Stránka 2 z 2
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 02.04.2010, 22:21
od Martin_534
no a jak chcete vařit přechod litina - železo(nerez)? nebo by se musela použít seriová dumppipe a seriový svody
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 02.04.2010, 22:34
od Bart34
Pokud je problem se sehnanim elektrod, staci si najit nekoho kdo tim svaruje bezne a rict mu ze nepotrebujes varit, ale ze to potrebujes na neco jinyho....jinak hrozi ze Te posle do haje a rekne Ti, ze Ti to zavari on za love...
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 03.04.2010, 07:33
od blázen
Bart34 píše:Pokud je problem se sehnanim elektrod, staci si najit nekoho kdo tim svaruje bezne a rict mu ze nepotrebujes varit, ale ze to potrebujes na neco jinyho....jinak hrozi ze Te posle do haje a rekne Ti, ze Ti to zavari on za love...
Za flašku ti to zavařej, ale nezkoušel bych vařit litinu k nerezi.. Vůbec bych to nechal srovnat a dal to tam na pastu bez těsnění
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 03.04.2010, 09:57
od Petr.S14
spíš bych se bál toho svaru zevnitř, tam se neobrousí a když se to nepovede tak, jak má.. může kousíček vlítnout do turba..
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 03.04.2010, 09:59
od blázen
firmy co to vařej ti to můžou zkontrolovat.. ale taky bych to nevařil,jednou to budeš měnit a posereš se..prostě to nechat orovnat a dát bud na origo těsnění nebo pastu.. svody na hlavu dát taky na origo těsnění.. pokud je to rovné a dobře utažené,drží to bez problému
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 03.04.2010, 10:14
od MYSAK
Petr.S14 píše:spíš bych se bál toho svaru zevnitř, tam se neobrousí a když se to nepovede tak, jak má.. může kousíček vlítnout do turba..
Este sem nevidel ze by kousicek svaru uletel
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 03.04.2010, 13:39
od yHCov
vařit je to naprostá píčovina i když se děla přechodová elektroda kterou by to šlo, musel by se ale na obou přírubách udělat mocný úkos aby se to dalo vůbec k sobě provařit..a je to opravdu totální blbost, rád bych vyjádřil ještě intezivnějí jak moc blbej nápad to je ale to bych musel být už vulgární..nech si slíznout obě příruby pokud máš opakovaný problém s tím že ti foukne těsnění ..ale viděl jsem ocelové těsnění na opravdu špatném povrchu přírub a drželo, tak že bych radši eliminoval chyby při montáži pokud k nim mohlo dojít..
ve fabory mají měděné samojisticí matky, mám snima velmi dobrou zkušenost.
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 03.04.2010, 17:53
od Petr.S14
MYSAK píše:Petr.S14 píše:spíš bych se bál toho svaru zevnitř, tam se neobrousí a když se to nepovede tak, jak má.. může kousíček vlítnout do turba..
Este sem nevidel ze by kousicek svaru uletel
kdyby to bylo poprskaný..
Re: K: těsnění: blok-svody, svody-turbo, turbo-dump pipe
Napsal: 03.04.2010, 17:54
od Petr.S14
svody s turbem má koncern už od výroby.. tak tam leda nacpat nějaký to turbo s naklápěcíma lopatkama z TDI