Stránka 2 z 2

Re: Žere olej

Napsal: 22.07.2009, 14:38
od chosecz
S tim restriktorem teoreticky, zrovna tohle resim u RB, ze kdyz tam lepsi olejovou pumpu (musim), tak musim dat na turba restriktory.

Re: Žere olej

Napsal: 22.07.2009, 19:59
od blázen
já myslím,že kuličková turba ho mají v těle turba

Re: Žere olej

Napsal: 23.07.2009, 07:34
od Mirek
restriktor je dodavany s turbem, ale konkretne v pripade te majdy na TF dodany restriktor neodpovidal tomu co patri pro jeho typ motoru.
Idaho píše:Chyba byla i na naší ( mé ) straně, jelikož sem si neuvedomil že turbína byla od začátku dodávána v setu na vuz s cca třetinovým tlakem oleje a od toho byla vybavena restriktorem, takže když se mne hanys zeptal "je tam restriktor" já odpovel " ano je" netusil sem že dodavatel dodal k turbu restriktor dle mých specifikací :)

Re: Žere olej

Napsal: 23.07.2009, 20:39
od Peca
Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná

Re: Žere olej

Napsal: 23.07.2009, 21:25
od Svobda
Tak pokud to bude guferama ventilu teda pokud by to bylo vyfukovyma tak to hodne uvidis kdyz sundas svody ne ? Teda pokud se to u tvyho auta uz nevypali :D

Re: Žere olej

Napsal: 24.07.2009, 20:50
od Kentoya
Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?

Re: Žere olej

Napsal: 24.07.2009, 22:11
od Peca
Kentoya píše:
Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?
Proč na všech motorech? Jako ten můj určitě žádný jiný nežere podle toho co tu kluci psali. Je možné že by to ty gufera zkrátka nestíhaly? Že by při prudkém sundání nohy z plynu = rychlém poklesu otáček nasálo olej přes ventily z hlavy, protože ty gufera nestíhaj ten podtlak?

Re: Žere olej

Napsal: 24.07.2009, 22:15
od chosecz
Tak u nas uvidime, nasel se unik pod guferama vacek, zitra drifty, kde motor jede poradne, takze uvidim jak to bude mizet :)

Re: Žere olej

Napsal: 25.07.2009, 09:53
od Kentoya
Peca píše:
Kentoya píše:
Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?
Proč na všech motorech? Jako ten můj určitě žádný jiný nežere podle toho co tu kluci psali. Je možné že by to ty gufera zkrátka nestíhaly? Že by při prudkém sundání nohy z plynu = rychlém poklesu otáček nasálo olej přes ventily z hlavy, protože ty gufera nestíhaj ten podtlak?

ty jediný z těch co psali máš wiseca

já opravdu netuším proč to žere, a samotného mě to zajímá, ale mě to žere stejně, ale vím, že mě to žere turbo a znehodnocuje mi směs, takže netvrdím že to nejsou gufera, ale jelikož vím jak pracují, a z jakého jsou materiálu, tak nevěřím že je to přes ně, i když to možné teoreticky je

Re: Žere olej

Napsal: 25.07.2009, 21:01
od chosecz
Takze po zavode good, zadny znatelny, resp. vyrazny ubytek oleje, nebylo treba dolejvat a to se jezdilo cely den. U nas to byly "jen" gufera vacek.

Re: Žere olej

Napsal: 25.07.2009, 21:09
od Design
Takže nove gufera byli v prdeli a museli se delat znovu?

Re: Žere olej

Napsal: 25.07.2009, 21:10
od chosecz
Yes

Re: Žere olej

Napsal: 01.08.2009, 11:43
od Peca
Tak mě napadlo - někde jsem četl že kuličkové turba potřebují mnohem méně oleje než kluzná. Nemůže to způsobovat tento problém? Že tam nemám žádný restriktor?

Re: Žere olej

Napsal: 01.08.2009, 12:53
od Mirek
Peca píše:Tak mě napadlo - někde jsem četl že kuličkové turba potřebují mnohem méně oleje než kluzná. Nemůže to způsobovat tento problém? Že tam nemám žádný restriktor?
to je to co resil idaho na tuning foru s tim borcem...restriktor tam byl, ale spatny, neumerny tlaku ktery daval motor a turbo poustelo olej.

Re: Žere olej

Napsal: 12.08.2009, 14:48
od Elviiis
mimo toho ze poustelo olej tak zemrelo :wink: