Stránka 2 z 2
Re: Bee-R Rev Limiter
Napsal: 09.03.2015, 21:46
od Fil
EMU umí jak TC tak LC nezávisle na sobě...
Re: Bee-R Rev Limiter
Napsal: 09.03.2015, 21:56
od Mirek
Fil píše:EMU umí jak TC tak LC nezávisle na sobě...
zvlastni teda, ze to nepisou u produktu na strankach, pouze o LC...nebo jsem slepej?
Motorsports features: launch control, gear dependent shift light, flat shift ( gear change cut)
http://ecumasterusa.com/shop/ecumaster-emu/
Re: Bee-R Rev Limiter
Napsal: 09.03.2015, 22:09
od Fil
Oni se novinkama moc nechlubí...
Ona to totiž emu neumí dlouho ani nissan cas dříve neuměla a tak se předělával trigger v casu atd, nyní už není třeba, poláci se prostě pořád zdokonalují...
http://www.es-racing.ee/UserFiles/Image ... l_v1.1.pdf strana stočtrnáct.
edit: se tak dívám na ten tvůj odkaz, oni to nemají celkově moc aktuální, včetně manuálu pro předchozí firmware atd...
Re: Bee-R Rev Limiter
Napsal: 09.03.2015, 22:19
od Mirek
No porad mi prijde RL propracovanejsi, kazdopade dobre vedet ze to je uz i soucasti ECU, diky
Re: Bee-R Rev Limiter
Napsal: 09.03.2015, 22:29
od Fil
Určitě, protože tohle nepočítá s rozdíly předek vs. zadek resp. reálným prokluzem ale pouze se zrychlením kol a je na tobě jak tu tc naučíš co je ještě reálné zrychlení a co už je prokluz, případně kolik prokluzu ji dovolíš... Sám to nemám ještě vůbec nastudované, jen vím, že to tam je a časem chci pár z těch "nadstandartních" funkcí použít...
Re: Bee-R Rev Limiter
Napsal: 09.03.2015, 22:46
od Awatar
Mirek píše:Do toho racelogicku mam v planu jit, co jsem cetl po forech a videl videa, funguje bezvadne. Ale spatne jsi to pojmenoval jako LAunch Control, tohle je plnohodnotna kontrola trakce, ktera funguje porad a neni na rozdil od LC u programovatelnych jednotek vypnuta po dosazeni urcite rychlosti.
Jo jasně, že to je plnohodnotna kontrola trakce, ale psal sem to tak, že když chci pořádnej launch control, tak bych se měl podívat po něčem takovymhle, ne jenom po něčem co mi podrží otáčky.
Jinak já sem s tim jezdil v MKIV Supře a fungovalo to moc pěkně.
Re: Bee-R Rev Limiter
Napsal: 12.03.2015, 10:32
od kenivruh
Kluci vy tomu vubec nerozumite
Mam LC v AEMku, takze pisem o realnych skusenostiach. Otacky chces mat limitovane len do urcitej rychlosti (tak to ma AEM). Ak ich mas limitovane len pri starte, tak hned po starte ti vyletia do maxima alebo ti padnu dole, ak netrafis tie startovacie otacky uplne presne a nehras sa s plynom (co nechces ak uz mas LC). Kedze ale RWD ma vacsinou snimac rychlosti na vystupe z prevodovky, tak dosiahnes tu hranicnu rychlost aj ked auto stoji na mieste. V ten momemt sa ti vypne LC a kolesa presmykuju este viac a stale stojis na mieste (alebo sa pomaly hybes, ale urcite nie tou rychlostou).
Preto je nutne merat skutocnu doprednu rychlost inym sposobom, aby sa LC vypol az ked dosiahnes skutocne danu rychlost pri ktorej uz je dost trakcie a LC sa moze vypnut.
Urcite moze fungovat aj LC len pri starte, ale trafit tie presne otacky je dost umenie.
A este doplnim ze sa bavime o LC a nie TC. Na TC je v AEM samostatna funkcionalita, ktora meria zrychlenie otacok motora na jednotlive stupne a podla nich vie urcite ze kolesa presmykuju.