Stránka 2 z 3

Napsal: 17.06.2004, 20:00
od Barbucha
<!--QuoteBegin-Martin_534+Jun 17 2004, 06:43 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Martin_534 @ Jun 17 2004, 06:43 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> budíci sou základ :D

odkud nakupuje? z us? [/quote]
Je to z Anglie přes kámo?e kterej má embasovanou kartu pouze pro nákup přes internet. Ulo?í tam v?dycky jenom částku, kterou chce převést, aby zabránil vyluxování účtu. Vět?í problém je, ?e ty stánky co jsem to na nich vybíral nějak přestaly fungovat :( . Na?těstí jsem s kámo?em teď mluvil a ty prachy je?tě nepřeváděl. Počkám, a kdy?tak objednám někde jinde.

Napsal: 18.06.2004, 06:19
od Řehy
A z ceho je ta T3?? Abychom vedeli, kde mame hledat.... A na kolik asi vyjdou vstriky?? ...asi do toho casem pujdu taky ;) . Raddyho sen je nejak mooooooc nakazlivej :o

Napsal: 18.06.2004, 07:05
od raddy
Barbucha: Takze strucny zoznam co ta caka:
Turbo: nic menej ako T3/T4 hybrid ti nepomoze
Zvody: Ladene trubkove zvody
Vstreky: 550 su OK
Palivova pumpa: Walbro
Piesty: Kovane (s obycajnymi na to rychlo zabudni)
Ventily: Mozno to zvladnes aj so seriovymi, ale skor budes potrebovat plnene sodikom (vyfukove)
Cip:Musis si presne zistit co tam mas teraz, aby si vedel co sa s tym da zvladnut, ale na hore uvedene turbo budes potrebovat pravdepodobne novy cip.
Uvidis ako bude fungovat boost controller, kedze ecu kontroluje tlak, zavisy t ood toho ako funguje cip.
Ak budes mat stastie a vsetko spravis dobre, s tlakom cca 1,1bar budes mat vykon okolo 330-340k. Ale daj bacha, aby ti to aj vydrzalo.....
Vela stastia a napis ako postupujes.
Palicka je po cesky hulka ;)

Napsal: 18.06.2004, 11:25
od Barbucha
<!--QuoteBegin-raddy+Jun 18 2004, 06:05 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (raddy @ Jun 18 2004, 06:05 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Barbucha: Takze strucny zoznam co ta caka:
Turbo: nic menej ako T3/T4 hybrid ti nepomoze
Zvody: Ladene trubkove zvody
Vstreky: 550 su OK
Palivova pumpa: Walbro
Piesty: Kovane (s obycajnymi na to rychlo zabudni)
Ventily: Mozno to zvladnes aj so seriovymi, ale skor budes potrebovat plnene sodikom (vyfukove)
Cip:Musis si presne zistit co tam mas teraz, aby si vedel co sa s tym da zvladnut, ale na hore uvedene turbo budes potrebovat pravdepodobne novy cip.
Uvidis ako bude fungovat boost controller, kedze ecu kontroluje tlak, zavisy t ood toho ako funguje cip.
Ak budes mat stastie a vsetko spravis dobre, s tlakom cca 1,1bar budes mat vykon okolo 330-340k. Ale daj bacha, aby ti to aj vydrzalo.....
Vela stastia a napis ako postupujes.
Palicka je po cesky hulka ;) [/quote]
340 koní? :lol: :lol: Neblázni, na tolik to nemám v úmyslu vyhnat. Turbo zatím nechám séiovou T28 a budu rád, kdy? se s ním aspoň přiblí?ím ke 300koním. Ty 555cc tam dám do rezervy, kdybych to pak chtěl někdy tlačit vý?. Myslím, ?e pro výkon do 300koní je?tě postačí sériový písty a ventily má S14 plněný sodíkem u? v základu ;) Jakej tam mám čip bude u? nepodstatný, proto?e chci dát před ECU programovatelnou "piggy-back" jednotku, to znamená ?e převezme ovládání vstřiků, zapalování atd. Kdy?tak mrkni na <a href='http://www.mohdparts.com/emanage/index.html' target='_blank'>http://www.mohdparts.com/emanage/index.html</a>

Napsal: 18.06.2004, 11:46
od raddy
<!--QuoteBegin-barbucha+Jun 18 2004, 10:25 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (barbucha @ Jun 18 2004, 10:25 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-raddy+Jun 18 2004, 06:05 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (raddy @ Jun 18 2004, 06:05 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Barbucha: Takze strucny zoznam co ta caka:
Turbo: nic menej ako T3/T4 hybrid ti nepomoze
Zvody: Ladene trubkove zvody
Vstreky: 550 su OK
Palivova pumpa: Walbro
Piesty: Kovane (s obycajnymi na to rychlo zabudni)
Ventily: Mozno to zvladnes aj so seriovymi, ale skor budes potrebovat plnene sodikom (vyfukove)
Cip:Musis si presne zistit co tam mas teraz, aby si vedel co sa s tym da zvladnut, ale na hore uvedene turbo budes potrebovat pravdepodobne novy cip.
Uvidis ako bude fungovat boost controller, kedze ecu kontroluje tlak, zavisy t ood toho ako funguje cip.
Ak budes mat stastie a vsetko spravis dobre, s tlakom cca 1,1bar budes mat vykon okolo 330-340k. Ale daj bacha, aby ti to aj vydrzalo.....
Vela stastia a napis ako postupujes.
Palicka je po cesky hulka ;) [/quote]
340 koní? :lol: :lol: Neblázni, na tolik to nemám v úmyslu vyhnat. Turbo zatím nechám séiovou T28 a budu rád, když se s ním aspoň přiblížím ke 300koním. Ty 555cc tam dám do rezervy, kdybych to pak chtěl někdy tlačit výš. Myslím, že pro výkon do 300koní ještě postačí sériový písty a ventily má S14 plněný sodíkem už v základu ;) Jakej tam mám čip bude už nepodstatný, protože chci dát před ECU programovatelnou "piggy-back" jednotku, to znamená že převezme ovládání vstřiků, zapalování atd. Kdyžtak mrkni na <a href='http://www.mohdparts.com/emanage/index.html' target='_blank'>http://www.mohdparts.com/emanage/index.html</a> [/quote]
Bohuzial, so seriovou T28 sa k 300k moc nepriblizis, rozumna hranica tohoto turba (bez lovenia lopatiek z vyfuku) je tak 260-270k, ale skor tych 260. Jasne, pochopil som piggiback, mas niekoho kdo ti ju nakonfiguruje? To chce brzdu, sirokopasmovu lambda sondu a skusenosti, ale je to najlepsie riesenie, hlavne do buducnosti. Nerob si ale iluzie o T28. Drzim palec a pravidelne informuj! ;)

Napsal: 18.06.2004, 12:05
od doublejay
Az se budes zbavovat T28, tak na me mysli B)

Napsal: 18.06.2004, 12:22
od Barbucha
Kvalitní ?irokopásmový lambdy jsou moc drahý. Nejlep?í pro mě bude přídit si druhou lambdu od greddy a propojit to přes emanage. Potom budu moct sledovat A/F poměr přímo na displeji. Nebude to určitě tak přesný, ale lep?í ne? nic. Zrovna nedávno jsem to ře?il s jedním člověkem, co to má na Celice turbo. říkal, ?e se mu to nakonec podařilo úspě?ně odladit, ale měl s tím veký problémy. Kdy? se mi to nepodaří, tak tady bude na prodej jedna skoro nová programovatelná jednotka :D

Napsal: 18.06.2004, 12:30
od Barbucha
<!--QuoteBegin-doublejay+Jun 18 2004, 11:05 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (doublejay @ Jun 18 2004, 11:05 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Az se budes zbavovat T28, tak na me mysli B) [/quote]
Na vět?í turbo mi hned tak peníze nezbudou :( ale jestli ho někdy budu měnit, tak si tu T28 rad?i nechám jako rezervu. Co jsem tady četl příspěvky od Sprintera, tak ten turba bere spí? jako spotřební materiál. :rolleyes:

Napsal: 18.06.2004, 12:30
od raddy
<!--QuoteBegin-barbucha+Jun 18 2004, 11:22 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (barbucha @ Jun 18 2004, 11:22 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kvalitní širokopásmový lambdy jsou moc drahý. Nejlepší pro mě bude přídit si druhou lambdu od greddy a propojit to přes emanage. Potom budu moct sledovat A/F poměr přímo na displeji. Nebude to určitě tak přesný, ale lepší než nic. Zrovna nedávno jsem to řešil s jedním člověkem, co to má na Celice turbo. říkal, že se mu to nakonec podařilo úspěšně odladit, ale měl s tím veký problémy. Když se mi to nepodaří, tak tady bude na prodej jedna skoro nová programovatelná jednotka :D [/quote]
Nic v zlom, ale s uzkopasmovou lambdou nenaladis nic. Sirokopasmove sa nachadzaju vo vybave mot. brzd alebo ich maju firmy co robia ciptuning. Na Slovensku to robia co ja viem 2 firmy, cena za kompletny tuning na brzde je asi 20000Sk.

Napsal: 18.06.2004, 12:57
od Barbucha
<!--QuoteBegin-raddy+Jun 18 2004, 11:30 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (raddy @ Jun 18 2004, 11:30 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-barbucha+Jun 18 2004, 11:22 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (barbucha @ Jun 18 2004, 11:22 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kvalitní ?irokopásmový lambdy jsou moc drahý. Nejlep?í pro mě bude přídit si druhou lambdu od greddy a propojit to přes emanage. Potom budu moct sledovat A/F poměr přímo na displeji. Nebude to určitě tak přesný, ale lep?í ne? nic. Zrovna nedávno jsem to ře?il s jedním člověkem, co to má na Celice turbo. říkal, ?e se mu to nakonec podařilo úspě?ně odladit, ale měl s tím veký problémy. Kdy? se mi to nepodaří, tak tady bude na prodej jedna skoro nová programovatelná jednotka :D [/quote]
Nic v zlom, ale s uzkopasmovou lambdou nenaladis nic. Sirokopasmove sa nachadzaju vo vybave mot. brzd alebo ich maju firmy co robia ciptuning. Na Slovensku to robia co ja viem 2 firmy, cena za kompletny tuning na brzde je asi 20000Sk. [/quote]
Já vim, ?e to nebude jednoduchý. Minimálně mi to pomů?e při přepočtu dávkování paliva na vět?í trysky. Stačí tam opravdu jen zadat velikost původních a nových trysek a je to hotový. Palivová mapa se mění procentuelním rozdílem +nebo- v16x16matici proti stávajícímu nastavení ECU. Tak?e stačí v?echno vynulovat a jednotka se bude chovat jako stávající i s vět?íma injektorama. Sice takhle na výkonu nic nezískám :) ale budu to mít připravený do doby, ne? vymyslím, jak to odladit. Tlak na BC samozřejmě nechám do tý doby taky původní.

Napsal: 19.06.2004, 00:37
od zorro
Ladit podle Lambda sondy je docela mimo...její reakce jsou dosti zpo?děné a mezitím mů?e dojít k totální destrukci motoru. Nejideálněj?í je koupit EGT=Exhaust Gas Temperature měřák (nebo taky zvaný Pyrometer)...podle teploty výfukových plynů to ví? hned, ?e něco není OK. Při chudé směsi se toti? motor neskutečně teplotně zatě?uje...:)))

Ten oblbovač řídící jednotky bych osobně neriskoval. Rad?i bych pustil pár tisícovek a koupil laditelnou ECU - třeba Haltecha...a pak u? jen za jízdy a sledování budíků ladil na notebooku. Znám člověka, co to tak právě dělá u RX-7. A mimochodem nutno se připravit na to, ?e to ladění nemusí motor pře?ít. Tak?e napřed úpravy, oddělat motor a pak generálku a hurá na silnici...:))))))))))))

A nějaká teorie jako ?e se procentuálně předělají mapy je mimo. Fungovat to mo?ná bude, ale člověk nebude vědět, kdy je tam chudá, kdy ideální a kdy bohatá směs. Efektivnost vstřikování paliva je za určitých re?imů různá a u jiných vstřiků je?tě různěj?í :)...teorie a praxe jsou v tomto případě dvě rozli?né věci...:))) chce to měřit a měřit...

Barbucha: Rad?i nespěchej a nech si zále?et, jinak tu SR20DET mů?e? rovnou dát mě...:)))

Napsal: 19.06.2004, 06:06
od Barbucha
<!--QuoteBegin-zorro+Jun 18 2004, 11:37 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (zorro @ Jun 18 2004, 11:37 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ladit podle Lambda sondy je docela mimo...její reakce jsou dosti zpo?děné a mezitím mů?e dojít k totální destrukci motoru. Nejideálněj?í je koupit EGT=Exhaust Gas Temperature měřák (nebo taky zvaný Pyrometer)...podle teploty výfukových plynů to ví? hned, ?e něco není OK. Při chudé směsi se toti? motor neskutečně teplotně zatě?uje...:)))

Ten oblbovač řídící jednotky bych osobně neriskoval. Rad?i bych pustil pár tisícovek a koupil laditelnou ECU - třeba Haltecha...a pak u? jen za jízdy a sledování budíků ladil na notebooku. Znám člověka, co to tak právě dělá u RX-7. A mimochodem nutno se připravit na to, ?e to ladění nemusí motor pře?ít. Tak?e napřed úpravy, oddělat motor a pak generálku a hurá na silnici...:))))))))))))

A nějaká teorie jako ?e se procentuálně předělají mapy je mimo. Fungovat to mo?ná bude, ale člověk nebude vědět, kdy je tam chudá, kdy ideální a kdy bohatá směs. Efektivnost vstřikování paliva je za určitých re?imů různá a u jiných vstřiků je?tě různěj?í :)...teorie a praxe jsou v tomto případě dvě rozli?né věci...:))) chce to měřit a měřit...

Barbucha: Rad?i nespěchej a nech si zále?et, jinak tu SR20DET mů?e? rovnou dát mě...:))) [/quote]
Kdy? vono je to tě?ký, ka?dej radí něco jinýho. :) Někdo říká, ?e to odladil na přídavný lambdě, Raddy ?e to mám dát odladit tam kde mají ?irokopásmovou a teď zas ?e přes Lambdy to není vůbec dobrý :unsure: V ka?dým případě to objednám a pak se uvidí. Bohu?el na programovatelnou ECU nemám a myslím, ?e bude dra??í víc ne? jen o pár tisícovek. A tu jednotku nechci ladit přidáním v?ech údajů v procentech. to bych snad ani já neprovedl :D Psal jsem jenom, ?e takto se to tam zadává tzn. procenta plus nebo mínus v daným re?imu. Já to chci zatím nechat vynulovaný, tak?e zůstane původní re?im stávajícího ECU. Nikdy jsem to nedělal, a bojim se toho, tak mě s vyhořelejma motorama moc nestra?te. :)

Napsal: 19.06.2004, 08:22
od sprinter
<!--QuoteBegin-raddy+Jun 17 2004, 07:24 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (raddy @ Jun 17 2004, 07:24 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Zacina mi to pripominat prihriate americke filmy o nezmieritelnych rivaloch na zivot a na smrt. Dufam ze nesu**te tu istu zensku! :o  :lol:  :lol:  :P
Som zvedavy,kedy si niekdo zacne brusit zuby na mna ;)  (uz aby tam boli tie zvody, to ma nikto nedobehne,hi,hi,hi :P ) [/quote]
Ondrejovo devce neznam,ale jestli je stejne dobra jako jeho auto tak bych se urcite nebranil.Ale konec srandy.Mam docela problem a to velky.
Od Idanowa jsem koupil olejovou pumpu v domeni,ze moje uz to ma za sebou.Vcera jsem ji byl u Michala vymenit a k memu nemilemu prekvapeni jsem zjistil ze moje stara pumpa spatna nebyla(tedy ve smyslu polamana),a ze nova tlaci uplne stejne jako puvodni.
Bohuzel na dvoukilo se delaly dva druhy oil cerpadel a ja mam zrovna ten starsi jednokomorovy.Novejsi dvoukomorovy se delal asi mozna od upgrade(je to pouze ma domenka) od r.91.
2Raddy:To je mozna duvod proc je v manualu tlak 1-3bar dostacujici jak jsi me rikal.Tady se naskyta otazka jestli je dostacujici i pro 300hp.Mam z toho docela zamotanou hlavu.
2all:Jestli jste nekdo narazili pri svych toulkach manualem na stat o cerpadlech,byl bych povdecen pokud byjste se se mnou podelili o vedomosti.Zvlaste co se tyka zduvodneni proc se zacaly montovat vykonejsi pumpy.Nerad bych delal dalsi GO po najeti dalsich 20.000 km.Jestli to taky neni kamen urazu proc odchazela u dvoukil tak casto turba.Treba je to jen u urcitych rocniku,ale nikdo se uz neobtezoval rozpitvat to do podrobna.
Zaroven uvitam prispevky o tlaku vasich cerpadel(od tech co maji zabudovany tlakomer).Prosim s uvedenim roku vyroby motoru(pokud je vam znamo).

Napsal: 19.06.2004, 08:36
od sprinter
<!--QuoteBegin-Ondrey+Jun 17 2004, 07:31 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ondrey @ Jun 17 2004, 07:31 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-raddy+Jun 17 2004, 07:24 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (raddy @ Jun 17 2004, 07:24 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Zacina mi to pripominat prihriate americke filmy o nezmieritelnych rivaloch na zivot a na smrt. Dufam ze nesu**te tu istu zensku! :o  :lol:  :lol:  :P
Som zvedavy,kedy si niekdo zacne brusit zuby na mna ;)  (uz aby tam boli tie zvody, to ma nikto nedobehne,hi,hi,hi :P ) [/quote]
:D :D Ha ha, trefná připomínka.. :D :D
Já mám teď ale jiný priority, brzdy, fmic, benzínová pumpa, chip, mo?ná klempířina a lak.. velmi rád nechám Pavla na 1/4 míle zvítězit.. Jen kdy? mu to udělá radost.. ;) :) [/quote]
Sakra chlapi doufam ze to moje hartuseni berete ze srandy.Pro me to Ondrovo vitezstvi znamena pouze a jedine vrasku na cele,protoze papirove bych na tom mel byt lip(az na ten nizsi tlak turba),takze musim zjistit proc.Ale podle modreho dymu z vyfuku ani nemusime zjistovat.
2Ondra:Jinak doufam plantazniku ze panaka me priste zaplatis za psychyckou ujmu.Za to ze me nechas vyhrat si nic nekoupim.

Napsal: 19.06.2004, 19:15
od Martin_534
<!--QuoteBegin-zorro+Jun 18 2004, 11:37 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (zorro @ Jun 18 2004, 11:37 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ten oblbovač řídící jednotky bych osobně neriskoval. Rad?i bych pustil pár tisícovek a koupil laditelnou ECU - třeba Haltecha...a pak u? jen za jízdy a sledování budíků ladil na notebooku. Znám člověka, co to tak právě dělá u RX-7. A mimochodem nutno se připravit na to, ?e to ladění nemusí motor pře?ít. Tak?e napřed úpravy, oddělat motor a pak generálku a hurá na silnici...:))))))))))))
[/quote]
nemusí pře?ít znamená 2x go motoru během týdne? :huh: