kentoya aj niekdo iny:
tazko je to sposobovane akymkolvek boostkontrolerom, uz vobec nie manualnym. Aj keby fungoval tak ako nefunguje (keby narazovo otvaral wastegate) tak motor v ziadnom pripade necuka.
Ovela skor to bude problem zo zapalovanim alebo zmesou.
Ak chcete, dajte to do TECH FAQ a tam to mozeme pripadne podrobne prebrat.
rady u mě je to nabeton MBC, ale ted to neřeším, vyměním actuator a nastavím ho na 1,2 a potom budu moct to nabeton potvrdit, zatím to téma necháme otevřený
Napsal: 29.05.2007, 23:43
od jagy
kentoya: ja tam teda nakonec nebyl, ale nekdo psal, ze Autokseftaci dojeli az po sprintech. Tak nevim.
Kazdopadne i podle casu na srazech neni ten Autokseftacky Sunny nic extra na to, co s tim maj udelane...
Napsal: 30.05.2007, 18:31
od tomm
jagy píše:kentoya: ja tam teda nakonec nebyl, ale nekdo psal, ze Autokseftaci dojeli az po sprintech. Tak nevim.
Kazdopadne i podle casu na srazech neni ten Autokseftacky Sunny nic extra na to, co s tim maj udelane...
To Sunny byl Blopy z Nisma. tedy alespoň myslím. Když jsem se ho ptal,co s tím má poladěný,tak říkal.že on nic,ale předchozí majitel s tím jezdil amatérský vrchy. Takže to vypadalo na kratší převody. No každopádně to jelo jak šalený. Jinak tím,že se měřilo ručně,tak se dalo hodně vydělat (i prodělat-
) na staru.... Takže ty časy berte s rezervou.
Napsal: 30.05.2007, 20:05
od jagy
Ja vim, ze to byl Blopy.. jen pisu, ze to nebyl Nismo... se zavodakem.