Stránka 2 z 2
Re: Mezikus
Napsal: 20.09.2007, 12:42
od yHCov
Idaho píše:yHCov píše:kenivruh píše:
Pozor na vlak. Adapter na cidla a na chladic su ine. Na chladic musy byt blokovaci, aby olej isiel do hadice.
Jasný,to tu všem snad došlo..stačí se podivat na jejich obrázky..
každopádně kdyby se dělal mezikus pro chladic oleje,mohly by se do nej udelat díry i na cidla..
a co k mezikusu na nachladič dodat třenba U trubku pro lidi co chladič nechetjí a berou to jen an cidla ( pokdu by teda byl mezikus na chladič a čidla po hromade - jeden kus.. )
Jde o to jestli se tim chladičem vůbec zabývat,zatim jsem tu jedinej kdo tam chce chladič,takže já si to v popřípadě můžu koupit na odkazu co jsem sem dával..
Re: Mezikus
Napsal: 20.09.2007, 13:54
od blázen
na foru už maj na SX chladiče na olej a řešili to 2redukcema na sebe..
Napsal: 20.09.2007, 14:06
od Chuckyy
Neni problém udělat víc typů, jak říkám: Děr kolik chcete
Někdo bude chtít jen jednu, bude mít jednu dírou.
Jinej bude chtít i chladič a další díru, bude mít 4 díry, atd...
Jen potřebuju "předlohu" pro ty chladičový a můžem to rozjet. :-)
Napsal: 20.09.2007, 14:09
od blázen
vůbec bych se nezabýval výrobou, koupil bych autodoplnkovou, má 3 díry, případně bych vrtnul ještě jednu navíc.. a je to i s pěkným těsněním ,c opůjde sotva vyrobit
Napsal: 21.09.2007, 07:36
od Elviiis
blázen píše:vůbec bych se nezabýval výrobou, koupil bych autodoplnkovou, má 3 díry, případně bych vrtnul ještě jednu navíc.. a je to i s pěkným těsněním ,c opůjde sotva vyrobit
se koupí nějaký Okroužek udělá se do te redukce drážka a jeto... Apíš jde o to že redukce pro chlazení a rpo čidla je rozdílná... ta pro čidla pouští olej prostě do filtru a k čidlům a ta na hcladič má výstup vstup a ze vstupu k filtru...
Napsal: 12.11.2007, 17:05
od Kopriw
potrebuju radu,mam olejovy chladic a nevim jakou mam koupit redukci pod filtr.jaky zavit a jestli s termostatem nebo bez.....
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1 jiny nez tenhle odkaz sem nenasel...
Napsal: 12.11.2007, 17:25
od kenivruh
ca18det 3/4 unf, sr20det m20
Napsal: 12.11.2007, 17:40
od buky300zx
Ja som to u Raddyho riesil takto,zohnal som olejovy chladic s hadicami a redukciou(Fiat Uno 1,3Turbo i,e,).Redukcia ma svoj termostat a plus je mozne na nu nasrobovat jedno cidlo.Staci trochu predlzit hadice(podla toho kde ho davate) a dat si vyrobyt(po pripade niekde zohnat) skrutku ktora ide cez madzikus a srobuje sa na nu filter.Odporucam kupit novu gumicku pod medzikus.Ine nic neriesite,vsetko pekne pasuje a funguje. :-)
Napsal: 12.11.2007, 18:02
od Kopriw
no ja uz mam super chladic z rentgentky :-D hadice tam nejaky sou,jen to sroubeni na ne a redukci...je lepsi dat s termostatem nebo bez??
Napsal: 12.11.2007, 18:47
od buky300zx
Urcite s je s termostatom,lebo ten ti bude udrzovat stalu teplotu oleja a olej sa ti bude lepsie zohrievat(ked bude motor studeny).