Stránka 2 z 3

Napsal: 26.06.2007, 20:17
od tamo
Chybu 21 vypisuje od zaciatku alebo len teraz po tejto kontrole...?? inak riesenie na tuto chybu je manualy na strane 90-92. Dufam ze sa vam to podari rozbehat...

Napsal: 26.06.2007, 20:50
od doublejay
chybejici signal na primarni civce? Hmm, tak to muze mit jen 2 duvody - bud nejdou z nejake priciny impulsy z ECU do PT nebo do ECU nejde neco, co ma za ukol ty impulsy vyvolat. Pro kontrolu bych udelal toto: na vystupy z PT bych dal zarovky a jejich druhe vyvody bych spojil a pripojil na +12V. Na dalsi mereni by byla idealni logicka sonda, jeste lepsi osciloskop. Na dratech z ECU do PT musi jit zapalovaci impulsy. Puvodne jsem mel podezreni na spatny kontakt na nekterem z tech spolecnych vyvodu, ale pokud "vyrobis" spoustak na vstupu PT a jiskra jde, je tohle vsechno ok. At to nemusim hledat v textu - jinou ECU jste zkouseli?

P.S. Muj imobilizer zcela urcite odpojuje mimo jine i zapalovaci signal... Starter sam o sobe nestaci, to by se to auto dalo roztahnout/roztlacit, nezda se mi to... Nektere imobilizery nejaky z dulezitych vstupnich "malovykonovych" signalu zazemni a pak do vystupu nic nedostanes... Ale to uz je fakt o tom, projit si kontakty s tou sondou. Mam jednu takovou od Voltcrafta, zelena a cervena LED, chodi do 40MHz a ma tvar sondy s krokosvorkou na dlouhem kabelu na jednom a hrotem na druhem konci. Idealni pomocnik.

P.P.S. Strasne dulezite (!!!) je schema z manualu EF & EC-21, zmeril bych napeti na VSECH TECHTO DULEZITYCH VYVODECH (16, 43 a 49 ECU), zkontroloval ECCS Relay a PT Relay, teprve pak bych si zapojil ty zarovky a meril bych impulsy na vystupu z ECU do PT, z CAS do ECU. Neni moc veci, ktere mohou zpusobit, ze z vystupu ECU nejde jediny impuls do PT...

pablo

Napsal: 26.06.2007, 21:12
od pablo
ecu sme skusali az 3

Napsal: 27.06.2007, 12:19
od slik85
imobilizer bloboval aj druhu polohu kluca aj to som prepojil a vstupne napajacie napetia na kontaktochsom tiez meral myslim ti ze ked zapnes kluc tak privedies + na niektore vyvodynaecu a na rele

inak to eccs rele je kde jasom nasel len to ing lere

Napsal: 27.06.2007, 12:23
od raddy
to ze pal. pumpa bezi ked otacas manualne CAS je v poriadku, vcera som sa k tomu nevedel vyjadrit...

Napsal: 27.06.2007, 12:27
od slik85
uz lentaiskra chyba :cry:

Re: ko s13 heeeeeeeeeeeeeelp

Napsal: 27.06.2007, 23:30
od Řehy
impuls z CAS pro vstriky a civky neni spolecny, ne? Porad bych to typoval na ten CAS...

pablo

Napsal: 28.06.2007, 00:15
od pablo
cas sme vymenili az 3 kuse

Napsal: 28.06.2007, 12:09
od slik85
CAS-DALI SME TAM I POVODNE I JEDNO Z GARAZE I Z IWANOVEHO AUTA
TAK ISTO AJ ECU

MA niekto presnejsi popis cas jak funguje ze by som ho skusiol oklamat tak jak ten power tranzistor do ktoreho som dal moje impulzi a obysiel ecu

Napsal: 28.06.2007, 12:14
od raddy
oklamat cas sa ti asi nepodari, funguje na principe optickeho snimania polohy klukovky. Obsahuje kotuc s 360 otvormi, kde kazdy otvor reprezentuje 1st natocenia klukovky. Navyse 4 tieto otvory su ine ako ostatne a su ine aj navzajom a urcuju TDC pre kazdy piest. Ako sa toci vacka, kotuc prerusuje opticky luc a cas produkuje signal-impulzy s obdlznikovym priebehom, kde rovnake impulzy reprezentuju stupne natocenia klukovky a specialne impulzy (z odlisnych otvorov) reprezentuju TDC pre kazdy valec. Na zaklade tohoto vystupu ECU urci TDC pre 1. piest a zacne kalkulovat dobu predzapalu. Prave TDC pre 1. piest je podmienkou na to, aby ECU urcila cas prvej iskry. Ak tento signal do ECU nepride, ECU neda iskru.

Napsal: 30.06.2007, 16:32
od slik85
UZ TO JEZDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :twisted: :twisted: :twisted:

CHYBA V PUVODNY KABELAZI PROZRANE KABLE A DUSLEDEK SPATNE UKOSTRENIE POWER TRANZISTORA NA BAZU SA DA SIGNAL S ECU A TA SPRECHODNI EMITOR S KOLEKTOROM A TYM PRIVEDIE -POL NA CIEVKU ALE -POL NEBOL

Napsal: 30.06.2007, 16:34
od slik85
JINAKJESTE JEDNA OTAZKA STALE VYPISUJE KOD 21 ALE UZ JEZDI :scratch:

JINAK DIKMOC RADDY ,IWAN,doublejay,A VSEM CO STE ODPISOVALI NEBO SE NADTYM ASPON ZAMYSLELI DIK :wink:

Napsal: 30.06.2007, 17:54
od raddy
ty kokso, takze nakoniec to bola obycajna zem. no ale super ze to chodi, to je fakt super :-D

co sa tyka chyby 21 skus na noc odpojit ecu a potom si nechaj znova vyblikat chyby.

Napsal: 30.06.2007, 18:00
od 935Baby
raddy píše:co sa tyka chyby 21 skus na noc odpojit ecu a potom si nechaj znova vyblikat chyby.
k resetu ECU staci zvolit mod 3 a nasledne mod 4 a ECU je resetovana

Napsal: 30.06.2007, 21:15
od doublejay
...nebo odpojit napajeni, spojit +pol drat auta s kostrou, aby se vybily zbytkove naboje a znovu pripojit...

Gratuluji k vyreseni (par prispevku vys jsem psal, ze nejprve jsem mel podezreni na nektery z tech spolecnych vyvodu, ten od PT je prvni na rade...). Takova ptakovina a jak to dokaze otravit zivot...