Stránka 2 z 4

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 10:34
od Iwan
dost velky problem vidim hlavne v tom ze ridici paka je o dost vic posunuta nez sem cekal, to bude velky problem

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 10:39
od Majkl S13
Iwane: Jěště se mrkni tady http://www.sxoc.com/vbb/forumdisplay.php?f=118
Je tam plno projektů a některé jsou fakt mazac :)

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 10:58
od mike
ano motor ma kolem 250kg a převodovka kolem 50 kg ale standart blok a ojnice (s nízkou kilometráží) je schopnej udrzet tlak az 1,7 baru a to je mnohokrat dokazano .. takze vykon 500 plus neni problem .. ostatne sem toho jasnym prikladem ..
musis vedet sam co od toho projektu ocekavas .. ale zapomen na jakoukoli trakci s timto vykonem..
kazdopadne balanc to bude mit teze v poho protoze vaha bude posunuta blize k ridici a motor je kompaktnejsi a kradsi nez ca....

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 13:29
od Martin_534
Design píše:Dej tam VQ35DE
VQ35 asi nebude dobře dostupnej a ani levnej motor

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 13:40
od saigone
u swapu na VQ35 bych viděl jako největší problém elektriku. To že je shifter linkage kratší a že se musí dělat bracket, že se musí vyrobit custom držáky, custom výfuk atd atd je řekl bych menší problém. Ona totiž elektrika na Z33 a ostatních VQ autech (Murano, US Sentra/Maxima)už pracuje trochu jinak než na našich starejch krámech, vše už běhá po sběrnicích. Další problém je NATS, ten se musí odkódovat, na což potřebuješ Consult2 nebo Consult3 a vědět co děláš. Osobně si myslim že většina dealerů Ti to za uplatu neudelá, nevim. Samozřejmě všechno jde, jako nejjednodušší řešení považuju koupit ECU Haltech platinum pro 350z (jediná plug and play ecu pro VQ35) a je po problému, ovšem za cenu 2600usd+pošta+clo.
zástavby VG30DE bych se tolik nebál, těžší na předek to bude, ale ne o moc než s motorem KA24DE ale motor je zase blíž k těžišti. Bude mít taky hubenou převodovku, stejnou jako CA/KA/SR což bude + na váze. Bude i jednodušší vyhnout se výfukovejma svodama tyčce řízení, bude se muset předělat vedení paliva, komplet výfuk a zásadní problém bude umístění motor kontra nápravnice. hodně štěstí jestli do toho pujdeš :thumbright:

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 13:44
od Martin_534
prostě swapovat na VQ je nesmysl, pokud ti vedle neleží zbořená 350z / maxima / nějakej nadupanej renolt

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 13:45
od Iwan
nad vq35de neuvazju, financne by ma to zabilo
nad vg30de uvazuju hodne seriozne

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 13:48
od Kentoya
Martin_534 píše:prostě swapovat na VQ je nesmysl, pokud ti vedle neleží zbořená 350z / maxima / nějakej nadupanej renolt
asi tak a sběrnicí bych se nebál, natáhl bych novou kabeláž k plně programovatelné jednotce

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 14:17
od saigone
Kentoya píše:
Martin_534 píše:prostě swapovat na VQ je nesmysl, pokud ti vedle neleží zbořená 350z / maxima / nějakej nadupanej renolt
asi tak a sběrnicí bych se nebál, natáhl bych novou kabeláž k plně programovatelné jednotce
taky řešení, akorat se musí dělat komplet elektrika i s čidlama. Jediná chybka že se tím tak trochu degraduje ten motor jako celek, VQ35 ve verzi HR má díky té elektrice jednu z nejrychlejších odezev na plyn, ale když bys to chtěl stavět low-cost tak by to byla asi jedina možnost.

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 17:07
od blázen
VQ byl i v infinity,je jich plné polsko na ND:
třeba...to by měl být on ne?
http://www.allegro.pl/item889462478_inf ... a_gaz.html
http://www.allegro.pl/item895928686_inf ... _5_v6.html
atd...hledej infiniti silnik
posílal sem slikovi odkazy na poskládané swapy,tak at ti dá link.
jinak převodovka z VG nebude mít 50kg ale víc .. když z RB25 má 80kg..
DET/T bych pochopil ale DE ne

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 29.01.2010, 17:41
od mike
The DETT is about 440lbs (N/A is 420) and the 5-speed is 120lbs.....carry the seven, divide by the width of my a**, add Thursday......I come up with 560lbs.
a pound je 0.45 kg ..
nemluvim o zvedani prevodovky ale DRZENI nad hlavou ju ?

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 30.01.2010, 11:43
od SDRT
VG30 do S13 pekna conversia a nieco unike co sa nevidi kazdy den ,VQ by som neuvzoval aj ked je lahsi je viacej komplikovanejsi a potom co som ho videl teraz rozobraty by som s nim auto nekupil.Nic dobre na pracu.
Skus sa preharabat na US web mozno najdes napravnicu a to by Ti ulahcilo pracu.Inac sa toho neboj lebo vsetko sa da ked sa chce aj ked to zalezi na $ anyway.
Ja som sa dnes rozpraval s chlapcom co to chcel robit ale uz ho tu niekto predbehol tak sa rozhodol ze to da do Mazdy MX5 .

Inac je tu niekolk S13 s V8 motormi NA bez problemu.

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 30.01.2010, 23:57
od pablo
Heini píše:To je tvoje věc co si uděláš akorát by mne zajímalo jak to pak bude makat podvozkově. Ale je to fakt jen tvoje rozhodnutí si tam muzes dát treba Zetora a každýmu to může být .......
proc by se to mnelo chovat jinak vzdyt motor ma priblizne rovnakou vahu jako rb a tenhle motor je jeste kratsi jako rb tak ze by mnel byt v tomhle o neco ve vyhode lebo nebude tolko v predu...

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 31.01.2010, 00:13
od SDRT
pablo píše:
Heini píše:To je tvoje věc co si uděláš akorát by mne zajímalo jak to pak bude makat podvozkově. Ale je to fakt jen tvoje rozhodnutí si tam muzes dát treba Zetora a každýmu to může být .......
proc by se to mnelo chovat jinak vzdyt motor ma priblizne rovnakou vahu jako rb a tenhle motor je jeste kratsi jako rb tak ze by mnel byt v tomhle o neco ve vyhode lebo nebude tolko v predu...
samozrejme ze sa auto bude chovat inac ,nakolko sa zmeni rozlozenie vah a tym aj tazisko celeho auta sa premiestni niekde inde.
Najlepsia by bola conversia 1 / 2 JZ ,ale VG je nieco unike .

Re: Navod na swap vg30de do s13

Napsal: 31.01.2010, 00:22
od pablo
SDRT píše:
pablo píše:
Heini píše:To je tvoje věc co si uděláš akorát by mne zajímalo jak to pak bude makat podvozkově. Ale je to fakt jen tvoje rozhodnutí si tam muzes dát treba Zetora a každýmu to může být .......
proc by se to mnelo chovat jinak vzdyt motor ma priblizne rovnakou vahu jako rb a tenhle motor je jeste kratsi jako rb tak ze by mnel byt v tomhle o neco ve vyhode lebo nebude tolko v predu...
samozrejme ze sa auto bude chovat inac ,nakolko sa zmeni rozlozenie vah a tym aj tazisko celeho auta sa premiestni niekde inde.
Najlepsia by bola conversia 1 / 2 JZ ,ale VG je nieco unike .
to je jasny ze se zmeny chovani vozu...len mi slo o to ze kluci jedzi z s14,5 s rb a on bude jezdit z s13 s vg tak v tom az tak moc velkej rozdil neni v podvozku...pripada mi ze je vg na tom lip lebo je kratsi...kdyz se milym tak mne opravte