Stránka 2 z 3
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 11.04.2011, 22:13
od sejkora
350 LS1?
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 11.04.2011, 22:22
od adner
428 LS7
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 11.04.2011, 22:28
od sejkora
nj, takhle na dalku z fotky to je blbe poznat :-D Kazdopadne to je dobrej zaklad, smallblok je lehounkej,ale asi by me sral hlinikovej blok.... sice to je lehky, ale sraly by me tam vlozky :-D
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 11.04.2011, 22:41
od adner
to jsou suché vložky,mnohem lepší než nikasil...je fakt,že ten motor je hrachovina ale při správném užití 1200ps no problem...na atmo aplikace nemá konkurenci - v sérii má závodní hlavy a vnitřnosti dimenzované na 8000 tis otáček
a neváží nic
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 11.04.2011, 22:46
od sejkora
litina je litina :-D
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 17:29
od kenivruh
Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 17:44
od sejkora
kenivruh píše:Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
Je tam napsano toto "Bude to sluzit cisto len na drag race."
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 18:02
od kenivruh
sejkora píše:kenivruh píše:Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
Je tam napsano toto "Bude to sluzit cisto len na drag race."
Ano cisto na drag race mozes postavit uplne rozdielne ramy. Top fuel dragster ma asi iny ram ako funny car alebo pro stock.
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 18:03
od kenivruh
Ako inspiracia. Pripada mi to ako celkom jednoduche spravit.
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 18:07
od sejkora
to je sice hezke ale utopis v tom 20-30tis dolaru a top fuel fakt stavet nebude
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 18:14
od sejkora
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 19:57
od buky300zx
Keni myslel som niečo ako top fuel.do předu motor,převodovka pod zadok,páka medzi nohami.......
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 20:00
od Fizzbiker
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 12.04.2011, 20:09
od sejkora
buky300zx píše:Keni myslel som niečo ako top fuel.do předu motor,převodovka pod zadok,páka medzi nohami.......
to ale myslis historickej topfuel ne? protoze moderni topfuel ma motor za ridicem.
Re: Konstrukcia ramu.
Napsal: 13.04.2011, 04:46
od buky300zx
No neviem ako by sa dal dat VG 30 motor dozadu aj s prevodovkou.
A teraz v aute je to ako?Tiez je prevodovka vedla vodica.
Pravidla mi urcuju dat minimalne 3mm plech od motora a prevodovky,takze pohoda.
Nemyslel som kopiu top fuelu,ale nieco podobne.