Kentoya píše:první chybou je malý odvětrávací otvor z bloku do sání, na seriový výkon stačí pokud jsou komprese řekněme nad 9 bar
Neni to problem. Na vstetki motori sa aj tak robi nove AN-10 otvori na odvetranie (PCV) co idu to rozdelovac (air oil separator) co stahne olej (ked nieco) dole a vzuch ven. RB a SR tak iste. A jak si hovil na seriove to staci. Ja na mojej 200sx na SK mam flasu od automaticky olej do coho som dal obi tva PCV hadice, pohoda.
Kentoya píše:
další chyba je šířka ojnic ve spodním oku, stačil milimetr a bylo by to jinde
Na seriove je to pohde. 1bar tlak, pohode, a vela otaciek furt, pohode, a vidis motore co maju cez 100,000 a furt idu bez problemu. Ked uz hladas 400koni, a pouzivas Carillo, Pauter, Jun (cosworth) ojnice je to dokazane vela krat ze vydrzia pohode. SR a RB to iste, oni nemaju nic moc jak 500hp ojnice aj tak.
Kentoya píše:
další chyba nedokonalé olejové čerpadlo
Na seriove staci to. Ja som zistil vacej problem z CA ludiami je ze si myslia ze mozu jazdit stim motorem na jenu vymenu oleja 10 alebo 15,000km. Ked tlak je vysie tak potrabuje mat nieco jak vysie tlak (high volume) Tomei alebo Toda pumpi, ale ked fact chtes mat bezvadni olejovi system tak sa ide na sychi system (dry sump).
Kentoya píše:
další chyba přepadové otvory oleje z hlavy do bloku, stačily o milimetr větší
To sa da upravit. To staci ne seriovi motor.
Kentoya píše:
další chyba výměník voda olej stíhá jen do rychlosti cca 180km/hod a to tak 10km jízdy
Sorry toto nerozumim co myslis recove.
horší detaily
Kentoya píše:
hydroštely sice nejsou chybou, ale na sporták to není ideální řešení
Hydrostely ... lifters ?. Jesli ano, co je lepsie resenie ?. Rocker jak je v SR ????.
Kentoya píše:
málo oleje chtělo to o litr víc
Ked to je chyba , tak je to aj vetsi na SR a RB. Na SR a RB mozes kupit 10 inake olejove vane ... ale este ras, verim ze na seriove ked to neni drift alebo circuit (okruch) auto, staci to. Ja chodivam do nurburgringu z mojim 200sx .. bez problemu. Driftujem kde mozem a ties bez va. 3S-GTE na Toyota je to iste .. a na MR2 ma to aj electronicku odmeru na vanu ked je nizko cez zakruti.
Olejova vana z kridlom vyresie tento problem.
Ja si myslim tieto "chybi" co tadi prebirame su neni az tak platne ked skladam motor na 400-500koni. Ja som nikedi nehovoril ze chtem dostat 500koni na orig 80,000km CA18DET, a to iste mozes povedat na SR20, lebo ani ten ti neda vubec any blisko pri tom ties.
Ja neverim ze sa moze prirovnat originalni motor a 500koni, a zda sa mi ze vela sa prirovnava z originalnim Nissan motorem Z t25 turbo a vela km najazdenich.
Ked mozete, moze mi niekdo ukazat kolko cele upravene CA motori u vas mali vela problemu a chyb ak boli proffessionalne zlozene ?. A ja vam ukazem vela jo je tadi co maju super koni a idu deno dene.