Stránka 2 z 2
Napsal: 27.10.2004, 15:12
od Řehy
Napsal: 27.10.2004, 21:23
od sprinter
A ted ja se svou troskou do mlejna:
V zoufalstvi jsem zavolal do Saab servisu odkud mam turbo,co ze to maji za pumpy,kdyz vetsina Saabu ma od 180ti koniku vejs.A ejhle vypadlo z nej,ze nove modely(ty nejsilnejsi okolo 240ti ps a obsahu 2,4litru) maji nejaka walbra.Malem si ani nevspomel na presny nazev.
To bylo v pondeli a dnes mam jedno v aute(zatim na prednim sedadle v krabici) za 4200,-kc.Zitra ho jdu montovat a po vyskouseni podam reference jestli stiha,ale pracovni tlak v saabu je 3bary tak snad bude.Je sice o petibabu drazsi,ale je hned a bez nervu.Duvod k zamysleni jestli nekdy neni lepsi odhodit vrozenou lenost a proskoumat domaci vody.
Je ale pravdou ze jsem mel v rukou servisni katalog cerpadel Pierburg a tam je napsano u modelu auta jak silne pouziva cerp. a z toho jsem prapuvodne vychazel.Nektere profesionaly mezi nami to mohlo napadnout driv nez nas zoufalce v poslednim tazeni,ale to auto pri 0,9baru tak strasne cuka a JA UZ SI CHCI TAK STRASNE SLAPNOUT DO PLNEJCH,ze jsem hledal jakoukoli cenove prijatelnou nahradu.Doufam ze v sobotu na okruhu uz to pofrci na plny tlak.Uz ted je to docela nehorazny.Ostatne vi vsichni co maji T3jku.
Napsal: 27.10.2004, 22:01
od milonovo
Já jsem samoz?ejm? ochoten tomu frajerovi napsat,jak by to bylo.kdybych od n?j ješt? n?co cht?l(pro ty na který se nedostalo),ale pokud to Sprinterovi bude chodit,není d?vod kv?li ušet?enýmu p?tikilu riskovat,že to zas bude na 2 m?síce.