Stránka 2 z 4

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 25.10.2013, 06:37
od Woyta
Bylo mi receno, ze bych si trochu pomohl ve vysokych otackach ale prisel o ovladatelnost v nizkejch. Napriklad pri popojizdeni po meste.
Pokud tedy nechci auto ciste jen na jednu vec tak je to zbytecne.

Pokud vim tak klapka by mela byt v urcitem pomeru vuci sacim ventilum.

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 25.10.2013, 07:39
od mara_m
woyta problem je ze u atmosky delas vykon otackama a jak ces dostat motor do otacek kdyz bude mit malo vzduchu ? kroutak bude vic nahore dole bude motor mrtvej ale to je znama vec bez toho to jinak nejde :mrgreen: v tom pripade muzes udelat jen veci jako komprese a podobne

jinak u tve ca18 to bylo podle me mysleno jinak a to tak ze na vykon co ces ti staci a prinos o5mm vetsi klapky by nebyl spise naopak .....

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 25.10.2013, 07:43
od Fizzbiker
klapka jako takova je v 90% restriktivni uz ptoroze prumer tela je stejny jako privodni trubka/hadice, poud s ebavime o prumeru samotne klapky tak prirozene jejim navysenim se ti mirne zhorsi trottle response nicmene v miře kterou rekl bych sotva pozna kdokoliv znas, mit auto na vsechno znamena ze na nic neni nejlepsi.

v tom vidim i problem u ondry tak nejak proste jeste nevi co chce, coz si myslim je priorita u pripadneho projektu stejne jako u cehokoliv jineho. vim co chci nastavim si cil pripadne dílčí cíle, pokud ne znamena to spoustu projebaneho casu potažmo penez.

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 26.10.2013, 11:56
od blázen
nejvíc rad najdeš tady.. okopíruj nějaký projekt a máš to. výkony tam jsou tak od 200 - 1000hp jen si vybrat.. a stím turbem to není vůbec tak složité, svody atd.. všeho je plná ebay.
http://www.ka-t.org/index.php?sid=c8582 ... d1154385b5

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 26.10.2013, 12:15
od Woyta
S kompresorem to je jeste jednodussi. Nemusis shanet nikoho kdo ti upravi vyfuk a vanu. :)

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 26.10.2013, 12:22
od Trinom
...a olejový hospodářství.

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 26.10.2013, 19:00
od mara_m
oil pumpu pouzijes z L28 motoru ale nevim proc se drbat s turbem kdyz za 10 tisic koupim kompresor co mi tepelne nebude namahat motor zbytecnim ohrivanim oleje a vody a podobne

potahne odspod atd

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 28.10.2013, 08:37
od blázen
pro mě za mě at použije třeba kompresor... jen jsem mu dal odkaz,kde se dá nějaký projekt okopírovat.. nic víc.

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 28.10.2013, 14:58
od kenivruh
S tym tahom odspodu pozor. Taketo urcite netahaju odspodu:
Obrázek

Taketo tahaju odspodu:
Obrázek

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 29.10.2013, 22:12
od Design
Na kompresoru me mrzi jedna vec a to tak že plny tlak ma až v otačkach takže blbe :( Ale zvukovy projev k nezaplaceni.

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 29.10.2013, 22:30
od buky300zx
Snekove idu odspodu,centrifuga v otackach.

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 18.11.2013, 02:25
od Xcriss
Tak mozna bych se sem mohl taky vyjadrit ze :D
Ja myslim, ze Ondra vi co chce a napsal to: V podstate autoX setup, se kterm budou sranda i okrsky + obcas se sklouznout. Coz mame velice podobne :wink:

Ver, ze jsem uz delal kdejaky research. To samozrejme neznamena, ze znam nejlepsi reseni, takze Ti tady muzu postnou sve poznatky:

Motor:
- vyfuk (do 3"), 4-2-1 alias tri-Y svody, dekat.
- sani - to uz mas myslim.
- vacky: z S14 KADE. Bud setup 248/232, nebo setup 240/232 s adekvatnim precasovanim. Pokud chces aftermarket, tak Brian Crower 264/264, ale to jsou vylozene vyhozene penize.
- remenice: NE, resp. aby to melo smysl a nezkurvilo motor, stoji zase zbytecny ranec (tak jsem se to docetl, mnohokrat).

Prevody:
- setrvak odlehcit - podle meho Fidanza je nejnizsi mozny standard.
- kardan odlehcit (Kentoya..? :mrgreen: )
- diff: Podle me ten origo 240SX je moc kratky. Ja mam ted VLSD z 200SX a chrochtam si. Na 3ku je to hodne slusny zatah...

Podvozek - udela hodne:
- stelovak, kvalitni
- cepy/ramena/tehlice... Otazka je, jestli Ti to stoji za to, ja myslim, ze pokud nechces jezdit nejak mentalne nizko, pri tom vykonu to za ty penize nestoji (a pojdme do me :D ) Pak si muzes hrat se stabikama... Proste zkouset, jaky setup Ti padne, ja mam zatim jen TEIN coilovery a nemuzu si na chovani auta stezovat.
- adekvatni kola rozumne vahy (idealne bych to videl tak na sirku 7" dopredu a 7,5-8" dozadu, ET15 rekneme, hruby odhad... 16" nebo 17".

Brzdy:
- serie nic moc, takze to chce nejaky upgrade. Stylove reseni jsou asi R33 brzdice, zmrazene kotuce (nejake obyc. - Brembo?) a EBC yellow stuff desky (ci jiny stuff :D ). To bylo stacit.

Kastle:
- rozpery urcite kastli zpevni...

Udrzba:
- poradne svicky
- poradne kable
- vycistit a premerit vstriky, vycistit nadrz, vymenit vsechny filtry...
- olej mam LiquiMoly MoS2 a nemuzu si stezovat. 10W40.

Interier:
- odsazeny volant se mi osvedcil
- drift button musi byt :)
- posledni dobou cim dal vic zjistuju, ze poradna skorapka udela taky docela dost...

Weight-saving:
- klimu do pice (25kg, dneska jsem to hledal :D )
- HICAS... asi taky - mimochodem, ty ho mas taky? :o Jsem nevedel...

Takhle postavene auto uz bude daleko od chovani serie a bude radost s nim jezdit (tak nejak bych ho chtel ja a myslim, ze to vidis stejne.). Ja jeste v te fazi nejsem, takze konkretni zkusenosti nemuzu rict.

Pak je samozrejme moznost do toho vmrdat spoustu penez kupovanim tech vacek, silenosti na podvozek, kupovanim jednotky, kupovanim funkcnich remenic, nejakeho vetsiho sani, 4 klapky... Pak se z toho da vytriskat tak 210hp, ale podle me to vubec nema cenu - jako dalsi stage bych auto nafouknul, ale to uz je jina story, ted ses ptal na N/A :)

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 19.11.2013, 12:27
od Grassell
Ty mrazis desky a mas zluty kotouce :shock:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 19.11.2013, 13:03
od Xcriss
LoL :D Ted jsem pobavil i sam sebe...
Samozrejme naopak :wink:

//opraveno... Krom opravy vecnych chyb, nemas k tomu neco zajimaveho? :P Jestli ten muj vyblitek dava smysl a tak... :lol:

Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru

Napsal: 19.11.2013, 13:42
od Trinom
Onehdá jsem se při hledání infa o brzdách dostal na TypeR.cz, kde je o nich celkem rozsáhla diskuze. Po komplet přečtení jsem nabyl dojmu, že pro běžné ježdění by měly být nej Blue Stuff, byť nejsou až tak ostré, jako červené, nebo žluté. Oproti nim však nejsou prakticky citlivé na zajetí.