Stránka 2 z 8

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 30.10.2011, 23:11
od Woyta
GT28 pod kapotou budu mit taktez ale i tak pocitam s vykonem 250 - 300k.

Priruba na motor je stejna. Lisi se L-bow a to jednim sroubem.

Opravdu doporucuju projet si temata v technickych diskuzich.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 30.10.2011, 23:12
od JakubkoGB
DragonART píše:Možná sem to někde přehlíd, ale S14ková T28 dokáže nafoukat CAčko na 350 koní? Tej GT28 bych věřil, ale obyč 28?!
prosim precitaj si prvy prispevok je tam GT 28 neprekrucat ludi prosim diki

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 30.10.2011, 23:15
od JakubkoGB
Ja budem davat sportove z vody s 38mm externov westigate...tak sa potom ta na turbe vynechava ? ale bo ju dokrutit ci ako to riesit?

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 30.10.2011, 23:25
od Koudy
Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 30.10.2011, 23:29
od JakubkoGB
Koudy píše:Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
no tak bude lepsie ju dat ako nie ved este sa uvidi co a ako. napr chcem tam dat vstrekovace 444cc s GTR-ka ale to si treba vypocitat tlak paliva na pomer vzduchu a potom je dana velkost vstrekovacov

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 30.10.2011, 23:38
od Woyta
Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 00:03
od JakubkoGB
Woyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
Dobre ale co pouzivas za pumpu jeden mi kazal dat s GTR 34 dalsi ze walbro potom ze bosh tak neviem

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 00:17
od Woyta
Mam v aute Walbro. To by mohlo stacit.

Pouziva se hodne pump. jen si najit takovou ktera splnuje pozadavky.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 00:30
od JakubkoGB
Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 00:45
od Kentoya
JakubkoGB píše:Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi
nesmysl stačí max 4,3 bar v liště

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 00:54
od JakubkoGB
Kentoya píše:
JakubkoGB píše:Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi
nesmysl stačí max 4,3 bar v liště
http://www.200sxs13.nismo.org/Injector.html
Kentoya tam sa to da prepocitat

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 03:56
od Kentoya
přepočítat můžeš jak chceš
při seriovém tlaku v liště 3 bary, a dobře nalazeném motoru CA 18 DET
při 1,3 barech tlaku turba máš v liště 4,3 bary a na brzdě 330hp na motoru

a ještě jednou mi ukaž že se pletu, tak už se ode mě nic nedovíš

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 06:59
od blázen
Koudy píše:Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
Proč ne?

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 08:19
od kenivruh
1. neviem naco menit seriovy FPR (jedine ze sa ho nemas alebo sa pokazil)
2. s GT28 (neviem co je zac asi myslis GT2560R alias gulickove z S15ky) na 300+ koni zabudni
3. zvysovat tlak v liste lebo mam male vstreky chjo totalny nezmysel (mozes tym dosiahnut ze ti stacia ak si dajme tomu na hrane ale pouzit to ako nahradu za vacsie vtreky to nie), navyse 444ky stacia aj so seriovym tlakom paliva na to turbo co tam chces dat

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 08:46
od mara_m
Woyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
pri nulovem tlaku v sani 4 bary ?