Stránka 2 z 2
Napsal: 02.07.2004, 10:42
od Conrad
Halooo - jak je to teda s tim měřákem ??? Je tlak v potrubí při se?lápnutí plynu i na neutrál ?
Napsal: 02.07.2004, 10:50
od doublejay
Ja jsem nejak nepochopil ten dotaz, takova trochu divoka formulace. Meradla na turbo vetsinou maji stupnici -1 az +1,5 (2, 3...) bar. Pri volnobehu je v sani podtlak, u 200sx -0,6 - -0,7baru. Staci proslapnout plyn a stoupne k 0baru. Kdyz mas otevreny vyfuk, tak na neutral nemas tlak ve vyfukovem potrubi a ani pri vysokych otackach se s tlakem turba moc vysoko nedostanes. Az pri jizde, kdy je tlak a rychlost plynu ve vyfuku nejvetsi a poradne roztaci turbo, jde tlak do kladnych hodnot. Nejvic asi na 3. prevodovy stupen, do kopce a s pedalem na podlaze.
Jediny problem - kdyz pouzijes klasicky manometr s nulou na zacatku stupnice, je ta raficka pri volnobehu na zarazce a dostava trochu zabrat, protoze by chtela ukazovat "pod nulu", tedy "za roh". Na nic jineho to nema vliv.
Napsal: 02.07.2004, 12:03
od Conrad
Děkuji sire :rolleyes:
Napsal: 04.07.2004, 16:56
od sprinter
Jeste bych snad podotknul ze pokud vezmes pretlak pred klapkou tak ti bude ukazovat vzdy jen kladne hodnoty.Kdyz jsem totiz nedavno hledal kvuli nizkemu volnobehu netesnosti v systemu a sundal jsem i BOV tak jsem k memu prekvapeni zjistil ze turbo tlaci i na volnobeznych otackach.