Re: Žere olej
Napsal: 22.07.2009, 14:38
S tim restriktorem teoreticky, zrovna tohle resim u RB, ze kdyz tam lepsi olejovou pumpu (musim), tak musim dat na turba restriktory.
Idaho píše:Chyba byla i na naší ( mé ) straně, jelikož sem si neuvedomil že turbína byla od začátku dodávána v setu na vuz s cca třetinovým tlakem oleje a od toho byla vybavena restriktorem, takže když se mne hanys zeptal "je tam restriktor" já odpovel " ano je" netusil sem že dodavatel dodal k turbu restriktor dle mých specifikací
hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
Proč na všech motorech? Jako ten můj určitě žádný jiný nežere podle toho co tu kluci psali. Je možné že by to ty gufera zkrátka nestíhaly? Že by při prudkém sundání nohy z plynu = rychlém poklesu otáček nasálo olej přes ventily z hlavy, protože ty gufera nestíhaj ten podtlak?Kentoya píše:hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
Peca píše:Proč na všech motorech? Jako ten můj určitě žádný jiný nežere podle toho co tu kluci psali. Je možné že by to ty gufera zkrátka nestíhaly? Že by při prudkém sundání nohy z plynu = rychlém poklesu otáček nasálo olej přes ventily z hlavy, protože ty gufera nestíhaj ten podtlak?Kentoya píše:hlava je dělaná včetně vyleštění dříků ventilů a nových gufer, ale samozřejmě se může stát že gufírko praskne, ale ža by na všech motorech?Peca píše:Dík za reakce. Zatím bych se asi přikláněl k těm guferům ventilů. Pokud by to bylo turbem a bylo to normální, tak s tím nikdo nemůže jezdit ostře, protože ta spotřeba je ohromná
to je to co resil idaho na tuning foru s tim borcem...restriktor tam byl, ale spatny, neumerny tlaku ktery daval motor a turbo poustelo olej.Peca píše:Tak mě napadlo - někde jsem četl že kuličkové turba potřebují mnohem méně oleje než kluzná. Nemůže to způsobovat tento problém? Že tam nemám žádný restriktor?