Stránka 2 z 3

Napsal: 09.04.2005, 15:13
od blázen
kdyby byl problém jedna ECU se mi válí ve sklep?,...

Napsal: 16.04.2005, 17:29
od Řehy
Dneska jsem chtel vymenit hlavu, protoze se pridiraly vacky a zjistil jsem vule na turbu(0,5mm dopredu dozadu, 2mm nahoru dolu). Tlaky jsem mel 9,5; 9,5; 10; 10 a i kdyz jsem nalil asi 1-2ml oleje, tak se tlak skoro nezvedl. Proto doufam, ze aspon tlakum pomuze ta nova hlava.
Turbo bylo asi 20kkm po repasi, samozrejme bez papiru. Nejradsi bych ho hodil do popelnice a koupil T28 bo T3, jenze potrebuju jezdit a nemuzu moc dlouho cekat :x . Jak dlouho jste cekali na objednana turba a na kolik vysla??

Napsal: 16.04.2005, 18:51
od doublejay
Pokud se tlaky nezvedly, tak mas celkem vyhrano - tesneni pod hlavou nebo ventily, takze vymenou hlavy (+ tesneni) bys mel byt v pohode. Jinak mas tlaky mnohem lepsi nez ja, jenze u me jsou to krouzky/pisty/valce, tlak se mi s olejem zvedne... A v sekci "prodam" nabizi turbo Michal za 6000... Mne se spis nezda to pridirani vacek + vybehane turbo, meril jsi tlak oleje???

Napsal: 16.04.2005, 19:27
od Řehy
doublejay píše:Pokud se tlaky nezvedly, tak mas celkem vyhrano - tesneni pod hlavou nebo ventily, takze vymenou hlavy (+ tesneni) bys mel byt v pohode. Jinak mas tlaky mnohem lepsi nez ja, jenze u me jsou to krouzky/pisty/valce, tlak se mi s olejem zvedne... A v sekci "prodam" nabizi turbo Michal za 6000... Mne se spis nezda to pridirani vacek + vybehane turbo, meril ji tlak oleje???
Tlak oleje ok..mam budik :-). Turbo dostalo mozna ranu, kdyz se mi rozletelo olej. ceradlo a zanedlouho vylagroval motor....
Uz jsem tam hodil druhou hlavu. Ani jsem tam nedaval sani+vyfuk, pac cekam, az se mi nabije beterka abych mohl zkusit tlaky..jsem si trosku muziciroval pri tom rozebirani :lol: .. tlaky zastudena, no uvidime

Napsal: 16.04.2005, 21:10
od Martin_534
no m? se nezdaj tlaky 9,5 - 10 nijak moc tragický :-)

Napsal: 16.04.2005, 21:50
od Řehy
Martin_534 píše:no m? se nezdaj tlaky 9,5 - 10 nijak moc tragický :-)
me taky moc ne, ale ten motor jsem mel uz 3x venku a 2x rozebranej do sroubku, 2x sundanou palici, jednou prevodovku a spoustu blbin okolo.. a uz me to nejak nebavi..a musim rict ze souhlasim se Sprinterem, ktery kdysi rikal ze to co zanedbas, to zaplatis a u 200sx dvojnasob.. proto nadtim premyslim...
Potreboval bych radu, kam dat to turbo na repasi, nejlip Praha :roll:

Napsal: 17.04.2005, 12:41
od Spike
?ehy píše:
Martin_534 píše:no m? se nezdaj tlaky 9,5 - 10 nijak moc tragický :-)
me taky moc ne, ale ten motor jsem mel uz 3x venku a 2x rozebranej do sroubku, 2x sundanou palici, jednou prevodovku a spoustu blbin okolo.. a uz me to nejak nebavi..a musim rict ze souhlasim se Sprinterem, ktery kdysi rikal ze to co zanedbas, to zaplatis a u 200sx dvojnasob.. proto nadtim premyslim...
Potreboval bych radu, kam dat to turbo na repasi, nejlip Praha :roll:

V Praze mas Turbo servis, je to pod karlovym namestim, je to ulice Dittrichova 6 a www.turboservis.cz

Napsal: 18.04.2005, 07:53
od swed
Martin_534 píše:no m? se nezdaj tlaky 9,5 - 10 nijak moc tragický :-)
v?era jsme byli s belmondem u katanyho a m??ili jsme moje a jeho tlaky..u obou aut jsme nam??ili p?esn? tyhle hodnoty...
myslim, že to na generalku není zatím...ale ?asem by se šikly nový kruhy...

Napsal: 18.04.2005, 08:42
od Martin_534
no já mám taky +-10 a jede to vcelku obstojn? :-)

Napsal: 18.04.2005, 08:45
od raddy
ono nie je ani tak problem ze by to neslo dobre, ale skor ze unika olej, su namahane a nerovnomerne opotrebovane steny valcov a vznikaju vibracie atd. ktore maju vplyv na ojnice,loziska...Ja som spravil 274k s tlakmi pod 8bar.... :?

Napsal: 18.04.2005, 12:52
od swed
raddy píše:ono nie je ani tak problem ze by to neslo dobre, ale skor ze unika olej, su namahane a nerovnomerne opotrebovane steny valcov a vznikaju vibracie atd. ktore maju vplyv na ojnice,loziska...Ja som spravil 274k s tlakmi pod 8bar.... :?
a utíkalo ti hodn? oleje atd. Tak co si myslíš o t?ch hodnotách tlak? co jsme nam??ili...9.5-10 (v manuale je minimum 10 a normal 12...ale má tu n?kdo 12? )

Napsal: 18.04.2005, 12:59
od raddy
swed píše:
raddy píše:ono nie je ani tak problem ze by to neslo dobre, ale skor ze unika olej, su namahane a nerovnomerne opotrebovane steny valcov a vznikaju vibracie atd. ktore maju vplyv na ojnice,loziska...Ja som spravil 274k s tlakmi pod 8bar.... :?
a utíkalo ti hodn? oleje atd. Tak co si myslíš o t?ch hodnotách tlak? co jsme nam??ili...9.5-10 (v manuale je minimum 10 a normal 12...ale má tu n?kdo 12? )
co na to povedat....nie je to vobec tragicke, ak je v poriadku tlak oleja a nejde ti olej cez vetranie vaciek, asi by som to nechal tak a skusil zmerat znova o rok, ak sa to nezhorsi, nechat tak, ak sa to zhorsi, rozhodit motor a opravit to...toz moj nazor.

Napsal: 18.04.2005, 13:06
od Hynek
tak to by mne taky zajímalo ?? (budeš to muset Raddy zm??it, seš asi jedinej kdo tu jezdí z generálkou :) ) 9,5-10 je good to jezdí super tech mejch 9-8-8-8 už je celkem slabota a kdo má tlaky pod 7 bar? tak toho p?edjede i škodovka :) bacha :)

Napsal: 18.04.2005, 15:39
od swed
raddy píše:co na to povedat....nie je to vobec tragicke, ak je v poriadku tlak oleja a nejde ti olej cez vetranie vaciek, asi by som to nechal tak a skusil zmerat znova o rok, ak sa to nezhorsi, nechat tak, ak sa to zhorsi, rozhodit motor a opravit to...toz moj nazor.
no to se uvidí p?i vým?n? turba budu testovat jestli to p?i vyto?ení ?udí zase... :wink:

Napsal: 19.04.2005, 08:12
od tamo
blázen píše:Tedka budu hodn? vzpomínat jaký je mezi nima rozdíl,jelikoš se mi ob? doma válejí..každá ECU má myslím ozna?ení nevím jestli to píšu dob?e..n?co ve smyslu D007,to bylo pro model s Lambdou a na te ECU pro model bez Lambdy bylo D009.. nevím jestli to D je správné písmenko ale to 007 a 009 by m?lo být správn?,..jen doufám,že nepíšu nesmysly....ale n?jak tak se mi to vybavuje... :roll:
raddy píše:no kazdopadne model bez lambdy a s lambdou sa lisia predovsetkym typom AFM.
tie ciapocky na vstrekoch by maly byt, aj ked neviem presne aku funkciu maju....
ten tvoj problem sa v anglictine opisuje ako flat spot a najcastejsie ho sposobuje slaba pumpa alebo predzapal, ale viac menej vzdy len pri plnom plyne, takze neviem....
no to s tou lambdou je dost divne,ze ecu nehlasi chybu ak je odpojena,mas moznost skusit pouzit origos 200sx lambdu?
No to sa musim pozriet aku mam doma riadiacu jednotku. Lebo je v aute nemam lambda sondu. Ale AFM mam 4 kontaktovy bez regulacneho srobu.