Stránka 2 z 2
Re: problem !
Napsal: 09.09.2008, 13:34
od playdude
raddy píše:-0.8bar je normalna hodnota podtlaku na seriovej s13, tu problem nevidim.
myslim si to iste.. tento isty udaj mam na displayi aj ja a motor ma cca 2000+ km po GO
Re: problem !
Napsal: 09.09.2008, 19:42
od Kentoya
na volnoběh 0,8 je když je špatně nastavený doraz klapky (hodně přivřená) ideální podtlak (pokud máš dobrej budík) je 0,6 až 0,7
těch 0,8 až 0,9 by jsi měl dosáhnout až při jízdě nad 3000 toček a sundání nohy z plynu
vyčisti pořádně AAC valve, a nastav podle indikátoru doraz klapky
Re: problem !
Napsal: 09.09.2008, 20:10
od playdude
Kentoya píše:na volnoběh 0,8 je když je špatně nastavený doraz klapky (hodně přivřená) ideální podtlak (pokud máš dobrej budík) je 0,6 až 0,7
těch 0,8 až 0,9 by jsi měl dosáhnout až při jízdě nad 3000 toček a sundání nohy z plynu
vyčisti pořádně AAC valve, a nastav podle indikátoru doraz klapky
nie je to sice mne, ale ten volnobeh som prehliadol.. na volnobeh mam 0.68-0.7 ..tych 0.8 je pri vyssich otackach a myslim, ze to je aj tak max co dokaze moj kontroler odmerat..
Re: problem !
Napsal: 10.09.2008, 05:42
od blázen
na volnoběh -0,8bar není to co má na volnoběh být.. má být okolo -0,6-7 bar.. může to dělat připchatá klapka, nebo něco přicpaného bordelem
Re: problem !
Napsal: 10.09.2008, 07:59
od Mirek
nebo nepresnej budik
Re: problem !
Napsal: 10.09.2008, 18:47
od Design
jen takova maličkost když mam -0,5 -0,6 na volnobeh tak ok jo?
Re: problem !
Napsal: 10.09.2008, 18:48
od blázen
-0,5bar je na hranici těsnosti ECCS
Re: problem !
Napsal: 10.09.2008, 22:06
od raziel
ahojte, no tolik odpovedi bych necekal
diky moc,takze mrknu na klapku-sundam tu hadicu od IC akorat nevim jak presne se to nastavuje,cucel sem do manualu a moc sem nepochopil ten doraz-anglictina u mne nic moc-vim ze se tam dela cosik s Idle cidlem
a pak vycistim AAC asle takovy detail-to tesneni co jhe pod nim,neztrhne se?vystirhnout z neceho nebo bude stacit tam ho dat zpatky?
djeste raz dzenki
Re: problem !
Napsal: 11.09.2008, 08:39
od blázen
ty těsnění vystřihni z těsnícího papíru,pokud neponičíš dosedací plochy při seškrabávání starého..
Re: problem !
Napsal: 25.09.2008, 12:19
od rocky123
ahoj,nevim jestli to sem muzu zaradit,ale potreboval bych poradit.mam maximu 3,0l,ale problem je vtom ,ze asi tak uz 3 tyden mi zlobi ze nemuzu rano nebo spis kdyz je vlhko nastartovat.motor toci,ale nechytne.jinak dkyz je normal pocasi to chyta na poprve.ale jak tocim jen cejtim benzin.kdyz motor chyti normalne jezdi vse funguje.jkdyz to nechce chytnout tak to musim strcit apak to jde nastartovat.sytic funguje normalne.otacky padaj tak jak maj.sou nove svicky,palivovy filtr.pouze je vyhozeny originalni sani za jine otevrene sani.uz si nevim rady,jestli je to nejake cidlo nebo nevim,zkuste dat nekdo radu co by mohlo.
cidlo otacek?cidlo na vackach?volnobezny ventil.cidlo teploty.vaha vzduchu.?nebo regulator sytice?jezdi to na 6 valcu,zadne vynechavani.diky za odpovedi.