Stránka 2 z 6

Napsal: 14.12.2007, 10:35
od Vladislav Bureš
Tak renovace spojky sportovním spojkovým obložením materiálem HDS57 vyjde na 524Kč + daň a je hotovo do druhého dne.

Napsal: 14.12.2007, 11:14
od blázen
uber na plnícím tlaku, nebo ti to zas vydrží krátkou dobu.. jak budeš mít keramiku,zase si přidáš.. :wink:
jinak potřebovat nebudeš nic.. v kitu spojky dostaneš ložisko,přítlačák a lamelu,..nic víc k výměně po vytažení motoru nenajdeš.. jen vypni jistič na baterii až budeš odpojovat el.. a dej do auta fridex..není tam :wink:

Napsal: 14.12.2007, 12:17
od Vladislav Bureš
Jasně díky, fridex tam už je od té bouračky hned jsem ho tam nechal dát. Jakým způsobem se mění spojka? Myslím jestli je třeba vyndavat motor nebo stačí vyndat jen převodovku? U některých aut stačí jen odehnou převodovku a nadzvednout motor aby se k tomu dostalo, že se nic nevyndavá. Jaký je tady nejsnašší způsob výměny?

Napsal: 14.12.2007, 12:53
od rozum
vytahni motor i s prevodovkou, je to asi nejjednodussi zpusob.

Napsal: 14.12.2007, 12:59
od Vladislav Bureš
to jsem zrovna nechtěl slyšet :( to není tak jednoduché v mých podmínkách

Napsal: 14.12.2007, 14:09
od otasTM
no nejjednodušší je asi jen vyndat převodovku s kardanem, ale bez zvedáku na zemi to neni nic moc :D

Napsal: 14.12.2007, 14:20
od blázen
vtáhni motor, všecky šrouby jsou čisté jen povolíš a vše půjde rukou,..navíc se líp vystředuje na motoru venku i líp instaluje..

Napsal: 14.12.2007, 15:26
od Peca
Spojku pořád mám kdybys chtěl, bude ti stačit a nechám ji levně

Napsal: 14.12.2007, 16:58
od Vladislav Bureš
Peca píše:Spojku pořád mám kdybys chtěl, bude ti stačit a nechám ji levně
díky ale za 620kč mám nové závodní obložení :D a předělání je cca 1,5 hod takže spíš zatím takto a pak si pořídím tu keramiku

Napsal: 14.12.2007, 17:01
od Vladislav Bureš
Problém je, že nemám garáž a musím otravovat kámoše nebo v práci až ze zvedáku odjede mulťoška, ale to zase nejde na dlouho, takže hledám cestu nejmenšího odporu. Díky za rady.

Napsal: 15.12.2007, 09:47
od Rostik
No dle meho nazoru je jednodussi sundat jen převodovku (nez vytahnes motor bych mel tu spojku vymeněnou) auto poradne zvednout a podlozit at se pod tim muzes hybat ja to delal sam v garazi na zemi a rekl bych ze 5 hodin mozna min a jezdis....delal uz sem to na 200sx dvakrat ..

Napsal: 15.12.2007, 14:02
od blázen
za 5hodin bych už po vytažení motoru seděl na pivě :wink: umytý..

Napsal: 15.12.2007, 17:41
od Rostik
blázen píše:za 5hodin bych už po vytažení motoru seděl na pivě :wink: umytý..
nj ale myslis ze za 5 hodin vytahnes a vratis motor jeste vymenis spojku treba je to mozne ale moc tomu nevěřim...
radsi si sundam převodovku nebot kdyz to tahas s motorem povolujes stejne vse na prevodovce pak elektrika chlazeni atd to je stopro lepsi povolit tech par sroubu mezi motorem a prevodovkou nerikej ze ne ...
:wink:

Napsal: 15.12.2007, 18:20
od Design
KDyž to nekdo vytahuje každeej mesic nekolikrat tak to stiha stoprocente rychleji tomu ver.Když vi co a jak kam zapojit tak to muže delat bez problemu.

Napsal: 15.12.2007, 18:36
od blázen
Rostik píše:
blázen píše:za 5hodin bych už po vytažení motoru seděl na pivě :wink: umytý..
nj ale myslis ze za 5 hodin vytahnes a vratis motor jeste vymenis spojku treba je to mozne ale moc tomu nevěřim...
radsi si sundam převodovku nebot kdyz to tahas s motorem povolujes stejne vse na prevodovce pak elektrika chlazeni atd to je stopro lepsi povolit tech par sroubu mezi motorem a prevodovkou nerikej ze ne ...
:wink:
jo a u motoru odpojíš navíc pár hadic a el.. a pak to děláš sezhora a ne zespoda.. za 5hodin sedím v hospodě, jak jsem psal, všecky šrouby má čisté, i na výfuku.. a bez trnu se mu líp bude vystředovat na motoru venku... jednodušší to v jiným případě možná je krze převodovku,když jsou ty šrouby třeba u výfuku nepovolitelné.. ale já to dělám vždy na motoru venku a ten CA18DET sem už vytahoval tak 10-12x je to lehoučký malý motůrek..
ted jsem zvědavý jak to dělá strejda kentoya 8)

co se mi nelíbí na vytahovaní převodovky je ten olej uvnitř ní.. už se mi podařilo se hezky polít