?lov??e tohle mi ned?lej... ty snad nechceš chápat..zorro píše:Ondrey: nevím jak je tomu u 200SX v sérii a nevím zda-li jsi m?l rozebrané volanty i z jiných aut, ale náboj (chápej osazení na tisícihran) je v 90ti procentech p?iva?eno k vnit?nímu rámu volantu. Tudíž je to absolutn? to samý jako když si vysoustružím p?írubu na sportovní volant, osoustružím u?izlej tisícihran ze starýho volantu a sva?ím dohromady. ...
P?ece nechceš tvrdit, že sériovej volant (pevná "nába" a deformovatelnej m?k?í v?nec (což je u všech sériovejch volant? stejný)) = sportovní volant s pevnou nábou (tvrdej v?nec a nedeformovatelná nába)? V prvním p?ípad? se p?i nehod? ohne v?nec volantu, v druhým p?ípad? se neohne nic, krom? ?idi?ova obli?eje.. Proto má každej sportovní volant ?ešenou deforma?ní zónu V NÁB?..
Ale jak už jsem jednou napsal: Já ti tohle ?ešení nenutim... jen upozor?uju, že se díky snaze ušet?it pár drobnejch m?žeš n?kdy dostat do p?knýho pr#seru - což teda aspo? podle mého názoru - za to fakt nestojí..