Polyurethanove silentbloky - nedostatky

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od blázen »

to by chtělo mu poslat na půjčení sadu polyurethanu :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od mauglie »

Hmmm, vypadají zajímavě. V závislosti na ceně zájem minimálně o jednu na komplet podvozek.
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Bart34 »

Postoupilo to nekam?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Mirek »

Nejak o to nebyl zajem, dal jsem to zatim neresil..rozhodl jsem se z financnich duvodu (delam na svoje auto atypicke vlastni silentbloky), ze udelam prozatim PUR vlozky jako maji DW. Nemam jistotu ze vse bude pasovat presne jak ma, tak abych zbytecne nevyhodil kacky z okna . Pokud vse vcetne rozmeru bude sedet, tak pozdeji udelam vulkanizovane u firmy silentbloky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět