Stránka 2 z 4

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 02.01.2009, 08:52
od vmille
S 10 to uzivis budes si to postupne zlepsovat, neni problem. Semily jsou pro me z ruky, nejbliz bude Heini, ten se vyzna.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 02.01.2009, 13:12
od blázen
zkusím ho požádat až se trošku umoudří počasí.. pokud se mu nebude chtít,nebo nebude mít čas byl bych rád,kdybych dostal pár rad co mu zkontrolovat a jak

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 02.01.2009, 20:37
od Milda
Taky pocitej s tim ze prvni vec kterou budes chtit udelat po nakupu Z32 v seriovym stavu, bude ji trochu "ozivit", me pote co jsem si ji poridil neuveritelne sr... ze mi oproti predchozi S13 prisla desne lina. Cekal jsem raketovy starty a skutek utek, ale ted uz lita dosti uspokojive. :wink: Kazdopadne jak si ji poridis budes ztracenej, do toho auta se neda nezamilovat :P

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 02.01.2009, 21:49
od blázen
jeje..já počítal,že to pojede v serii podobně jako s13 co jsem měl.. to si mě trošku zarazil.. motor je velkej a silnej..ikdyž je kára o něco těžší.. to je to fakt líné v serii?

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 02.01.2009, 22:05
od Milda
nevim jaky meli dojmy jini ale me ta moje serie prisla hodne lina, na druhou stranu, zatacky rezala uzasne...

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 02.01.2009, 22:43
od chosecz
Me teda serie lina neprisla, kdyz me Heini vozil tak mi to prislo dost slusny :) Srovnaval jsem s FD, to tedy jelo ale marne to rozhodne nebylo.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 02.01.2009, 22:59
od vmille
Me to taky slape pekne, zalezi v jake stavu auto je. Moje prvni byla taky linejsi nez druha.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 12:40
od Heini
Muj poznatek je ten ze auto je příliž těžké. Problém je ve velkých rychlostech a ostrých zatáčkách :D prostě jede rovně ta setrvačnos a váha je sviňa.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 20:54
od mike
se mi strasne libi jak zetko najednou potiras ,sam si ho mel pouze ve standartu a budes tady potit nesmysly !!!!
vahove na tom neni nejlip ale sedi do zatacky supr vzhledem k ulozeni motoru kterej zacina ZA predni napravou a NE jako skyline kterej ma pulku motoru zavesenyho na predni naprave..
knock senzor odchazi pravidelne a tudiz auto jede na safe boost a to je na 80% pricina "lineho jeti".
krom toho se z nej da oholit okolo 100 -150kg (hicas-komplet a ne jenom tu hydrauliku co je v zadu,egr,klima,standartni down pipes atd)
nemluve o tom ze kratka verze je o 100 kg lehci uz z fabriky...

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 21:13
od vmille
Peca jel s Adnerem a ten jezdi ostre zatacky na okerskach 160km/h.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 21:35
od Heini
Jses nějak ostrej ne, je zajímaví že 200SX se drží 300ZX vcelku bezproblémů a to v seriovém stavu a na rozjezd je na tom dokonce lépe. A to je vcelku k posrání že 3,0L proti 1,8 moc nepředvede. A pravě že beru srovnání aut bez úprav. Tak ta váha je asi znát dost a netvrď že v zatáčkách sedí. Podle mne je to auto super na dálnice ale když to srovnám teď tak to co mám je o něčem jiném. A srovnávalo to více lidí co jezdily i v Z. Tohle je můj názor tak mne nech na pokoji a najdi si nějaké dítě.
PS: jses si jistej ze motor je u Z až za nápravou, to ho máš skoro u kolen. Jinak pokud budeš mít náladu tak natoč jak se to chová tak v kylu do ostré zatáčky.

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 22:21
od mike
aaaale ted mi odpovidas ???
kdyz sem byl v cz ze zetkem tak sem se s tebou planoval sejit .. ignoroval si me ..
aha 160 kobylovi auto drzi bez problemu s 300 kobylovim jo.to bych chtel teda videt..tim padem se 200sx drzi i s gt-r ne ??
sorry blazen za zasirani cece...

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 22:57
od Kentoya
mě se zdálo 300zx v serii ve zrychlení podobně jako 200sx se stage 1, a v zatáčkách jsem měl pocit že sedí slušně, ale najel jsem s ním sotva 10km, takže je moje porovnání neobjektivní a zkreslené, důležité pro zrychlení byla ta plynulost záběru, což se může někomu líbit, ale druhému nikoliv

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 23:07
od Peca
vmille píše:Peca jel s Adnerem a ten jezdi ostre zatacky na okerskach 160km/h.
Ted jsem to sem chtel napsat :) Taky jsem si myslel ze to je tezke a neohrabane auto, ale Adner s tim jel jak s motokarou, nutno vsak dodat ze jeho trikilo ma do seriovky daleko..

No a jak jsi me vezl ty, prislo mi zrychleni asi jako 200SX stage 1, jak pise Franta, ale zas to tahne hezky odspodu...

Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT

Napsal: 03.01.2009, 23:09
od SDRT
Ja mam niekolko S13 ok a R32 .Mal som aj Z32 300 zx aj ked len v prevedeni NA , 4 sedadlo targa v Japonskom prevedeni ,ale tu je ich okolo ako maku a moj kamos mal asi 7 TT a este stale ma 4 z nich .
** Co sa tyka vzhladu tak 300 zx je skutocne krasne auto .
** Jazdne vlastnosti su velmi dobre , aspon ja som bol s nim spokojny.Jedine co mi vadilo bol vyhlad z auta , neako som si na to nezvikol.Podobne ako u Jza80 Supra, alebo Volga ma podobny problem pre mna.
** Spotreba bola v poriadku aj ked som sa nikdy nestaral kolko to zerie na 100 ku aj ked sa to neda porovnat z SR20DE .
**Ako som si tu precital niekto s nim jazdi 160 v zakrutach?To auto mi nepripadalo vhodne na nejake poulicne preteky ,velmi tazke - nemotorne , ale na dialnici alebo mimo mesta v tiahlych zakrutach sedelo krasne .Jazdil som aj TT takze vo vykone to nebude.
** naklady na opravi - tak to bude asi ako u kazdeho ineho auta / moj nazor este opisem /zalezi na stave auta pri kupe a co si od neho ten ktory majitel predstavuje a do akeho stavu to auto chce dostat.
Takze celkove je to krasne auto zo zvlastnym caro.Moj syn si ho zamiloval a stale o nom rozprava .
teraz z ineho sudku.
**Vsetky 300ZX do roku 95 vyroby maju velmi komplikovanu kabelaz nakolko je to mnozstvo kratkych kabelov a je v nom strasne vela konektorov.To je velmi velky problem u Z32.
** specialne u TT je neunosne prehrievanie pod kapotou v motorovom priestore a z toho dochadza ku prehrievaniu koncoviek.Vacsina problemov u Z32 je elektrickych , vdaka tomuto problemu.
Nieje velmi vhodne riesene ochladzovanie pod kapotou a to by mal byt prvy krok sa na to zamerat.Je niekolko moznosti.
** Naklady na opravy ako som popisal su zhruba ako u inych aut , ale to auto / motorova cast , je absolutne nevhodna na opravy a ked si to nevies urobit sam tak to moze byt skutocne nakladne , s tym treba pocitat.
Ja som menil rozvodovy remen.U CA/RB je to uplna hracka trva ni to 3 hodiny ale u 300 zx mi to trvalo cely den to rozobrat a skoncil so neskoro v noci a na druhy den som to uz len spojazdnil ale aj tak.Je sice pravda ze som to robil prvy krat a to este bolo len NA.
Knock senzor u toho motora vymenit ako to niekto spomenul nadomnou je nightmare , je na to finta ale ked to nevies , tak to ani neskusaj.
Tu ich vacsinou nikto nechce robit v opravovniach tak podobne ako MR2 toyoty.
Co sa tyka servisu a nahradnych dielov v tom ja nevidim problem , hlavne tu u nas ale je to velmi popularne auto v US a vacsina dielov vyjde lacno z US a je vsetko k dostani.Vidim problem v europe v pouzitych dieloch a malickostiach nakolko tych aut tam velmi nejazdi.

Tak by som to zrhnul v skratke.
Pekne vacsie auto v sportovom prevedeni , dostatocne rychle ,nevhodne na opravy v motorovej casti hlavne , vyzadujuce si trosku viacej starostlivosti ako 200 sx .
Este jednu perlicku.
Ja ked som tu nasu 300zx isiel vybrat z pristavu , tak mala stale japonsky 104 benzin.Isiel som s nou na benzinku nakolko sa mi zdalo ze ho tam nieje dost aby som dosiel domov.Slapol som mu, poriadne som dal nazrat konikom a bol som neskutocne prekvapeny ako to auto odchadz a ze tomu ani tie TT nechybaju.Moje prekvapenie bolo ked som natankoval 98 tak to uz nebolo tak zive auto anymore.