Napsal: 26.09.2007, 21:43
no pokud se porovnava seriovy sr a ca tak asi jo,ale v porovnani jeho motor a muj motor si myslim ze tim to nebude :-)
sice mam o 100 koní míň (mozna o víc jak 100) ale zase o 8 let mladší motor:)Honzajan píše:no pokud se porovnava seriovy sr a ca tak asi jo,ale v porovnani jeho motor a muj motor si myslim ze tim to nebude :-)
Takhle mi to vysvetloval Spike :-DHeini píše:a modra je banan :-D
podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovatlobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...
Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
To si pis, jakmile je tu mokro, tak pred kruhakem radim vyssi rychlost a nesaham na pedaly. Ono to umi na mokru pri boostu hrabat u 4500rpm a vys na dvojku i behem jizdy na rovne silniciblázen píše:podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovatlobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...
Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
to odněkud znám na mokru i troják od podobných otáček..lobiik píše:To si pis, jakmile je tu mokro, tak pred kruhakem radim vyssi rychlost a nesaham na pedaly. Ono to umi na mokru pri boostu hrabat u 4500rpm a vys na dvojku i behem jizdy na rovne silniciblázen píše:podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovatlobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...
Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)