Stránka 2 z 2
Napsal: 08.05.2007, 23:57
od NISMOO7
OK BUDEŠ VRELE OČAKÁVANÝ
Napsal: 09.05.2007, 00:17
od adner
ty bydlíš V NMn/V na zelený vodě?Já se odtud nehnu ani na krok,páč už dopředu vím,že nebudu moct chodit.
Napsal: 09.05.2007, 06:43
od buky300zx
Dobehni ku mne,ja byvam odtial cca 45km.
Napsal: 09.05.2007, 10:39
od NISMOO7
NIE V BRATISLAVE JE TU LEPŠIE AKO V NM/V :-D SME TU VŠETCI POKOPE 300ZX 350Z SPRAVÍME PÁRTY :-D
Napsal: 13.06.2007, 14:06
od Heini
Kuva nemáš ňákou dokumentaci ? Ať to můžu nechat udělat bez rozebrání auta.
Napsal: 13.06.2007, 15:24
od adner
Mám dokumentaci na:
a)60ti metrovej žebřík(pasuje na Apollo7)
b)křovinořez na vodík
c)kevlarovej dekl na kanál
d)olověnou koloběžku (odlehčenou)
na brzdy nemám,takový věci dělám vod oka
Napsal: 13.06.2007, 16:57
od mike
Napsal: 13.06.2007, 21:04
od Heini
To není možné, přece tan soustružník to nemlask podle oka.
Napsal: 13.06.2007, 21:19
od Mirek
Taky bych chtel nejakej vykres ci nakres toho stredu...pokud je to stejny jako origo 300ZX kotouc (odsazeni od naboje, poloha vuci trmenu). Trmeny jsi pouzil jake?
Napsal: 14.06.2007, 00:08
od adner
Vždyt máte obrázek.Rozměry vám nebudou k ničemu,všechno mám jinak(ofset,brzdiče,kotouče...).
Napsal: 14.06.2007, 07:17
od Heini
A nějaký detail toho plovoucího uložení + jaké šroubky, matky material.
Napsal: 14.06.2007, 08:08
od buky300zx
Heini píše:A nějaký detail toho plovoucího uložení + jaké šroubky, matky material.
Ahoj,vsetko mas rozpisane v hned pod tymi obrazkami.
Napsal: 14.06.2007, 08:13
od Mirek
4 adner: To mas z obyc duralu ty stredy? Precijen na kotoucich bejva velka teplota, nemas strach ze to udela neplechu?
Napsal: 14.06.2007, 08:35
od buky300zx
Mirek píše:4 adner: To mas z obyc duralu ty stredy? Precijen na kotoucich bejva velka teplota, nemas strach ze to udela neplechu?
Pri najhorsom bude brzdit nohami ako flinstonovci. :-D
Napsal: 14.06.2007, 09:32
od adner
Normální obyč dural,zrovna nic lepšího nebylo k mání,ale je to v poho,ono to zas na těch unašečích není tak strašný,jak to vypadá.Mnohem větší průser je vybírat materiál na obruče,vhodnější by byly ocelové kalené,než litina,aby tolik neubývaly,ale jsou s nimi větší problémy
pro zajímavost:moto kotouče made in doma
ten vlevo-trochu lepší železo-brzdil perfektně se všemi druhy destiček,ale s bídou jeden závod.Pak se musel zahodit,poněvadž rychle ubýval a byl křivej jak národní charakter.
-vpravo-žárupevná nerez ocel s příměsemi proti opotřebení-brzdil o něco méně s organikou,na sintrové desky se nehodil(keramika,kov),protože docházelo k vytrhávání materiálu.Bylo nutno ho zakalit,pak fungoval dobře,neubýval,nekroutil se.Moc starostí při výrobě.
Tím chci říct,že zvolit vhodný materiál-kotouč-destička je alfa/omega,výrobce to pochopitelně tají a je to docela high school.Proto je nejlepší koupit komponenty od jedné fabriky a vyhnout se tím náročnému laborování.Je fakt,že některé destičky jsou mnohem vstřícnější k různým druhům kotoučů,některé naopak.Teď jde o to,přijít na tu správnou kombinaci.A ještě aby to brzdilo.Středy do těchhle kotoučů-dural 5-6 mm,vcelku slušný,hlavně z toho důvodu aby se nevymačkával v uložení obručí a tím pádem měl nějakou životnost.Nikdy s nimi nebyl nejmenší problém,on ten materiál ve své podstatě vydrží velmi mnoho.Co se týče teploty-unašeče se nikdy nezahřejí natolik(ani vzdáleně)aby se to nějak projevilo změnami v materiálu,takže žádnej strach.