Ked Ti zacne tiect pumpa cez ten otvor to znamena ze Ti odislo lozisko a preteka to cez tu dierku takze do smetia s nou.
Zasadne pouzivam Nissan vodnu pumpu a pri vymene pumpy aj zasadne Nissan novy termostat .
Nalsepsie je mat auto predkom trochu do kopca a
nezabudni otvorit kurenie ked nalievas vodu aby Ti neostala vzduchova bublina v systeme a to je potom problem . Ja som sa uz poucil so vselijakymi pumpami a termostatmi , takze zasadne len od vyrobcu.Hlavne u Nissana , aj ked Japonske pumpy u nas predavane su celkom dobre ale origo je lacnejsia si o 7 $ ...
kluci davajte pozor lebo zvycajne ked Ti na pristrojovke u Nissanu rucicka vybehne do cerveneho tak je to zvycajne uz pozde.Cidlo na teplotu vody je dost vysoko a ked spadne hladina vody tak cidlo cita len teplotu telesa v ktorom je cidlo nasrubovane az kym sa neurobia pary a potom cidlo ich zacne citat , rucicka vyjde do cerveneho a potom moze nastat velky problem.
casto je temp meter na pristrojovke problematicky a cita vysoku teplotu nekedy aj ked je teplota OK, ja preto pouzivam Greddy alebo Blitz inteligent meter a ma aj warning nastavitelny .
Kentoya hovori tesnenie pod hlavu , ale nieje to vzdy pravidlo
1, Ty si motor mohol pretlakovat parouv a niekde Ti system praskol , hadica a podobne / najhorsie ked je mala prasklina a strieka vodu niekde na horucy motor a pod a to sa odpari rychlejsie ako to miesto najdes /.Teraz vymenis pumpu ale prasklinu si nenasiel a na 3 km stratis viacej vody a zacne sa to znova prehrievat.
2, neotvoril si kurenie a tym padom system nikdy poriadne neovzdusnis .
3,dal si nevhodny termostat ??? a ostal zaseknuty a neotvoril
4,zaneseny chladic co u tychto vozoch k veku auta neje prekvapenie , jednoduche riesenie ,vyber termostat , destilovana voda cista daj do vodneho systemu krystalicku sodu na zmekcovanie vody asi dva riadne hrste a pojazdi 1 - 2 hodiny hore dole a vymen vodu , mozes opakovat viackrat , jedna zasada nevipni motor az kym niesi pripraveny na vypustenie vody zo sodou , po vypnuti motora vypust najkor ako mozes aby sa ten rospusteny sajrajt neusadil v radiatory kym ho stihnes vypustit .
5,tesnenie pod hlavu
ale to mozes pretestovat jednoducho alebo preskusat z specialnou kapalinou napojis na chladis das tam tu kapalinu a ked sa sfarbi na orange ?? nepamatam tak mas spaliny z motora vo vode a to je potom tesnenie pod hlavu/prasknuta hlava/pokryveny blok.../
Prvy test ked sa auto prehrieva je vybrat termostat a polozit ho do horucej vody,parnik a podobne a pozriet ci stale otvara a po ponoreni do studenej vody zatvara , treba vyskusat viac krat nakolko term moze zatvarat a otvarat ale sa aj zasekavat obcas pri vykone .V tom pripade ked nieje novy termostat tak treba creva vystrihnut a ten velky kruzok stale dat naspat , aby bola aspon nejaka restriction v systeme .
kluci prepacte za tu slovencinu , ked to tak po sebe citam tak to nechapem ako som to skomolil.
Ja este anglicky neviem a slovensky uz taky ne . taka krizovatka .