Stránka 2 z 3

Napsal: 13.02.2008, 14:25
od yHCov
Idaho píše:
yHCov píše:FJ20e bych určitě nevolil,kvůli dílům
http://www.automatejcek.cz/eshop.php?zn ... e=Zobrazit

CA18et je na tom,jak psal Kentoya podstatně líp ohledně dostupnosti dílů http://www.automatejcek.cz/eshop.php?zn ... e=Zobrazit
..Já ho teď generálkuju,sice né úplně kompletně a poctivě,protože na to jednoduše nemám,ale věci se na něj sehnat daj.Ovšem s DETkem je to svatá pravda,s ETčkem na hraně sériovejch schopností jsi na sériovym výkonu DETka,stim že na DET už seženeš spoustu performance věcí,což u ETčka nepočítej..Svody,nebo něco takovýho ani náhodou..Na jedný zahraniční stránce jsem našel ojnice,písty a vačku a na jiný závodní těsnítka ventilů :)
jen poznamenám že co mají na výše zmíněném webu mám taky a levněji, navíc pro SX klub jeste leneji o něco levneji :)
;) používám matějíčkův katalog jen proto,že je přehlednější..

Napsal: 13.02.2008, 21:59
od Kentoya
ceny tam taky nemá špatný, ale já používám díly jiných značek, ne že by vše byly shity, ale hodně věcí bych na auto nedal

Napsal: 14.02.2008, 08:15
od Idaho
Kentoya píše:ceny tam taky nemá špatný, ale já používám díly jiných značek, ne že by vše byly shity, ale hodně věcí bych na auto nedal
Kentoya.. bohužel matejicek vestinou neuvádí výrobce tech dílu označených prvovýrobou. Já osobne díly od JC ( ty s koncovkou JC ) také v 99% případů nepoužívám, al epodvozkové díly od "three fives" nebo ložiska Kanaco, rozvody Mitsuboshi atd to jsou díly které v tech vozech byůy v originále takže nevidím duvod je nepoužívat..

Napsal: 14.02.2008, 18:17
od SilverFox
Tak to uz jsou bohuzel moc velky cisla :cry: To fjcko me stve :?

Napsal: 14.02.2008, 19:13
od Kentoya
Idaho píše:
Kentoya píše:ceny tam taky nemá špatný, ale já používám díly jiných značek, ne že by vše byly shity, ale hodně věcí bych na auto nedal
Kentoya.. bohužel matejicek vestinou neuvádí výrobce tech dílu označených prvovýrobou. Já osobne díly od JC ( ty s koncovkou JC ) také v 99% případů nepoužívám, al epodvozkové díly od "three fives" nebo ložiska Kanaco, rozvody Mitsuboshi atd to jsou díly které v tech vozech byůy v originále takže nevidím duvod je nepoužívat..
mitsuboshi taky používám a např i nipparts má ve své krabici řemen od mitsuboshi, ale protože znám ceny některých dílů z kamenného obchodu a odečetl jsem si 10% a dostal jsem se na ceny matějíčka, tak jsem si skoro jistej, že u hodně dílů znám výrobce, protože u hodně dílů co kupuji by se na tuto cenu nedostal

jen by mě zajímalo co tam má za šály, co je to za výrobce

Napsal: 14.02.2008, 20:28
od yHCov
Kentoya píše:
Idaho píše:
Kentoya píše:ceny tam taky nemá špatný, ale já používám díly jiných značek, ne že by vše byly shity, ale hodně věcí bych na auto nedal
Kentoya.. bohužel matejicek vestinou neuvádí výrobce tech dílu označených prvovýrobou. Já osobne díly od JC ( ty s koncovkou JC ) také v 99% případů nepoužívám, al epodvozkové díly od "three fives" nebo ložiska Kanaco, rozvody Mitsuboshi atd to jsou díly které v tech vozech byůy v originále takže nevidím duvod je nepoužívat..
mitsuboshi taky používám a např i nipparts má ve své krabici řemen od mitsuboshi, ale protože znám ceny některých dílů z kamenného obchodu a odečetl jsem si 10% a dostal jsem se na ceny matějíčka, tak jsem si skoro jistej, že u hodně dílů znám výrobce, protože u hodně dílů co kupuji by se na tuto cenu nedostal

jen by mě zajímalo co tam má za šály, co je to za výrobce
Můžu se zeptat jaký bys nedoporučoval?
Idaho mi psal že může sehnat ACL duraglide 780 nebo acl sport,ty první za 2,2-3 tisíce,ty sporty za 5 .Právě mě překvapila cena těch od matějíčka,ale to nebude nic moc za ty peníze..

Napsal: 14.02.2008, 20:34
od Kentoya
ACL duraglide ověřená kvalita na závodních strojích
ty sport, jsou tvrdší a spíše pro auta s extrémním výkonem, které nevydrží po stránce motoru dlouho, jinak šály jsou špičkové (ty sport) ale na foru není nikdo kdo by je potřeboval, možná buky, adner, marat a když zavřu obě oči tak já a raddy

Napsal: 14.02.2008, 20:47
od yHCov
Kentoya píše:ACL duraglide ověřená kvalita na závodních strojích
ty sport, jsou tvrdší a spíše pro auta s extrémním výkonem, které nevydrží po stránce motoru dlouho, jinak šály jsou špičkové (ty sport) ale na foru není nikdo kdo by je potřeboval, možná buky, adner, marat a když zavřu obě oči tak já a raddy
ok..Zjistim co má matějíček a pak se rozhodnu.Díky !

Napsal: 18.02.2008, 16:16
od SilverFox
Jeste mala otazecka :) Kdyz uz: Dal by se ten cadet dostat legalne do technicaku ?

Napsal: 18.02.2008, 21:16
od Kentoya
pokud máš v autě CA18ET tak to nikdo nepozná

Napsal: 19.02.2008, 14:09
od SilverFox
Kentoya píše:pokud máš v autě CA18ET tak to nikdo nepozná
Ani podle cisla motoru ? Prece ty technici nejsou uplny trubky :) Dyt ten motor je od pohledu jinej

Napsal: 19.02.2008, 14:14
od rozum
a kolik techniku podle tebe nekdy videlo s12? :)

Napsal: 19.02.2008, 14:59
od SilverFox
rozumik píše:a kolik techniku podle tebe nekdy videlo s12? :)
To neresi problem s cislem motoru Prerazeni neni zrovna sranda

Napsal: 19.02.2008, 15:19
od rozum
pokud vim, tak se uz cislo motoru neresi.

Napsal: 19.02.2008, 15:27
od Jimmbo
jo motor je uz jen jako vymenitelna sucastka... takze tam muzes dat jakej chces..i SRko :wink: