Stránka 2 z 2
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 05.02.2015, 18:59
od biturbo7
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 05.02.2015, 20:23
od raddy
aem uego je komplet,budik+senzor. Ziadna ecu nepracuje so sirokopasmovym senzorom.
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 05.02.2015, 20:41
od Stefanio
možem tu lambdu dat hned na elbow alebo to treba dat niekam dalej na vyfuk ?
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 05.02.2015, 20:44
od jagy
raddy píše:aem uego je komplet,budik+senzor. Ziadna ecu nepracuje so sirokopasmovym senzorom.
Nistune by mel umet realtime data z WB.
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 05.02.2015, 21:01
od raddy
myslel som to tak,ze vzdy potrebuje aj ten budik,senzor samotny nestaci. Jasne ze nistune pracuje so signalom sondy,avsak dostava ho z toho budika.
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 05.02.2015, 23:56
od adner
Trinom píše:Podle odborníků je model LSU4.2 odolnější, ale potřebuje občasnou rekalibraci.
Jinak obvykle se dává přednost jednotkám Innovate LC-1
jiní odborníci říkají, že je 4.9 nesmrtelná - úplně jiná technologie konstrukce článku, který už není možno zničit usazeninami v keramice, tzn ideální stav pro tunera s vylítaným nakrmeným motorem, kde se většina přeměny energie, včetně ekologického spalování motorového oleje, odehrává až ve výfukovém traktu...
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 06.02.2015, 08:49
od kenivruh
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 06.02.2015, 08:56
od jagy
Jedno Uego prodava kamos, o neco levneji nez z eBay. Samozrejme nove.
Pokud je zajem, predam na nej kontakt.
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 06.02.2015, 15:00
od raddy
potrebny je seriovy (RS-232) vystup a ten samozrejme aem uego ma...akurat bez konektora. Ked ladim nistune, pouzivam vlastny konektor s kusom kabla...
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 06.02.2015, 23:12
od Trinom
adner píše:Trinom píše:Podle odborníků je model LSU4.2 odolnější, ale potřebuje občasnou rekalibraci.
Jinak obvykle se dává přednost jednotkám Innovate LC-1
jiní odborníci říkají, že je 4.9 nesmrtelná - úplně jiná technologie konstrukce článku, který už není možno zničit usazeninami v keramice, tzn ideální stav pro tunera s vylítaným nakrmeným motorem, kde se většina přeměny energie, včetně ekologického spalování motorového oleje, odehrává až ve výfukovém traktu...
Takže co člověk, to názor. Bezva :/
Dotyčný mi vysvětloval, že LSU4.9 je lambda navržená pro sériová auta a má poměrně krátký interval výměny i v jejich případě. A teď babo raď, kde je pravda.
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 06.02.2015, 23:33
od Fil
...a zmiňoval se o umístění te 4.9? Třeba by to vysvětlilo tu životnost a proč je v případě montáže do starého auta "nesmrtelná".
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 07.02.2015, 00:11
od adner
nesmrtelná je proto, že má úplně jiný systém snímání zbytkového kyslíku, kdy vlastní článek vůbec nepřijde do styku se splodinami, či tak podobně.....před časem jsem od toho studoval techspec od Bosche, ještě když to byla novinka, určitě to někde najdeš...
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 07.02.2015, 07:54
od raddy
to je reci, ja mam 4.2 snad 8 rokov a funguje stale. Akakolvek sonda prezije vacsinu aut,myslim tym "ladenych" aut. Ak je senzor spravne umiestneny,dalsie debaty nemaju vyznam..
Z technickeho hladiska je podstatny rozdiel medzi 4.2 a 4.9 v referencii pre elektrochemicku pumpu, 4.2 pouziva referencnu vzorku vzduchu, 4.9 pouziva referencny el.signal. Vyfukovym plynom su obe sondy vystavene uplne rovnako. Nevyioda 4.2 spociva v moznej kontaminacii referencnej bunky a tym k zmene celej charakteristiky senzora. V kazdom pripade je vsak dolezitejsi kontroler ako samotny senzor-to je to co uda finalnu zivotnos sondy.
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 13.02.2015, 20:25
od holubrider
proč řešit životnost a kalibraci ,když ta sonda stojí jako jedna-dvě pneumatiky ,ne že bych nevěděl co s prachama,jen ironický příklad (
)
Re: širokopásmová lambda sonda ???
Napsal: 13.02.2015, 20:36
od tvrdas0
holubrider to mas tiez pravdu a pri tom nemusis menit ani budik takze jedna pneumatika