Stránka 2 z 4

Napsal: 14.05.2007, 23:36
od nomann
mám zjištěno
Complete Head
Complete Block
Ignition Wires
ECU (computer)
Alternator
Starter
A/C Compressor
Power Steering Pump
Intake Manifold
Throttle Body
Exhaust Manifold
Fuel Rail
Injectors
Sensors
5SP Transmission
Clutch
Turbo
Pulleys
Un-Cut Harness to ECU
This engine has approximately 35,000 Miles
cena 2100 dolarů +400doprava +clo a dph a nějaká ta práce

Napsal: 14.05.2007, 23:45
od Mirek
mno...pak tady mame upravu kardanu.....silentbloky motoru + prevodovky + uprava vyfuku...vetsi IC...vymena prednich pruzin, popripade tlumicu, brzdy, uprava elektroinstalace. Cetl jsi nejakej clanek o zastavbe RB25? jestli ne tak doporucuju.

Napsal: 14.05.2007, 23:55
od nomann
něco jsem čet a věci okolo swapu endžínu jsou celkem jasný a nejsou neřešitelný.stejně by se dělaly i na stávajícím motoru :wink:

Napsal: 15.05.2007, 00:03
od Mirek
nomann píše:něco jsem čet a věci okolo swapu endžínu jsou celkem jasný a nejsou neřešitelný.stejně by se dělaly i na stávajícím motoru :wink:
bys na stavajicim motoru musel vyrabet silentbloky aby jsi dostal motor niz a vic dozadu ? :-) Proc :-)

Napsal: 15.05.2007, 00:13
od nomann
bylo myšleno brzdy podvozek,výroba držáku motoru a jeho usazení patří do skupiny swapu a stím si umíme poradit jako s elektrikou a upravou kardanu a dalšíma věcma s tím spojených. budu to dělat poprvé takže nevim co přesně se bude muset upravit a předělat to vyplyne ale určitě si s tím nějak poradím a až to budu dělat podruhý bude to jednoduší :-D

Napsal: 15.05.2007, 05:17
od Mirek
ok..drzim palce 8)

Napsal: 15.05.2007, 08:53
od kenivruh
RB20DET nebrat, nestoji to za tu namahu. Vykonovo je na tom ako mierne upravene CA.

RB25DET je vnutorne rovnake ako RB20DET ma vsak navyse variabilne casovanie ventilov. Keby si nahodou mal viac penazi tak sa oplati kupit RB25DET NEO. Vykonovo je na urovni prvej generacie RB26DETT, ale bude urco lacnejsi.

No a ked su prostriedky a moznosti tak sa urcite oplati swapnut RBcko ako tunit CAcko. RB pri 300 konoch sa este len "zahrieva" kdezto CA uz ide na "plno". A samozrejme vydrz motoru pri vyuzivani max. vykonu je uplne niekde inde.

Napsal: 15.05.2007, 13:24
od nomann
kenivruh píše:RB20DET nebrat, nestoji to za tu namahu. Vykonovo je na tom ako mierne upravene CA.

RB25DET je vnutorne rovnake ako RB20DET ma vsak navyse variabilne casovanie ventilov. Keby si nahodou mal viac penazi tak sa oplati kupit RB25DET NEO. Vykonovo je na urovni prvej generacie RB26DETT, ale bude urco lacnejsi.

No a ked su prostriedky a moznosti tak sa urcite oplati swapnut RBcko ako tunit CAcko. RB pri 300 konoch sa este len "zahrieva" kdezto CA uz ide na "plno". A samozrejme vydrz motoru pri vyuzivani max. vykonu je uplne niekde inde.
to zní dobře hlavně to časování ventilů a ta 25 sedne do s13 na 99%, minimální úpravy držáků motoru,převodovka padne stejně jako CA a nikde jsem se nedočet o nutnosti zásahu do kardanu. Dokonce i elektrika ve většine případů sedí.Jasná volba :D Bál jsem se hlavně váhy motoru a jejího rozložení na autě ale ani to tak drastický a při vystužení celý kastle asi žádný problemy dělat nebude.
Jediný co se mi na celé té věci nezdá je cena za dopravu,docela malá,kdo ví jestli vědi kde ČR vůbec je :-D

Napsal: 15.05.2007, 14:41
od Mirek
nomann píše:
kenivruh píše:RB20DET nebrat, nestoji to za tu namahu. Vykonovo je na tom ako mierne upravene CA.

RB25DET je vnutorne rovnake ako RB20DET ma vsak navyse variabilne casovanie ventilov. Keby si nahodou mal viac penazi tak sa oplati kupit RB25DET NEO. Vykonovo je na urovni prvej generacie RB26DETT, ale bude urco lacnejsi.

No a ked su prostriedky a moznosti tak sa urcite oplati swapnut RBcko ako tunit CAcko. RB pri 300 konoch sa este len "zahrieva" kdezto CA uz ide na "plno". A samozrejme vydrz motoru pri vyuzivani max. vykonu je uplne niekde inde.
to zní dobře hlavně to časování ventilů a ta 25 sedne do s13 na 99%, minimální úpravy držáků motoru,převodovka padne stejně jako CA a nikde jsem se nedočet o nutnosti zásahu do kardanu. Dokonce i elektrika ve většine případů sedí.Jasná volba :D Bál jsem se hlavně váhy motoru a jejího rozložení na autě ale ani to tak drastický a při vystužení celý kastle asi žádný problemy dělat nebude.
Jediný co se mi na celé té věci nezdá je cena za dopravu,docela malá,kdo ví jestli vědi kde ČR vůbec je :-D
prevodovka ani motor nesedi..nevim kde jsi to cetl......cele je to posunute jakoby dopredu..dela se na to specialni prestavbova sada v USA...novy silentbloky a redukce na pricku prevodovky

Napsal: 15.05.2007, 14:50
od blázen
já dlouho čtu o swapu na VG30DETT a ty swapy nejsou levné.. ono když motor koupíš tak vlastně nevíš co kupuješ a GO tě nemine, lépe hned než něco zničit.. ono to bude ve výsledku stát hodně úsilí a peněz,ale z chutí do toho.. jen nezapomen k tomuhle motoru na podvozek a brzdy..

Napsal: 15.05.2007, 15:00
od nomann
prevodovka ani motor nesedi..nevim kde jsi to cetl......cele je to posunute jakoby dopredu..dela se na to specialni prestavbova sada v USA...novy silentbloky a redukce na pricku prevodovky
posli nějakej návod třeba čtu uplně blbý články nebo dej odkaz dík :-D

hele Mirku na mě totiž přesně sedí ta věta co máš v podpisu
"Nikdy nerikejte ze neco nejde, protoze se vzdycky najde nejakej blbec, co nevi ze to nejde a udela to" :-D :-D

asi jako tohle Obrázek 10 dní od nápadu a jelo to.ještě trochu doladit

Napsal: 15.05.2007, 15:21
od Mirek
nomann píše:
prevodovka ani motor nesedi..nevim kde jsi to cetl......cele je to posunute jakoby dopredu..dela se na to specialni prestavbova sada v USA...novy silentbloky a redukce na pricku prevodovky
posli nějakej návod třeba čtu uplně blbý články nebo dej odkaz dík :-D

hele Mirku na mě totiž přesně sedí ta věta co máš v podpisu
"Nikdy nerikejte ze neco nejde, protoze se vzdycky najde nejakej blbec, co nevi ze to nejde a udela to" :-D :-D
Ale ja nerikam ze to nejde...psal sem ze taky zvazuju RB25DET NEO, jen nejsem jeste rozhodnuty....

Tady mas DVD swap RB25DET do S13..jsou tam zatim jen ukazky, ale je tam videt ze je potreba motor dat niz a dozadu.
http://store.driftingshop.com/rb24sdv.html

Tady je druha varianta...a sice zastavba do 240SX S14 (je to podobny).
Misto tech silacu pouzili napravnici ze skaje a jiny veci.
http://www.sportcompactcarweb.com/tech/ ... index.html

Napsal: 15.05.2007, 15:29
od nomann
tohle dvd se dá stahnout na warezqvality.com ale nejsem registrovanej takže jsem ho nesosnul ale počtu to další

Napsal: 15.05.2007, 15:38
od Mirek
ted kdyz na to koukam tak sem se spletl..silace musi byt vic vepredu :-)

Napsal: 15.05.2007, 15:47
od nomann
nejlíp a asi nejjasněji je popsanej swap tadyhttp://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=110234
jasně a přehledně koukni nato a ještě trochu rozepsaný to video i s nějakýma fotkamahttp://www.superstreetonline.com/techar ... stall.html