Napsal: 04.02.2008, 23:30
ale já nemám na prodej ani jeden, já jen že mám tři
rok vubec neni smerodatnej...mam rv90 co mel LSD a mel sem taky 91 co ho nemela.........lehni pod to...na strane za ridicem by mela byt videt na tom hlinikovym deklu oranzova nalepka "viscous LSD" nebo tak nejak..je to dost nahore..takze musis fakt pod auto..je to zhruba v urovni mezi sroubama co ti drzi vzadu dif v napravnici (na tom ALU deklu jsou 4 srouby) ......da se to taky pozna tak ze kdyz zvednes celej zadek za napravnici do vzduchu, tak pokud chytnes za jedno kolo a tocis s nim...druhe se toci stejnym smerem...pokud mas otevrenej dif, toci se opacnym. Pokud by mel nekdo zajem o diferak tak SZ..cena je 5 tis/kusDragonART píše:Mirku sorry za OT, ale jak to teda je s těma diffama? Mě by taky zajímalo kterej mám vlastně na autě... Mám S13 z 94... tam je ještě open diff anebo už samosvor?
Srry..zjistoval sem si to u vice lidi abych si byl jistej (nemohl sem najit tu nalepku :-)) a jsi prvni kdo tvrdi ze diferak se zvysenou svornosti nebude pri nezatizenem stavu protacet kola stejnym smerem...doublejay píše:Rok vyroby nema vliv na to, jestli je osazen VLSD nebo ne. Pro S13 plati toto: v motorovem prostoru pred sedadlem spolujezdce je hlinikovy stitek s VIN a v jeho spodni casti je kod RLS13xxxxxx, ktery udava vybavu. Je potreba precist posledni dva znaky v tomto kodu a pokud tam je 16, 17, 18, 1A, 1F, 1G, 1J, 1K, 1N, 1T, 1X, 25, 26, 28, 2B, 2D, 2H, MG, tak byl osazen VLSD. Jinak obecne - LSD je vice druhu a neni podminkou, ze se na zvednutem aute musi obe kola tocit stejnym smerem...