Stránka 2 z 3

Napsal: 18.07.2007, 06:29
od mrkevvzime
mno ja kdyz sem daval walbro tak se mi stalo to co psali ostatni.
proste ten velkej O krouzek ktery tesni nadrz byl najednou pri montazi zpet vetsi nez ta drazka na nej :roll: tak jsem ho kuchnul aby byl presne a konce se i dotykaji, ale stejne uz to nedela to syceni pri otevirani nadrze - to by ale mohlo byt tou pumpou ne?
uz si to moc nepamatuju, ale mam pocit, ze ta origo pumpa je trochu jinak zapojena nez walbro, je tam tusim nejaka hadicka navic... no uz nevim fakt si nevzpomenu
a potom se mi prave obcas zdalo, ze cejtim benzin, ale uz sem si bud zvyknul nebo to prestalo :D

Napsal: 18.07.2007, 07:00
od Mirek
tak dneska rano zase....na 3ku kolem 2-3 tis otacek....a po akceleraci s naslednym sundanim nohy z plynu. Po te akceleraci to smrdelo dost..nedalo se tam ani vydrzet...uz sem chtel zastavovat ze to nekde tece, ale po cca minute to prestalo. Rada?

Hadicky ze sani zaslepeny, CC je pryc

Napsal: 18.07.2007, 07:58
od mrkevvzime
nefouka ti spis nekde vyfuk a ten smrad de do kabiny???

Napsal: 18.07.2007, 08:07
od kubajs
často byvá špatné těsnění víka kufru, plyny se točí za autem a když si pak otevřeš okno natáhneš si ten smrad do kabiny. se zavřenými okny to tak nejde cítit.

Napsal: 18.07.2007, 09:58
od doublejay
Mirek píše:tak dneska rano zase....na 3ku kolem 2-3 tis otacek....a po akceleraci s naslednym sundanim nohy z plynu. Po te akceleraci to smrdelo dost..nedalo se tam ani vydrzet...uz sem chtel zastavovat ze to nekde tece, ale po cca minute to prestalo. Rada?
A nejsou to spis vyfukove plyny z bohate smesi, ktere prolezaji nejakym tesnenim prave pri akceleraci? Na druhem aute mam foukle tesneni pod svody presne takhle. Slapnu tomu a v kabine se neda dychat. Jedu klidne a nic.

Napsal: 18.07.2007, 09:59
od Mirek
doublejay píše:
Mirek píše:tak dneska rano zase....na 3ku kolem 2-3 tis otacek....a po akceleraci s naslednym sundanim nohy z plynu. Po te akceleraci to smrdelo dost..nedalo se tam ani vydrzet...uz sem chtel zastavovat ze to nekde tece, ale po cca minute to prestalo. Rada?
A nejsou to spis vyfukove plyny z bohate smesi, ktere prolezaji nejakym tesnenim prave pri akceleraci? Na druhem aute mam foukle tesneni pod svody presne takhle. Slapnu tomu a v kabine se neda dychat. Jedu klidne a nic.
jenze me to jde citit i pri jizde na 3ku..2-3tis otacek

Napsal: 18.07.2007, 12:18
od remo
aj mne to bolo teraz citit a to mam auto v zabehu a tocim max 2-3trpm a posmradlo to veru

kde je to viko na nadrzi?? na dne kufru alebo na blatniku zvnutra??

Napsal: 18.07.2007, 12:23
od blázen
v kufru- na dně.. pod tím šedým deklem po pravé straně

Napsal: 19.07.2007, 14:17
od remo
to som zbezne osahal a prislo mi to oki nasadene.

skontrolujem este dokladnejsie, ked budem vyhadzovat CC

Napsal: 19.07.2007, 17:37
od mrkevvzime
no pod tim sedivim deklem je jeste jeden a to je ten smradoch ne ten sedivej :!:

Napsal: 19.07.2007, 17:45
od doublejay
Ano, presne tak, na podlaze v kufru je jen kryci plechove vicko, vstup do nadrze a k pumpe je teprve pod nim!!!

Napsal: 19.07.2007, 22:53
od remo
kua teraz mam tie spravne info.

kua lebo ked sa chvilu vozim normal ma boli hlava z toho zapachu 100oktanu :D :D

Napsal: 19.07.2007, 23:38
od buky300zx
remo píše:kua teraz mam tie spravne info.

kua lebo ked sa chvilu vozim normal ma boli hlava z toho zapachu 100oktanu :D :D
To nie z benzinu,ale od krku z toho pretazenia!Srandujem!

Napsal: 19.07.2007, 23:39
od remo
to isto hlavne v zabehu ked ani neviem co je to turbo kua :(

Napsal: 19.07.2007, 23:44
od buky300zx
Ale hlavne ze ide,gratulujem!