Stránka 2 z 2

Re: CA18DET + CT26 ?

Napsal: 14.06.2011, 20:50
od blázen
není CT26 je na MK3 supře pro 1,8 bude nevhodná.. měl sem jí v ruce.. je to obluda...není k ní chip ..

Re: CA18DET + CT26 ?

Napsal: 14.06.2011, 21:26
od Awatar
blázen píše:může být ..u stage 1,2 ... ve zbytku nijak moc optimismu nevidím
Stage 1 ještě možná, ale stejně bych nefoukal 1bar.

Nemyslim si, že je nějak funkčních 280+ koní na stage 2, problém jsou sériový vstřiky a sériová váha vzduchu. Vstřiky maj při 256koních 100%, takže 280+ koní je jenom zahrávání si s průserem, kterej přijde dřív nebo později. Stejně tak nikdo neví jak moc průchozí výfuk je to dělaný, jak velký cooler atd. A i kdyby tak každý motor je trochu jiný dokud to nebude naladěný, tak to je pořád o ničem.

A když už se člověk rozhodne pro stage chip tak určitě koupit wideband lambdu a kontrolovat směs.

Jinak souhlasim s Kentoyou, že je daleko lepší nejdřív investovat do podvozku, ramen, čepů, brzd, výztuh apod. Protože pak taková s13 i se sériovym výkonem dokáže víc než s13 s upravenym motorem a mrtvou kastlí.

Re: CA18DET + CT26 ?

Napsal: 15.06.2011, 07:11
od kenivruh
split píše:svody neřeši ty sou stejnak ruplý , takže se budou vyrábět mě zajima jestli serie prostě zvladne to turbo přece jenom 1.8 a 3.0 je rozdil
Ked budete vyrabat zvody tak je dobre uz dopredu vediet ktorou cestou clovek pojde. T3 typy maju inu prirubu na turbo ku zvodom ako GTcka.

Re: CA18DET + CT26 ?

Napsal: 15.06.2011, 09:12
od blázen
Awatar: máš pravdu, akorát že já psal o potenciálu turba a chipu.. Nic víc .. Věcí dokola je spousta a i přes to všechno stage 2 pak ten výkon zvládne.

Re: CA18DET + CT26 ?

Napsal: 21.06.2011, 17:06
od A.C.A.B.
Nevim jestli je CT26 na 2JZGTE,ale rozhodne je single na 7MGTE a taky na dvoulitru 3SGTE 1. a 2. gen.