K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od Martin_534 »

no a jak chcete vařit přechod litina - železo(nerez)? nebo by se musela použít seriová dumppipe a seriový svody
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od Bart34 »

Pokud je problem se sehnanim elektrod, staci si najit nekoho kdo tim svaruje bezne a rict mu ze nepotrebujes varit, ale ze to potrebujes na neco jinyho....jinak hrozi ze Te posle do haje a rekne Ti, ze Ti to zavari on za love... :D
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od blázen »

Bart34 píše:Pokud je problem se sehnanim elektrod, staci si najit nekoho kdo tim svaruje bezne a rict mu ze nepotrebujes varit, ale ze to potrebujes na neco jinyho....jinak hrozi ze Te posle do haje a rekne Ti, ze Ti to zavari on za love... :D

Za flašku ti to zavařej, ale nezkoušel bych vařit litinu k nerezi.. Vůbec bych to nechal srovnat a dal to tam na pastu bez těsnění
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od Petr.S14 »

spíš bych se bál toho svaru zevnitř, tam se neobrousí a když se to nepovede tak, jak má.. může kousíček vlítnout do turba.. :shock:
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od blázen »

firmy co to vařej ti to můžou zkontrolovat.. ale taky bych to nevařil,jednou to budeš měnit a posereš se..prostě to nechat orovnat a dát bud na origo těsnění nebo pastu.. svody na hlavu dát taky na origo těsnění.. pokud je to rovné a dobře utažené,drží to bez problému
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od MYSAK »

Petr.S14 píše:spíš bych se bál toho svaru zevnitř, tam se neobrousí a když se to nepovede tak, jak má.. může kousíček vlítnout do turba.. :shock:
Este sem nevidel ze by kousicek svaru uletel :)
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od yHCov »

vařit je to naprostá píčovina i když se děla přechodová elektroda kterou by to šlo, musel by se ale na obou přírubách udělat mocný úkos aby se to dalo vůbec k sobě provařit..a je to opravdu totální blbost, rád bych vyjádřil ještě intezivnějí jak moc blbej nápad to je ale to bych musel být už vulgární..nech si slíznout obě příruby pokud máš opakovaný problém s tím že ti foukne těsnění ..ale viděl jsem ocelové těsnění na opravdu špatném povrchu přírub a drželo, tak že bych radši eliminoval chyby při montáži pokud k nim mohlo dojít..
ve fabory mají měděné samojisticí matky, mám snima velmi dobrou zkušenost.
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od Petr.S14 »

MYSAK píše:
Petr.S14 píše:spíš bych se bál toho svaru zevnitř, tam se neobrousí a když se to nepovede tak, jak má.. může kousíček vlítnout do turba.. :shock:
Este sem nevidel ze by kousicek svaru uletel :)
kdyby to bylo poprskaný..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe

Příspěvek od Petr.S14 »

svody s turbem má koncern už od výroby.. tak tam leda nacpat nějaký to turbo s naklápěcíma lopatkama z TDI :mrgreen:
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Odpovědět