Stránka 2 z 4

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 19:59
od driftak
slik85 píše:ak je to zapojene naopak tak ti to zatapa valce a vo vysokych to styha zrat zistis to podla fpr odfod to
Slik dakujem moc za tvoje rady, no zistil som, ze hadicky na benzin mam tak ako maju byt. Motor mi slape krasne, jediny problem je, ze ked som nevedel o jedinom probleme tohto motora, tak som predtym este pohol rozdelovacom, lebo som si myslel ze to je tym. :-( No co uz. Som kokot. Napokon som zistil, ze jedna indukcka nieje zapojena (vypadol asi kontakt) takze mi palila iba jedna strana sviecok. (pri vyfuku) a na tej strane bola dokonca odjebana jedna sviecka, takze palil iba 2,3,4 valec. Opravil som vsetko tak aby to fungovalo tak ako ma, a motor slape prekrasne, na jednu malu chybicku krasy. :-( Motor si neudrzi volnobezne otacky, proste krasne slape, ale klesa pod 400 otacok, a nizsie, a tam uz samozrejme skape. Uz sa mi podarilo ten rozdelovac nastavit aj tak, ze mal 400, a skapal. potom este dal asi jeden vybuch, zasa na 400, a zasa skapal. Ale nechcel som ho tyrat, tak som ho vypol, o milimetrik posunul rozdelovacom, a zasa som mal toto nastavenie tazko v pici. :-( Musim sa pohrat s tym rozdelovacom, a je to paraaadaaaa. :-)

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 20:03
od Kentoya
AAC valve
Air Regulátor
klapka
a snad by to mělo šlapat

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 20:14
od driftak
Kentoya píše:AAC valve
Air Regulátor
klapka
a snad by to mělo šlapat
A teraz preklad. :-D Pokusim sa to trafit, a co si myslim ja ze to je. :-d Ale ci to bude spravne to netusim. :-D
AAC - volnobeh
AIR regulator - vaha vzduchu??
klapka - to je snad jasne
Ja sa radsej aj 3x spytam, aby som si bol isty, a nedodrbal neco ked som to teraz uz konecne rozbehal. :-d Aaa este mam problem, ze ked stlacim plyn, tak mi po 1. nezaberie ihned, ale az s nejakym oneskorenim, a este ledva sa dotknem pedala, (doslovne) a ihned mi letia otacky na 200 0 otacok. ale nejako odsledovane to nemam, mozno ze mi to spravil iba raz. Ale viem ze to spravil. :-(

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 20:39
od Kentoya
AR je taková válcovitá hliníková chujina přes kterou jde vzduch okolo klapky, je to dlouhý asi 10cm, přívod odvod vzduchu, jeden konektor,

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 20:43
od driftak
Kentoya píše:AR je taková válcovitá hliníková chujina přes kterou jde vzduch okolo klapky, je to dlouhý asi 10cm, přívod odvod vzduchu, jeden konektor,
konektor???? okolo klapky viem ze ide vzduch takou trubkou, ktora sa napaja na tu velku kovovu este pred klapkou. ale o konektori ziadnom neviem. :-( Musim to zajtra popozerat.

Edit: Lepsie povedane, neviem o konektori, ktory by bol niekde v tych miestach, okrem tych co idu na vstreky, jeden co ide na bok klapky, (co meria otvorenie klapky) a nejaky co ide spod sania, a osobne si myslim ze to je nejaky ten otrasovy senzor ci co. :lol:

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 21:01
od Lefa
AAC je toto presne
Kopie - S1050915.JPG
Kopie - S1050915.JPG (126.95 KiB) Zobrazeno 4695 x
Kopie - P5140395.JPG
Kopie - P5140395.JPG (85.14 KiB) Zobrazeno 4694 x

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 15.10.2008, 21:03
od driftak
Lefa píše:AAC je toto presne
Kopie - S1050915.JPG
Kopie - P5140395.JPG
dik za foto, vytlacim si to, a zajtra to este troska porozoberam, aj klapku zhodim, a poriadne vsetko pocistim. :-) A ja mam CA 18Et aj po druhej vymene. :lol: Tak neviem kde to presne najdem umna, ale pohladam. Viem aspon co mam hladat. :-)

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 16.10.2008, 12:21
od mrkevvzime
no tak to presne neni AAC, ale AR :D

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 17.10.2008, 18:34
od doublejay
Ano, toto je presne AR (Air Regulator). AAC Valve je ten bazmek na prave strane bloku ECCS (horni snimek), ktery ma osu smerem k fotografovi (je kulaty, ten sestihran trcici kolmo k ECCS je FICD Valve).

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 17.10.2008, 23:13
od driftak
Auto je pozapajane tak ako ma byt, a bolo mi povedane, ze su posunute rozvody. V blizkej dobe idem nato pozret co a ako. Ale zajtra asi nie, mam uz dohodnuty iny program. Ale mozno sa to zmeni. Vidim to na zajtra, mozno pozajra ak sa mi bude chciet. Lebo uz sa v tom tyzden hrabem kazdy den, a som pri tom tak do 10tej, popripade 12stej.

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 19.10.2008, 19:10
od driftak
Bol posunuty rozvodovy remen. Napravil som to podla najlepsieho vedeomia a svedomia, (snaha bola podla manualu) ale nedocital som sa, kolko ma byt zubov na ktorej strane rozvodoveho remena, a podla mna, to v manuali je napisane pekne, ale premna nie moc zretelne. :lol: Na remenici som spravnu bodku nasiel, to nebol prolem, ale na vackovom rozvodovom kolese, mam 2 bodky, a jednu sipku. Na ktory z tychto troch znakov ma ist ciara na rozvodovom remeni?? Ked som ho dal na bodku, ktora som si mislel ze je spravna, nakopol som to, a stale zle palil. Potom som hned vypol motor, a pozrel na polohu rozvodoveho remena. A :shock: :shock: :shock: ciarka na rozvodovom remeni bola inde ako som ju nastavil :shock: :shock: :shock:

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 19.10.2008, 20:03
od wori
Tu mas ako ma byt ten rozvord
Obrázek

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 19.10.2008, 20:22
od driftak
wori píše:Tu mas ako ma byt ten rozvord
Obrázek
hmm dik dik za navod, ale mam ET. A inak tento obrazok som v S12 manuali nevidel :shock:

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 19.10.2008, 20:29
od wori
Aha som myslel ze mas CA18DET :oops:

Re: horenie a klepanie :-(

Napsal: 19.10.2008, 20:32
od driftak
wori píše:Aha som myslel ze mas CA18DET :oops:
Nevadi, aj tak dik za snahu. Ale tam je iny problem. Ja som si v manuali nasiel nastavenie, ale ja mam na vackovom rozvodovom kolese 3 znacky, a neviem na ktoru to ma ist. A este k tomu sa mi to posunulo. Ked som zasa vypol motor, nastavil tak ako treba, tak bod bol inde ako som ho nastavil. :( A nehybal som sa s autom!!!! bolo iba moment nakopnute. Takze som nemal ako popreskakovat zuby.