Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Kentoya »

pablo píše:desing u ca18det je to vomrd ale jde to u srka nemam co delat za pul hodky
dobrej to nestihnu ani vypít kávu


natoč mi to prosím na video jen tak cvičně, s hodinama nad hlavou :D
tu půlhodinu se opravdu vydržím dívat
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od blázen »

spíš půl dne :-)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od mauglie »

Vyhodit všechny plechy na turbu a svodech - jestli máš oplechované turbo, je to největší omrd imho -, demontovat - neodpojovat! - servo (tři šrouby čtrnácka) a dát ho někam, kde nebude překážet, povolit přívod vody - nebo odvod? - 19nácka pod kanálem 4. válace, povolit trubičky zpoza hlavy na vodu, povolit odvod oleje a vytáhnout a už jenom matky na svodech :) Nejhorší jsou ty dvě na 3. a 4. válci ze spodní strany svodů, ale na ně se dá pěkně dostat díky odstranění serva. Jo, ještě potřebuješ nejlépe čelovku, aby ses trefil na matky 3. a 4. válce.
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Design »

3-4 hod vytaženi když to jde dobre 3 hodiny vraceni když to jde dobre rozdelil jsem si to do dvou dnu jinak by me z toho jeblo.Verim pablo že to stihaš lip protože ja to delal jen jednou a to poprve.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Peca »

Jo moment, my se bavime o tomto tesneni?

Obrázek

Tak to je fakt na pul hodky ale...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Woyta »

Kdyz mi reknes kudyma se ti tam vesli ruce a pak i momentovy klic tak budu jen rad.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Peca »

Woyta píše:Kdyz mi reknes kudyma se ti tam vesli ruce a pak i momentovy klic tak budu jen rad.
Je treba mit jednu urezanou 12ku.......a momentovy klic na co?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od kenivruh »

Dat dole turbo zo zvodov v aute dokaze asi len uplny masochista :D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Woyta »

To vis. Nejsou zkusenosti. V manualu pisou utahovaci momenty a ja nemam odhad.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Peca »

Woyta píše:To vis. Nejsou zkusenosti. V manualu pisou utahovaci momenty a ja nemam odhad.
Utahovaci moment je "co to jde" :D
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Woyta »

Akorat co to jde vetsinou nemusi sroub vydrzet. :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od Peca »

Woyta píše:Akorat co to jde vetsinou nemusi sroub vydrzet. :)
Neboj, k temto sroubum se neda dostat tak abys vyvinul dostatecnou silu na jejich strhnuti ;)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od jan20nov »

mám jednu otázečku pustil jsem se do sundavání turba a výměny těsnění....zajímalo by mě jestli od něho můžu vypojit odvod oleje atd. prostě ho ůplně od všeho odpojit když
není z motoru vypuštěnej olej
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od remo »

kenivruh píše:Dat dole turbo zo zvodov v aute dokaze asi len uplny masochista :D
raz sa mi tento omyl podarilo zrealizovat, to asi preto ze mi nikto neoznamil, ze som masochista, ale dalsi krat uz islo aj zo zvodami :)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
jan20nov
user
Příspěvky: 427
Registrován: 18.05.2009, 16:32
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: Postup při výměně těsnění Svody-Turbo

Příspěvek od jan20nov »

tak muze se turbo od vseho odpojit i kdyz je v aute normálně olej ????
Odpovědět