Stránka 2 z 7
Napsal: 05.12.2007, 22:34
od rozum
sezenes je v pohode, staci vedet kolikrat byla ta klika brousena.
Napsal: 06.12.2007, 15:56
od blázen
ty wiseco jsou v pohodě, doporučuju koupit ty s největším vrtáním,byt budou drahší.. taky zkus,jestli jestli na ně někdo nemá slevu, každé procento je dost peněz..
k tomu broušení..brousí se 99% klikovek aniž by na jejich uložení něco klepalo.. prostě každé tisíce km ti budou hoblovat ložiska i kdybys nechtěl.. spíš bych spekuloval nad věcí, pokud to klepe hodně,zda bude ještě opravitelná/brousitelná klika, už sem jich vyhodil do šrotu dost..
Napsal: 06.12.2007, 16:29
od branbito
Piesty su uz na ceste ku mne takze to je uz hotova vec. Kupil som v standartnych rozmeroch ako su piesty na S14(nevyznam sa v motoroch tak s tym nechcem moc vymyslat) ale myslim ze aj tie maju vyssi kompresny pomer ako origo.
Neviem ci motor klepal moc kedze sa mi to stalo prvy krat ale dufam ze to pojde este spravit vybrusom a potom to aj chvilu vydrzi. Ak by sa mi to stalo znovu tak by som uz asi rozmyslal nad nejakym stroker kitom
Napsal: 06.12.2007, 16:58
od blázen
jak v seriových rozměrech? když koupíš stejně velké písty jako máš v motoru tak si moc nepomůžeš.. kupují se výbrusové písty, ty cos koupil budou pro seriový kompresní poměr, určitě bych tam nedával s vyšší kompresí
Napsal: 06.12.2007, 17:13
od Gerox
pokud vim do 14-ky maji jen seriovou kompresy a 86 se snad ani nedelaj...ja mam seriova komprese a 86,5mm
Napsal: 06.12.2007, 17:16
od branbito
http://www.wiseco.com/PDFs/Catalogs/SC0 ... yotaVW.pdf
Tie hned prve zhora som objednaval. Vobec neviem co myslis. Ja som neni moc technicky typ.
Napsal: 06.12.2007, 17:18
od Gerox
tak to je dobre si potom objednavat sam...nic ve zlym... :-D
takze sis objednal standard...coz nebude dobry..jak psal blazen..
aj ja som kecal mam 87 a ne 86.5
Napsal: 06.12.2007, 17:47
od branbito
Tak prave som po vasich vzkazoch volal s mechanikom a hovoril ze si nemysli ze bude treba robit vybrus motoru. Hovoril by to bolo asi lepsie ale neni to nutne.
Co vy na to
Napsal: 06.12.2007, 17:57
od raddy
nutnost vybrusu sa da zistit len zmeranim valcov. Pokial nahodou uz neboli predtym brusene a su v tak dobrom stave ze nevyzaduju vybrus, mozes pouzit seriovy rozmer piestu, to je ale vzacny pripad...
Napsal: 06.12.2007, 18:58
od kenivruh
Jo piesty trebalo kupovat az po zisteni ci treba vybrus. Inak kupovat hned najvacsie je podla mna zbytocne, kedze po nich uz tam nic nedas (keby nahodou nieco a trebalo znova vybrus).
Napsal: 06.12.2007, 19:05
od branbito
No tak to som trochu pokaslal ale uvidime mozno to nakoniec dobre dopadne. Najlepsie sa uci na vlastnych chybach zial.
Napsal: 06.12.2007, 19:32
od buky300zx
branbito píše:No tak to som trochu pokaslal ale uvidime mozno to nakoniec dobre dopadne. Najlepsie sa uci na vlastnych chybach zial.
Sorry za OT,ale na to je tu forum aby sa ludia pitali co potrebuju.Je tu dost skusenych,tak by nebol problem ti v tomto poradit.Dva krat meraj a raz stryhaj.
Stalo sa,len aby si to mal ok,drzim palce.
Napsal: 07.12.2007, 08:30
od Idaho
je potřeba si uvedomit také roztažnost kovaných pístu, ikdyž koupíš "seriové" velikostí, tak ty písty by měli mít vetší vuli.. osobne to delám tak že změřím válce, kouknu zda potřebujou výbrusd, pokud nao, koupím kováky o s"stupen" větší ale brousím až jak dorazí, prootže ty kováky potřebují std výbrus +hodnotu udávanou výrobcem pístu..
takže brousit budeš tak jako tak..
Napsal: 07.12.2007, 09:34
od branbito
No tak asi to nebude az take katastrofalne. Vcera som rychlo pisal do tej firmy co mi ich ma posielat ze som si pomylil rozmer piestov a napisali my ze neni problem ze ich vymenia len bude dlhsie trvat kym pridu.
Napsal: 07.12.2007, 10:21
od blázen
důležitá je ovalita válců a pokud máš s14 tak bude mít nalítáno tak 150tis a to bude na hranici..takže bych brousil...nadruhou stranu má idaho pravdu, pro kované budeš brousit určitě, maj jinou roztažnost
k těm největším pístům..podle mě se vyplatí, když už strkáš majlant do motoru tak čím větší objem tím líp.. a po výbrusu bys měl najezdit hodně.posere se spíš něco níž nebo výš..