V sani je to zapojene z ekologickych dovodov, pretoze su to vlastne vyfukove plyny, ktore sa pretlacaju cez kruzky a ventily, preto sa to zapaja do sania, na volnobehu su potom tieto plyny sane a znova spalovane.....pri boost rezime to ide do hadice za filtrom a spat do sania....Petr píše:Napada mne,
jak moc to musi tesnit ?? pred casem jsem profukoval a kdyz jsem hodne tlacil (ne jen ze jsem se malem pos... ), ale proste ten tlak lehce unikal, ale opravdu jen trosicku..
Vadi to ? system ventilace vacek je prece otevreny do filtru, tak velmi lehke profukovani by nemelo vadit, neni to tak?
a pak se jeste zeptam - proc vyrobce stahuje u vsech aut odvetrani vacek do sani ? neni to proto, aby podtlak odsaval tu paru a kdyz to vyvedete ven, pak teprve se to cele zhorsuje?
Restriktor privodu oleja do turba, problemy s turbom (olej)
Re: Restriktor privodu oleja do turba, problemy s turbom (ol
Kurnik nazdar viete co kua ja som kupil to auto po ''upravach'' takze ani jeden ventyl som nenasiel a hadice su pozapajane ja neviem vselijak a hulilo mi to dostatocne